עדן.סטיילס
היי זה פרק 17 סורי שהוא האיחור אבל הקדשתי אותו לנייל שהתעלף!

נערי וואן דיירקשן מוצאים אהבה – פרק 17

עדן.סטיילס 14/01/2013 1064 צפיות 3 תגובות
היי זה פרק 17 סורי שהוא האיחור אבל הקדשתי אותו לנייל שהתעלף!

אמר "אנחנו חייבים ללכת לבית החולים נייל הוא התעלף בחזרות!" ואז הארי משך אותי ונסענו לבית חולים שפתאום….ראיתי את הידיד שלא ראיתי אותו הרבה הרבה זמן והתנפלתי עליו בחיבוק חזק וממושך עד שראיתי שהארי נעלב קצת ומיד קפצתי לחבק את הארי והוא חייך עם שיערו הנפלא. אני שאלתי "איתן מה קורה? איך היה בלונדון?" והוא ענה לי "בסדר אבל מצטער אני חייב ללכת הביתה כי מחכים לי ביי" ואני אמרתי בחיוך "ביי", הארי שאל אותי "מי זה?" ועניתי "ידיד שלי שלא ראיתי שנה" והוא אמר "טוב" ואני אמרתי "ראיתי אותך מקנא קצת אה?" והוא אמר "לא נכון" וצחקנו. באנו לנייל והוא ישן, ראיתי את אמא של נייל ואבא שלו. אחרי שעה הוא התעורר ואמרתי "נייל אתה בסדר? מה קרה?" נייל צחק בשקט ואמר "עדן תודה שאת דואגת לי בעצם תודה על הכל, אני בסדר פשוט חסר לי דם ואיבדתי הכרה בחזרות לא כזה עיניין גדול עד שהגיע סוף העולם" אני צחקתי והבאתי לו חיבוק ואמרתי "אבל זה כן עיניין גדול לדיירקשניות וגם לדיירקשנים" ואמרתי "היי אני עדן נעים מאוד גברת וגבר הוראן" , אמא של נייל אמרה לי "נעים להכיר תקראי לי מאורה" ואבא של נייל אמר "נעים להכיר עדן תקראי לי בובי" ואמרתי "טוב". אחרי שעתיים שבילינו וצחקנו עם נייל אני והארי חזרנו לבית של הבנים ואז כולם קפצו עלי ושאלו "איך נייל? הוא יחיה? הכל בסדר איתו?" ואני והארי ענינו "הוא בסדר אבל אחר כך כי אנחנו צריכים לאכול" אחרי זה ישבנו לאכול עם כולם וסיפרתי "אני פגשתי את מאורה ואת בובי ההורים של נייל והוא בסדר רק מחזירים לו לורידים דם והוא יהיה בסדר".
אחרי זה כולם החליפו לפיג'מה וראינו סרט קומדיה שנקרא "אלי הגדול" נקרעתי ממש!!!!!
אחרי זה הלכנו לישון ובבוקר…….


תגובות (3)

תמשיכי. ואומרים "מר" לא "גבר" חחחח

14/01/2013 09:18

כן אני פשוט שחכתי איך כותבים גברת ושכחתי את מר….
תודה

14/01/2013 09:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גבר הורן XDDDD
תמשיכי :)
קראתי עכשיו את כל הפרקים P:

14/01/2013 10:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך