R-o-c-k me again
אני אמשיך אולי עוד מעט..
מפנים אותי מהמחשב):
הפרק לא נגמר יהיה חלק ג

נערת הצללים – פרק 2 חלק ב

R-o-c-k me again 11/12/2013 557 צפיות 2 תגובות
אני אמשיך אולי עוד מעט..
מפנים אותי מהמחשב):
הפרק לא נגמר יהיה חלק ג

ממש סורי שלא העליתי למרות שהבטחתי…
אין לי זמן בחיים העלובים שלי):
—————————————————————–
"מעניין מתי הם בוחנים את הרקדנים" עומר אמר /שאל כדרך אגב. גם הוא רקדן ונראה היה לו שטארה תשמח אם הוא יצטרף במקרה שהיא תתקבל. בנוסף זאת הזדמנות מצויינת בשבילו. "אני לא יודעת, נראה לי שזה לא היום." טארה השיבה לו. כבר כמה פעמים היא חשבה להציע להם להיבחן אך היא ידעה שזה לא אפשרי. הרי עומר עדיין תלמיד בבית ספר והיא סיימה ללמוד רק מפני שהיא מחוננת. ודיינה לא יכולה להשאיר את דני לבד, אך האמת שגם טארה ממש לא רוצה לעזוב אותו אך השתדלה לא לחשוב על כך, וגם אם הימצאו דרך שיצטרף לסיבוב ההופעות שלושת הבנות שחיות על מימונה של האקדמיה לא יוכלו לממן את עצמן מחוץ לקליפורניה שם הממשלה דואגת להן. או שכן?

"על מה את חושבת?" לחש עומר באוזנה את השאלה. "סתם.." התחמקה בעזרת מילת הקסם. בדרך כלל היה עומר מציק לה בשאלות אילו עכשיו, כאשר היא במצב נתון ללחץ, ויתר לה.

אישה גבוהה בלבוש רשמי ואוזניה תקועה באוזנה יצאה מהדלת הגדולה עם השומרים. "שלום לכולם., היא פתחה בקול גבוה "אנחנו רוצי9ם להתחיל באודישנים,בכל פעם נקרא לאחד מכם להיכנס ולדבר קצת עם הבנים, כל אודישן יארך כ-10 דק' מקסימום. לאחר שכולכם תיבחנו אנחנו נחליט על 10 הטובים ביותר שישארו פה ללפגישה ארוכה יותר." היא דפדפה בדפים שעל הלוח בידה. "מת'יו סטיוארט אתה ראשון." היאאמרה לאחר שמצאה את מה שחיפשה. גבר שנראה בשנות ה30 לחיו לחיו קם והלך לעבר הדלת. והאישה הלכה אחריו.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייייייייייי

11/12/2013 05:23

חח מסכנה שלי מי לא נותן לך לגמור את הפרק?
אניווי הכתיבה שלך ממש משתפרת ואני אגיב מבחינה עלילתית כשתגמרי להעלות את הפרק…

11/12/2013 08:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך