סוף סוף שברנו את המחסום כתיבה מקוות שזה יפה ומעניין , ניסינו בסוף להביא לכם קצת מתח למרות שזה לא כזה מתח אבל מי אתן חושבות שזה?
תהנו לאב יווווו!!!!!!

נתקעתי איתו – פרק 3!

31/12/2013 793 צפיות 2 תגובות
סוף סוף שברנו את המחסום כתיבה מקוות שזה יפה ומעניין , ניסינו בסוף להביא לכם קצת מתח למרות שזה לא כזה מתח אבל מי אתן חושבות שזה?
תהנו לאב יווווו!!!!!!

מממש ממש סליחה שלא כתבנו פשוט היה לנו מחסום כתיבה!
פרק 3:
פתאום הרגשתי ראש נח עליי מצד אחד שלי אלי הייתה ומהשני היה ליאם אז ניחשתי שזאת אלי אבל בכל זאת הסתכלתי וכמובן שראיתי את אלי , לא הפריע לי בכל זאת זאת אלי אז פשוט התעלמתי והמשכתי לראות את הסרט.

נקודת מבט של ג'ייד:
ראיתי את אלי שמה ראש על לואי זה כזה חמוד הלוואי שלי זה היה קורה עם ליאם אבל יש לו חברה והוא מאוד אוהב אותה אני לא חושבת שזה יקרה אבל במקום לחושב על ליאם החתיך, המהמם , המושלם ה….. ג'ייד עוד פעם?!!? אוף אני ממש אוהבת אותו למרות הפגישה הקצרה שהייתה לי איתו? טוב ג'ייד להתרכז בסרט , העפתי מבט לאלי כדי לראות שהכל בסדר וכמובן שלליאם ואז הסתכלתי על הסרט למרות הדפיקות על הדלתות והצעקות (שאני כבר מזמן נהייתי חירשית מהן) של המעריצות של הלהקה שאני רואה איתה בדיוק סרט (עאעאעאעאע זה לא אמיתי).

~אחרי הסרט~
אני ולילי ניסינו להעיר את אלי שישנה עדיין על לואי , היא קמה די מטושטשת ועייפה ואז כשהבינה את הסיטואציה שאלה: " אמ… מה קורה פה? " לואי בא לענות לה אבל לילי הסתכלה עליו במבט רצחני של "מה נראה לך שאתה עושה היא מובכת" וענתה "אלי את נרדמת על לואי ולא רצינו להעיר אותך". אלי הנהנה וקמה כאילו היא באה ללכת ופשוט רצה , אני ולילי הסתכלנו אחת על השנייה והבנו שכל אחת רוצה לרוץ אחריה ולנחם אותה אז פשוט עשינו את זה רצנו אחריה עד לשירותים וכשהגענו לשירותים לא שמענו שום רעש ולא היה בשירותים אפילו סימן חיים אחד אבל מההיכרות שלנו עם אלי כשהיא עצובה היא מסתגרת לבד ובשקט.

נקודת מבט של אלי:
פשוט רצתי לשירותים , פשוט רציתי להיות לבד ולבכות אז רצתי לשירותים ורצית יפשוט להתחבאות שם כי ידעתי שיחפשו אותי נכנסתי לתא הארון והתחבאתי מאחורי האסלה ופשוט הוצאתי את כל המבוכה והבלבול בבכי שקט. ואז שמעתי רעש של דלת נפתחת עצמתי עיניים לא רציתי לראות וזה היה \הייתה…..

את זה תדעו בפרק הבא….


תגובות (2)

תמשיכו!!!

02/01/2014 09:32

תמשיכו!!! ואני חושבת שזה או לואי או החברות שלה!!! ותמשיכו!!!

03/01/2014 13:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך