R-o-c-k me again
פיו.. סיימתי את הפרק הארור הזה..
ויש לי הודעה לכל הקוראים:
מדי פעם בסיפור יהיו פרקי ספיישל. הפרקים האלה נועדו כדי להסביר משהו בסיפור
והם יכולים לקרות במקום אחר או בזמן אחר.

נ.ב תכתבו איזה חלק הכי אהבתם.

נערת הצללים פרק 2 חלק ג

R-o-c-k me again 11/12/2013 562 צפיות 2 תגובות
פיו.. סיימתי את הפרק הארור הזה..
ויש לי הודעה לכל הקוראים:
מדי פעם בסיפור יהיו פרקי ספיישל. הפרקים האלה נועדו כדי להסביר משהו בסיפור
והם יכולים לקרות במקום אחר או בזמן אחר.

נ.ב תכתבו איזה חלק הכי אהבתם.

טארה הביטה בשאר נבחנים, כולם נראו מבוגרים ממנה בהרבה. הרי מה הפלא? היא עדיין לא בת 17 אפילו! טארה נזכרה בימיה בתיכון. זאת אומרת כשהיא רק התחילה את התיכון (גיל 14) כן, כבר בגיל 14 היא הגיע לתיכון. למרות שהייתה בוגרת מאוד, גם בשכל וגם במראה, היה לה קשה להישתלב בכיתתה. זה לא שהיא סבלה מהצקות אלא שילדי הכיתה ההתייחסו אליה כאל ילדה והיא לא יכלה לסבול את זה (אני גם לא יכולה לסבול שמתנהגי אליי כאל ילדה למרות שתכנית אני באמת ילדה – הערת הכותבת) הרי מנת המשכל של הייתה 160 אחוז! (הממצוע זה 100 – הערת הכותבת) היא נזכרה באיך שנסעו לקליפורניה ערכו להם סיור בעיר. ובאיך שכמו גורל היא נעבדה בשכונת שליד בית בקפה שאכלו ו והגיע לאקדמיה לאומנויות הבמה ונתקלה בדני. היא הסבירה לו שהיא חדשה בקליפורניה ושהיא הלכה לאיבוד. הם התחילו לדבר, הוא סיפר לה על עצמו ועל איך מילד שגדל ברחוב ואחר כך בבית יתומים בשכונת עוני הוא הגיע לאקדמיה יוקרתית לאומנויות הבמה. והיא סיפרה לו על ילדותה בישראל ולימדה אותו קצת מילים בעברית -הוא לא הצליח לבטא כמעט אף מילה ובאופן כללי נשמע כמו עולה חדש עם כל ה"אני להיות הולך". הם החליפו מספרי טלפון והתחילו לצאת. כך גם הכירה את דיינה, אנה וקאלי אשר למרות שרק דיינה היא אחותו הביולוגית היו כמו אחיות בשבילו. בדומה לקשר בינה לבין עומר.

-נקודת המבט של טארה –

"טארה ניקולס להתכונן לכניסה!" צעקה עובדת ההפקה ממקודם מקצה החדר. מיד הזדקפתי וסידרתי את מכנסי אשר התקמטו מעט כאשר נשענתי על הקיר וסידרתי מעט את שיערי בידי. "איך אני נראית?" שאלתי אותם בציפייה לדחיפה קטנה לאגו. מה? זה לא שאתם אף פעם לא עשיתם את זה. "מושלם!" אנה אמרה לי ועשתה סימן של 'לייק' בידה. עומר הושיט את ידו קדימה מסמן לכולנו לשים את ידינו על ששלו ל'מורל קבוצתי'. שמנו את ידינו אחת אחרי השנייה ולבסוף ניערנו את ידנו בקבוצה וצעקנו בלחישה (נו.. כשצריך לצעוק בלי לעשות רעש אז עושים אם הפה כאילו צועקים אבל כל הקול שיוצא זה לחישה -הערת הכותבת) "בהצלחה!". שיחררנו את ידנו ןהעפנו אותן באוויר. חיבקתי אותם אחד אחד וסידרתי את שיערי שהתבלגן טיפה מכל החיבוקים.
"טארה ניקולס לכאן!" הגיחה האישה מין הדלת בשלישית. "תאחלו לי בהצלחה?" שאלתי אותם ועשיתי פאפי פייס. "בהצלחה, בהצלחה עכשיו לכי שלא תאחרי." אנה אמרה לי בגיחוך קל. זה לא היה מרושע אלא בצחוק. נופפתי להם לשלום והלכתי על עבר הדלת.


תגובות (2)

הכי אהבתי את הסוף! תמשיכי!

14/12/2013 03:00

הכי אהבתי את החלק שהסברת על איך פגשה את דני וכולם וכאלה… פרק חמודי ^^
ותודיעי לי בוואצפ כשאת מעלה משהו! אם לא אכפת לך גברת-אני-אוהבת-להתלונן-אבל-בכלל-לא-טורחת!
אה ובבקשה ממך תהיי עדינה עם הסוכריות והטופי… בכל זאת משקפיים…

24/12/2013 11:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך