סורי שזה כזה קצר אבל לא היה לנו עוד רעיון מבטיחות לפצות עם פרק יותר ארוך בפרק הבא!
לאב יווו!

נתקעתי איתו – פרק 2

29/12/2013 782 צפיות 4 תגובות
סורי שזה כזה קצר אבל לא היה לנו עוד רעיון מבטיחות לפצות עם פרק יותר ארוך בפרק הבא!
לאב יווו!

סוף סוף פרק שני וווהוו!!
פשוט תהנו….
פרק 2:
נקודת מבט של אלי:
הבנים האלה פשוט קורעים לילי ג'ייד ואני צחקנו כמו שלא צחקנו מעולם! "כן זה אנחנו" לואי אמר . אוי הם כאלה מצחיקים. "אז איזה סרט אתן רוצות לראות עלמות החן אה.. " ג'ייד לילי ואלי " נייל אמר ואנחנו השלמנו אותו . "אולי נראה את הסרט החדש משחקי הרעב: התלקחות ?" הארי שאל. כולנו הנהנו לקחנו פופקורן וקולה והתיישבנו, מצד אחד שלי ישב לואי ומהשני ג'ייד . "תהני " ג'ייד אמרה ואני הסמקתי כי הבנתי למה (לואי). היה פרסומות משעממות אז החלטתי לנצל את ההזדמנות וללכת לשירותים הודעתי ללילי וג'ייד והלכתי, יצאתי מדלת האולם שאני שומעת מאחוריי "אלי .. אליי! חכי רגע!" הסתובבתי לאחור רואה את לואי מתנשף . " לואי וואו כל הריצה הזאת בשבילי" אמרתי בציניות אבל כנראה שהוא לא כל כך הבין כי הוא עושה פרצוף נעלב . "זה היה בציניות לואי.." אמרתי מתנצלת "בכל זאת מה רצית?" "אה שכחתי.." הוא אמר ואני צחקתי.

נקודת מבט לואי :
אוף כנראה שזה לא הזמן המתאים להגיד לה את זה אז אמרתי לה ששכחתי היא צחקה והלכה לכיוון השירותים. הלכתי גם אני כדי שלא תחשוב שאני טיפש , שחזרתי ראיתי אותה יושבת ומדברת עם ג'ייד . התיישבתי והתחיל הסרט.

המשך יבוא…


תגובות (4)

עאעאעאעאע מושלם!
~קוראת חדשה~

29/12/2013 07:28

תמשיכוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

29/12/2013 07:59

מקווה שהקוראות החדשות החדשות יהנו
תודה על כל הפירגון
ויש לנו מחסום כתיבה אין לנו לאין להוביל את הסיפור רעיוניות מישהו?
אם כן נשמח אם תכתבו לנו

29/12/2013 12:38

תמשיכי!
~קוראת חדשה~
אולי תעשי שפתאום היא חברה של מישהו מהלהקה?
או שהאקס שלה חוזר?
או אולי שיקרה אחת לדמויות בסיפור משהו רע?
אולי שהם היו זוג והיו הרבה משברים בזוג?
או כל הרעיונות מקווה שעזרתי!

29/12/2013 16:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך