נוני love
היושששש הפרק קצת משעמם אבל אני מקווה שאהבתם.... אני ממש רוצה להתחיל לכתוב את הפרק הבאמכבר מחר אבל מחר אני הולכת עם השכבה שלי לאסוף קרשים למדורה אין לי מושג איך זה הולך בעיר אבל אני ישובניקית בשנמה אז מה זה משנה? חחחח ל\"ג בעומר שמח ובגלל שאני בכיתה ו\' אז אני מסיימת ללמוד ביום שלישי ווהו ואז אני מתחילה את החזרות לטקס סיום... חפרתי... אוהבתתת!!!!

נחבר של הבן דוד שלי עונה 2 פרק 11

נוני love 14/05/2014 1303 צפיות 5 תגובות
היושששש הפרק קצת משעמם אבל אני מקווה שאהבתם.... אני ממש רוצה להתחיל לכתוב את הפרק הבאמכבר מחר אבל מחר אני הולכת עם השכבה שלי לאסוף קרשים למדורה אין לי מושג איך זה הולך בעיר אבל אני ישובניקית בשנמה אז מה זה משנה? חחחח ל\"ג בעומר שמח ובגלל שאני בכיתה ו\' אז אני מסיימת ללמוד ביום שלישי ווהו ואז אני מתחילה את החזרות לטקס סיום... חפרתי... אוהבתתת!!!!

התיישבתי על קצה המיטה הזוגית ורחבת הידיים בחדר שלי ושל הארי.
גופי היה עטוף במגבת הדוקה וכך גם שיערי הארוך.
ג'סטין היה מולי, מתהלך הלוך ושוב בחדר, מחזיק בראשו בעוד דמעות זהירות מחליקות על לחייו.
הוא צרח בכאב. נופל על ברכיו.
התקרבתי עליו, נושקת ללחיו, לוחשת לו מילות נחמה שקטות.
התרוממתי, מוציאה מכנס וחולצה מן הארון.
נכנסתי לחדר המקלחת שוב, סוגרת את הדלת ומתלבשת במהרה, שולפת מסרק שחור מן המגירה ומסרקת את שיערי המבולגן והרטוב.
קושרת אותו לפקעת מבולגנת על ראשי ויוצאת החוצה חזרה על ג'סטין שבינתיים חלץ את נעליו והתיישב על המיטה, מדפדף בתמונות שבטלפון שלו.
"אני כל כל מתגעגע אליה מאי! זה מחרפן אותי." הוא לחש.
התקרבתי אליו, גופי היה תשוש ועייף אך ליבי היה נחוש לעזור לחברי הטוב.
"תקשיב, אני לא יודעת מה היה הצד שלה בסיפור ואני לא חושבת שזאת שעה מתאימה לבדוק אותו, אבל אתה צריך להירגע ג'סטין, אני חושבת שמקלחת טובה, שוקו חם וקומדיה יהיה נחמד לפני השינה.\" אמרתי בחיוך עייף, השארתי את גופי ער בכוח, נחושה לא להירדם.
הוא הנהן, מחייך אלי חיוך של הוקרת תודה ומתרומם אל חדר המקלחת, סוגר את הדלת ונועל אותה.

נאנחתי, חוטפת את הטלפון שלי ויורדת למטה להכין שוקו ושקית פופקורן טעים.
חייגתי במהירות את מספרו של הארי, אשר ענה לי בין רגע.
"אהוב שלי, אני מצטערת אבל אני לא יוכל לדבר אתך כל כך, ג'סטין כאן והוא לא במצב טוב…" אמרתי בשקט.
מכניסה את שקית הפופקורן לתוך המיקרוגל הכסוף.
"למה הוא נמצא בבית שלנו בארבע בבוקר אפשר לדעת? " הוא שאל בעצבים גלויים בקולו הצרוד והחושני.
"קרה משהו עם סלינה, הוא נשמע הרוס! הייתי באמצע המקלחת כשהוא התפרץ לחדר המקלחת עם דמעות." אמרתי. במחשבה שנייה, לא הייתי צריכה להגיד לו שהוא נכנס לחדר בזמן שהתקלחתי והתוצאה הצפויה נגלתה מיד לאוזני.
"הוא נכנס לאיפה?!" הוא צעק, "הארי תירגע, לא קרה כלום הוא היה נסער והייתי מאחורי הווילון." אמרתי בכעס.
"זה עדיין לא בסדר מאי! יש לממזר הקטן מזל שאני עכשיו לא באירופה כי אחרת הייתי מפוצץ אותו במכות!" אמר בסלידה ובכעס.
הארי מעולם לא אהב את ג'סטין, הוא תמיד אמר שהוא שונא את הדרך בה הוא מסתכל עלי ושהוא שונא את הדרך שבה הוא מחבק אותי, כאילו שאני שלו.
"את שלי, לאף אחד אין רשות להסתכל על הגוף שלך וללחוש לך מילות אהבה באוזן, או לחבק אותך כשקר לך ולנשק את השפתיים המדהימות שלך ולעטוף בידיים את הגוף השברירי שלך וללטף את העור העדין שלך…" הקול שלו נשבר. "או להחזיק בך כשאת הולכת לישון ולהגיד לך בוקר טוב עם נשיקה בבוקר או-או" קולו נמוג לאחר שאמר את כל הדברים הללו, הדברים שידע שלא יעשה כל עוד סיבוב ההופעות נימשך.
"רק אני יכול…" הוא לחש.
"הארי, אתה היחיד שיגע בי והיחיד ושרק לך אני אחכה כל יום שתחזור מהעבודה, שאתה היחיד שאני אוהבת…היחיד שיעטוף אותי בזרועות חמות כשאני ארדם והיחיד שאני אסתכל עליו בתור הגבר של חיי והיחיד שיהיה האבא של הילדים שלי." אמרתי, התכוונתי לכל מילה.
אולי כעסתי קצת על הארי, על כך שהוא לא עוזר לי לגדל את הילדים אך ידעתי שאין בידו האפשרות ושהוא רוצה אך לא יכול.
"אני אוהבת אותך גבר שלי." מלמלתי, ניגשת סוף סוף להכנת השוקו שכמעט ושחכתי ממנו.
"מה את עושה?" הוא שאל לאחר חמש דקות בהן רק שתקנו.
"מכינה שוקו לי ולי ולג\'סטין, המצב שלו לא יציב כל כך אז אני חושבת שסרט מצחיק עם פופקורן ושוקו חם יגרמו לו להרגיש קצת בבית עם כל המצב האבוד בו הוא נמצא." אמרתי.
"אהוב שלי, אני יודעת שעכשיו מאוחר באמריקה, לך לישון." אמרתי והוא רטן.
"אני יודעת שיש לך מחר יום עמוס, לך לישון. אני אוהבת אותך…" אמרתי, הוא נאנח, ממלמל כמה מילות של אהבה.
לבסוף הוא ניתק את השיחה. הנחתי את הניד על השיש.
עצמתי את עיניי ונשענתי עליו, כאילו מנסה לחטוף תנומה קלה בעמידה.
"מאי?" ג'סטין ירד למטה, פקחתי את עיניי.
"את נראת נורא…הכל בסדר?" הוא שאל, סורק את מבטי המותש עד כאב. הנהנתי לעברו, שמה את המרשמלו בתוך השוקו החם ומסמנת לו לעלות עימי למעלה. "מאי את בטוחה שזה בסדר שאני כאן? את ניראת כאילו לא ישנת חודש!" הוא אמר.
פיהקתי, מנסה להשאיר א עיניי פקוחות. "זה בגלל שבקושי ישנתי בחודש האחרון…" מלמלתי, " אז אולי תרצי שאני אלך, שלא אכביד עליך." הוא אמר בשקט. "לא." פסקתי. עוד פיהוק ברח מבין שפתיי.
התיישבתי במיטה הרכה שכה הזמינה אותי פשוט להירדם ולנחות לשינה עמוקה חסרת הפרעות.
הפעלתי את הסרט שג'סטין הזמין
ואילצתי את עצמי להישאר ערה.
הסרט לא מעוד עניין אותי מה שגרם לעיניי להיעצם במהירות ולתנומה חזקה לתפוס את גופי.

קרן אור חלושה הציפה את פני בחמימות. הסתובבתי לצד השני, מנסה להחזיר אלי בכוח את השינה שנלקה מבין מבין אצבעותיי בבושה. אך ללא הצלחה מרובה.
פקחתי את עיניי, מתעוררת שוב למציאות שאוהבת להכות בי ולצחוק על חוסר כוחותיי שנלקחים ממני בכל רגע דפוק וחסר ערך בעולם הזה. על מי אני עובדת? עברתי דברים יותר קשים.
בעטתי את השמיכה מגופי וקמתי מן המיטה בעייפות מרובה, פוקחת את עיניי העצומות ומסתכלת סביב, ג'סטין שכב בצד השני של המיטה, על גופו הרחב והרזה מלא השרירים נחה שנת ישרים בעוד פני המלאך שלו הציצו מבין השמיכה והכרית הרכה עליה ראשו נח. פיהקתי בשקט, עושה את דרכי אל עבר חדר המקלחת ומדליקה את האור שגרם לעיניי להחשיך לרגע.

פשטתי את בגדי, זורקת אותם על השיש הנקי וניגשת לאמבטיה הגדולה שניצבה בגירוי בצד החדר משום שתפסה הרבה מאוד מקום.
רגשות געגועים הציפו אותי. נזכרתי מיד ברגעים האוהבים שאני והארי חלקנו כאשר התקלחנו יחד לפני סיבוב ההופעות ועל כל השטויות שהינו עושים.
כיוונתי את המים לקרים אך נעימים ונכנסתי אט אט מתחת לזרם המים.
דמעות זלגו על עיניי…
אוף הארי, אני מתגעגעת!


תגובות (5)

אוקי תקשיבו אני רואה שיש כאן איזה באג או משהו כי אני לא כותבת / בסיפור…אני אתקן את זה כשאהיה במחשב

14/05/2014 19:54

אוףףףףףףףףףףף שהארי יחזור כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי עכשיווווווווווווווו

14/05/2014 21:52

אוווווףף שיחזור כבר נו הארי נו חחח
תמשיכיי דחוווףףף זה מושלם!

14/05/2014 22:08

תמשיכיייי

15/05/2014 21:09

אפ אפ אפ עד לג׳לינה שלי אהבות חיי ונשמות ליבי ומאי שובבה ונוני שלי וואי כתבתי הרבה ׳ו׳ את כותבת מדהים באמת אז סתמי ותחיי עם העובדה הזאת באהבה אני ❤❤❤

17/05/2014 20:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך