RoCky
תגיבו אבל אני לא רוצה שהרבה יקראו כי זה ממש סיפור יפה

מתורגם Sick Little Games פרק 2

RoCky 05/08/2013 871 צפיות 2 תגובות
תגיבו אבל אני לא רוצה שהרבה יקראו כי זה ממש סיפור יפה

התרסקתי עם השפתיים שלי על שלו וכשעשיתי את זה, התחככתי בבליטה הגדלה שלו. הדברים התחממו בינינו, כשהוא פתאום קפץ מחוץ למיטה ובהה בי כאילו הייתי המפלצת המzדיינת מלוך נס או משהו.
"מה לא בסדר?" שאלתי, פגועה מהדחייה שלו. נייל נאנח בכבדות וענה, עם אכזבה בעיניו:
"סקיי… סמכי עליי, אני באמת רוצה לעשות את זה, אבל… הארי פאקינג יהרוג אותי, אוקיי? אוי, שיט, לא הייתי אמור להגיד את זה –"
הארי? למה לפתע דיברנו עליו? נייל הסתיר ממני משהו. ידעתי את זה, ולא אהבתי את זה בכלל. נעמדתי במהירות ונעצתי בו מעט. הוא בלע רוק חזק, מפחד ממה שאני הולכת להגיד.
"אכפת לך להסביר לי למה הארי קשור לזה?!" אמרתי, נועצת בו מבטים. חשבתי שהוא הולך להתעלף, הוא נראה כל כך מפוחד ולא יודע מה להגיד לי, מה שעשה אותי הרבה יותר סקרן על כל המצב. עמדתי לשאול אותו עוד משהו, כשפתאום הדלת נפתחה, חושפת את לואי המאוד שיכור.
"סורי חבר'ה, אבל… נייל, איזה ילדה שפכה בירה על כל הספה ו –" לואי בלע את המילים שלו, בקושי עומד על הרגליים.
"על הספה?! שיט! לגמרי נדפקתי עכשיו! זה פשוט נפלא!" נייל צרח, יוצא מהחדר בסערה, גורר את לואי איתו.
עכשיו הייתי לגמרי לבד בחדר של נייל עם כל השאלות המוזרות בראשי. למה שהארי יהיה עצבני אם משהו יקרה ביני לבין נייל? הייתי חייבת לדעת מה לעזאזל קורה, אז הבנתי מה עליי לעשות. ללכת לשאול את הארי בעצמו.
אחרי 10 דקות שבהן חיפשתי אחרי האידיוט הזה, סופסוף מצאתי אותו במטבח, שותה לבדו בפינה. איזה לוזר.
"אני ואתה, יש לנו שיחה קטנה. ממש עכשיו!" אמרתי בכעס גלוי לעין. אפילו לא חיכיתי שהוא יענה, תפסתי אותו ביד ומשכתי אותו לחדר הקרוב. דחפתי אותו פנימה ונעלתי את הדלת מאחורינו. הוא בהה בי, מבולבל מכל זה. "נייל אמר משהו ממש מעניין לגביך מקודם –"
"מה לעזאזל הוא אמר?!" הארי כמעט צעק. הוא נראה מפוחד וכמעט… ביישן? יכול להיות שטעיתי, אבל הוא באמת נראה כאילו הוא התבייש. ואז הבנתי הכל. הארי הרגיש אליי משהו… אוי אלוהים.
"הארי… אתה… אתה מחבב אותי?" אמרתי, מנסה להחזיק את הצחוק בפנים.
ידעתי שזה היה זה כי הוא במהירות הסתכל למטה, נראה כמו ילד קטן ומפוחד שנתפס באמצע משהו רע. וואו. לא יכולתי להאמין. תמיד חשבתי שהוא אמר את כל הדברים המגעילים האלה רק בגלל שהוא היה סתם טיפש ככה. הוא מבזבז את רוב הזמן שלו בלהגיד דברים כאלה מפגרים לבנות אחרות גם, אז אף פעם לא חשבתי שהוא אשכרה יחבב אותי… עמדתי לפרוץ בצחוק ולעזוב אותו כשפתאום עלה לי הרעיון הזה. הרעיון המשוגע הזה, אם כבר. הוא נראה כל כך פגיע ו… אבוד, ואהבתי את הרעיון של לשחק איתו קצת.
תמיד שנאתי אותו, כן, אבל הייתי חייבת להודות, הארי היה בחור חתיך ושמעתי דברים נהדרים על הביצועים שלו במיטה אז… חשבתי לעשות הצעה מאוד מיוחדת שהוא לא יוכל לסרב לה. התקרבתי אליו בצורה מסוכנת, סנטימטרים מהפרצוף שלו. הוא הסתכל למטה כדי לפגוש את עיניי, נראה מאוד מבולבל.
"טוב, אני אקח את זה ככן, אז יש לי הצעה… בוא נשחק משחק קטן ביחד. רק אתה ואני." אמרתי, עם חיוך מרושע על פניי.
"על א-איזה סוג של משחק את מ-מדברת?" הוא אמר, עדיין מבולבל.
"הסוג הזה של משחק שאני ואתה מzדיינים בו בלי הפסקה, אבל, בלי תוצאות." אמרתי, מחייכת בתמימות.
הוא נראה מאוד מופתע על ההצעה שלי אבל לאט לאט התחיל לחייך. חה, סופסוף.
"בלי… בלי תוצאות?" הוא שאל, חוקר כדי להבין את החוקים של המשחק הקטן שלנו.
"רק סx. בלי רגשות. לחלוטין בלי רגשות." אמרתי, מנסה להדגיש את החלק של 'בלי רגשות'.
הוא חשב על זה לכמה שניות, אבל לא לקח לו כל כך הרבה זמן, כי הוא החזיר את המבט אליי ואמר בחוצפה: "אוקיי, נשמע טוב.". לא הייתה לי אפילו אפשרות להגיב, כי השפתיים שלו כבר זזו על שלי, ואני לא הולכת לשקר, זה הרגיש מדהים. היינו באמצע של להוריד אחד לשני את הבגדים כשפתאום פלטתי בקול:
"אה, ועוד משהו, אף אחד לא יכול לדעת על זה. זה יהיה הסוד הקטן שלנו. בסדר?"
"בסדר." הוא אמר, מגחך שוב. הוא רכן כדי לנשק אותי שוב, אבל סובבתי את הראש כדי שהוא ינשק לי את הצוואר. מצאתי את הדרך שלי לחזה שלו לאט לאט ואז אפילו יותר למטה, ובסופו של דבר מצאתי את עצמי עומדת על הברכיים. עכשיו, אני חושבת שכולכם יכולים לנחש מה קרה אחרי זה.


תגובות (2)

תגיבו ואני רוצה שהרבה יקררו אל תתייחסו למה שכתבתי ברציתי להוסיף

05/08/2013 07:16

תמשיכיי

05/08/2013 07:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך