עדן.סטיילס
הפרק 22 ו21 היו אותו הדבר אז הנה פרק 22 המתוקן :)
הנה מה שלבשתי - http://www.polyvore.com/im_mrs.styles/set?id=70584382

נערי וואן דיירקשן מוצאים אהבה – פרק 22

עדן.סטיילס 28/01/2013 1100 צפיות אין תגובות
הפרק 22 ו21 היו אותו הדבר אז הנה פרק 22 המתוקן :)
הנה מה שלבשתי - http://www.polyvore.com/im_mrs.styles/set?id=70584382

היה אצלם שלוש חדרי אמבטיה אז אני והארי הלכנו להתקלח בבגד ים בחדר אחד, נופר ולואי בחדר אחר וגם זאין ויסמין בחדר אחר….כשיצאנו ראינו מישהו ואז פתאום אני הרגשתי שמישהו…..
קפץ עלי ואז אלה היו נייל וליאם והתחילו לשאול אותי "עדן את בסדר? את זוכרת מה קרה? את זוכרת אותנו?" ואני צחקקתי ועניתי "אני כן זוכרת אתכם אבל אני לא זוכרת מה קרה, הארי לואי וזאין יגידו לכם
ואני לא מרגישה טוב וכואב לי" ונייל וליאם רצו אלי בחיבוק לא מוחץ אבל מלא באהבה.
ראיתי שהארי מקנא ורצתי אליו כדי לחבק אותו ולחשתי לו לאוזן "אל תקנא אהוב שלי".
אחר שכולנו ישבנו בשולחן בזמן שלואי הארי וזאין סיפרו לנייל ולליאם מה קרה לי, ליסמין ולנופר.
אחרי זה הארי הרים אותי עם הידיים (כמו כלה) ועלה למעלה לחדר שלו. כשהגענו לחדר שלו והוא הוריד אותו אני שאלתי "הארי אדוארד סטיילס מה קורה פה?" והוא אמר "טוב אז את מתלבשת לפיג'מה והולכת למיטה ואני מדליק לך סרט שאת ואני נראה" ואני שאלתי "זה ציווי?" והוא ענה קצת בעצב "אני פשוט דואג לך זה הכול" ואני ריחמתי עליו ובאתי אליו בחיבוק מוחץ והארי חייך חיוך ניצחון.
הארי שאל "טוב אז אני מביא לך דגנים צהובים כמו שאת אוהבת אותם ואת מתלבשת ומדליקה לנו סרט?" ואני אמרתי "כן" עם מבט ערמומי. הלכתי לשירותים ללבוש פיג'מה. לבשתי שורט כחול ושחור, חולצת טי-שרט לבנה שכתוב עליה 1D שהוא מקושט בפרחים, לבשתי כפכפים שחורות, כובע צמר שחור כמו להארי, טבעת פפיון כחולה, עגילי פרחים כחולים ולבשתי צמיד שהארי נתן לי וחרוט עליו
גברת סטיילס בפני שהוא הציע לי נישואים אבל רק עוד שנתיים או שלוש אני אוכל להתחתן איתו.
כשירדתי ליאם ונייל ראו אותי ונבהלו ואז רצו אלי והרימו אותי, הם עלו לחדר של הארי ואני צעקתי "מה קורה פה?" והם ענו "הארי אמר לך להיות במיטה ולחפש סרט" "טוב ותודה שאתם דואגים" אמרתי בחיוך ערמומי ואז אני התחלתי לרוץ במדרגות והם רצו אחרי וצעקו "עדן עצרי הוא באמת רציני"
ואני צחקקתי ואמרתי "תתפסו אותי" ואז ראיתי את הארי וחיבקתי אותו בזהירות כי הוא היה עם דגנים ושוקו. ואז הארי אמר "עדן למה את לא בחרת בשבילינו סרט ולמה את לא במיטה?" ואני עניתי בחיוך ערמומי "אני יודעת איזה סרט אבל אני לא יכולה רגע בלעדייך" והארי חייך כשעלינו ראינו משהו מאוד מצחיק….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך