עדן.סטיילס
סורי על פרק קצר

נערי וואן דיירקשן מוצאים אהבה – פרק 12

עדן.סטיילס 29/12/2012 1176 צפיות תגובה אחת
סורי על פרק קצר

שני האקסים שלי ואני לוחשת לעצמי "אלוהים למה אני צריכה לפגוש אותם? למה?" והארי שאל "אל תדאגי". ואז….הם באו אלי ואמרו "אנחנו צריכים לדבר איתך, לבד!" והם הדגישו את המילה לבד.
הארי אמר ישר וברור "לא!" וגם הדגיש את המילה לא, ואז אני החלתתי לומר "הארי זה בסדר הם יכולים לדבר איתי" והארי אמר "טוב אז גם אני בא!" ואני הארי ושני האקסים הלכנו מחוץ לקניון ואז שניהם דחפו את הארי והתחילו לנשק אותי חזק ואני לא יכולתי לזוז ובעטתי בהם והארי בא והרביץ להם ואז באבטחים באו שאלו "מה קרה?" והארי ענה "שני האקסים שלה רצו לדבר איתה ואני החבר שלה באתי איתה למקרה שיקרה משהו ואז הם דחפו והתחילו לנשק אותה בכוח!" ואז השוטרים אמרו
לשני האקסים שלי "בואו לניידת אתם עצורים על שנגעתם בילדה בלי רשות" ואז הם אמרו "הארי אפשר חתימה ולהצטלם איתך כי הבנות שלנו מעריצות את וואן דיירקשן! והארי ענה "בשמחה ותמסור להם שאני אוהב אותן!" והמאבטחים אמרו אז בוא נצטלם אותך אומר אני אוהב אתכן יעל ושירן" והם הדליקו את הפלאפונים והארי אמר "אני אוהבת אתכן יעל ושירן!" ואז המאבטחים אמרו "תודה" והלכו.
הארי ואני הלכנו לקניות וואחרי שעה שקנינו הלכנו לחנות בשמים וראיתי את הבושם של גסטין ורציתי לקנות והארי לקח את זה ממני "אל תקני את זה" הוא אמר ברצינות ואני אמרתי "טוב" וצחקתי.
אחרי שעתיים חזרנו הביתה והראיתי לבנות….


תגובות (1)

תמשיכי ממש יפה ותקראי את שלי העלתי חדש

29/12/2012 04:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך