תגובה ואני ממשיכה ;)

מאוהב כמו שבחיים לא התאהבתי – סיפור על הארי סטיילס. פרק 1

תגובה ואני ממשיכה ;)

-מנקודת המבט של הארי-
הסתובבתי לתומי ברחוב. זה היה בחשאיות מוחלטת, ככה ששום מעריצה מטורפת לא תוכל לרדוף אחרי. הרחוב היה ריק כמעט, רק כמה אנשים הלכו בו. פתאום ראיתי את הארנק שנפל לנערה שהלכה לפני. "סליחה, הארנק שלך נפל" אמרתי לה. היא הסתובבה אליי. היה לה שיער חום בהיר. היא לבשה ג'ינס בהיר שהגיע לה עד לברכיים, חולצה פרחונית (לדעתי, היא הייתה יחצנית או משהו) והיא נעלה סנדלים חומות. הדבר שהכי הקסים אותי היה העיניים הכחולות שלה, כמעט נמסתי ממנה. "תודה, הייתי מתה אם היה קורה לו משהו!" היא אמרה. "גם אני הייתי מת אם היה קורה לך משהו…" עניתי לה במבט מאוהב. היא הסמיקה, כנראה היא הבינה את מה שניסיתי לומר לה. "אתה בחור נחמד, איך קוראים לך?" היא שאלה. "יש לך עיניים כ"כ יפות… אממ, התכוונתי להארי. כן, כן. הארי זה השם שלי!" אמרתי מבולבל, והיא גיחכה. "אני צריכה ללכת, מצטערת" היא אמרה לי ורצה משם. כמעט שבכיתי, היא הייתה הנערה הכי יפה שראיתי, ואין לי דרך לשמור קשר איתה. היא לא נתנה לי את מספר הטלפון שלה, איך אשמור איתה על קשר עכשיו?

הלכתי הביתה מאוכזב כשפני מושפלות.


תגובות (4)

תמשיכייייייייייי!!!!!!!! ואת חדשה באתר? אם כן ברוכה הבאה :-]!!!!!!

02/12/2013 12:08

ואווו תמשיכייי !!!

02/12/2013 12:13

תמשיכייייי
לא יודעת למה אבל התגובה שרשמתי לא עולה אז..
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/12/2013 14:44

את יכולה להעלות את הפרק הבא שוב? פשוט לא הצלחתי להיכנס.

03/12/2013 03:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך