ליאור123
אין עוד פרק!!!!!!!!!!!!!!!!

ןןאן שוט שירה & לואי

ליאור123 03/09/2013 1070 צפיות 2 תגובות
אין עוד פרק!!!!!!!!!!!!!!!!

מוקדש באהבה לשירה!!!…
היוש!
קוראים לי שירה אני בת 12 ישלי בכתף קעקוע שכתוב עליו i hate my life.לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע ולא אוהבת עקבים .
אתמול הלכתי למילקשייק ופגשתי שם ילד חתיך וחמוד הוא היסתקל עלי והסמקתי והוא היתקרב עלי ואמר שלום אני לואי (זה היה שהוא היה בן 13) איך קוראים לך הסמקתי ואמרתי שירה הוא שאל אותי רוצה להיפגש אמרתי עוד חצי שעה בבית שלי.
שהוא חזר לשולחן הזתי מרוב היתרגשות ורצתי לספר לחברה שלי ליאור שהיא והארי חברים שנה.
סיפרתי לה והיא שאלה אותי קחה את ניפגשת איתו ונתנה לי בגדים חדשים והיא סיפרה לי על לואי שהוא בוגר ממנה בשנה.
אחרי שליאור חפרה לי הגיעה זמן לפגישה שהוא נכנס מהר שכבתי במיטה וראיתי טלוויזיה שלא יראה שממש חיכיתי.
היינו ביחד שעתיים ואז הוא היה צריך ללכת ואמר לי ניפגש מחר בים עניתי לו טוב ורצתי לארגן בגד ים שהוא יצא.
בבוקר הרגשתי כיהילו עברה שנה שלא ראיתי אותו ואז ירדתי לים כמובן ששמתי בגד ים…
בים הוא עשה לנו פיקניק על החוף ואחרי שסימנו לאכול ולסדר את הפיקניק פיתאום אצמתי עיניים והוא נתן לי נשיקה זה היה רגע שלא אשכח לעולם כימעט היתלפתי .
כעבור חודש…
הנחנו חברים כבר חודש הוא ה ציע לי חברות לפני ארבע שבועות.
לואי לקח אותי לפגוש את חברים שלו הארי ,זאין ,ליאם ,נייל .
והארי היה עם ליאור חברה שלי לא הבנתי מה היא עושה פה אז ניזכרתי שהם חברים שנה.
הם סיפרו לי שליאם הוא רומנטי כי הוא ניפגש איתם עכשיו במסעדה יקרה.
ואז הארי וליאור היו צריכים ללכת לחדר חזרות אז שאלתי למה אתם הוולכים לשם הארי אמר שליאור והוא כתבו שיר חדש אז הם הולכים להקליט אותו.
כעבור כמה שנים אני בת עשרים…
ליאור והארי כבר היתחתנו ויש להם שלושה ילדים שון=גדול שירן=בנונית עמית=קטן.
ואני ולואי לא היתחתנו ואז הוא לקח אותי למסיבה והציע לי נישואים ואני קפצתי מרוב אושר ושמחתי נורא שסוף סוף זה קורא אחרי שנה של תיכנונים קבענו את החתונה לעוד שבוע.
כולם באו והישתתפו בשימחתינו רקדו אכלו והילדים הישתוללו ושיחקו
ואחרי שנתיים היו לנו שלי ילדים רון הוא בן 13 ואריאל בת שנתיים וחיינו כמו משפחה גדולה ומאושרת וכול הזמן ניפגשנו עם הילדים שלנו עם ליאור והארי…


תגובות (2)

זה יפה ודרך אגב בפרופיל שלך
קוראים לו הארי**

03/09/2013 07:57

איזה וואנשוט חמוד ^-^

08/09/2013 12:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך