עדנה טומלינסון.
נהנתם? להמשיך?? ודרך אגב אני ימשיך את הסיפור של וואן די בפעם אחרת!!

סיפורו של ג'סטין ביבר פרק 1

עדנה טומלינסון. 25/01/2014 1395 צפיות תגובה אחת
נהנתם? להמשיך?? ודרך אגב אני ימשיך את הסיפור של וואן די בפעם אחרת!!

אני יסיים עוד מעט את הסיפור של וואן דיירקשן
~פרק1~
היי אני עדנה ואני בת 19 אני גרה בניו יורק,יש לי חברה שקוראים לה היילי היא חולה על ג'סטין ביבר!!!
~בוקר~
אמא:עדנה זמן לקום יש לך בצפר
אני:אניקמה ירדתי לסלון ושמעתי צלצול בפאלאפון
~שיחה~
אני:הלו
היילי:עדנה את לא תאמיני עכשיו למה שאני אגיד לך!!
אני:מה?
היילי:אנחנו נוסעות לקנדה לסבתא שלי!
אני:וואו מתי?
היילי:היום ב1:00 בלילה
אני:טוב ביי אני הולכת לארגן מזוודה
היילי:ביי
~סיום שיחה~
אני:אמא אני טסה לקנדה עם היילי לסבתא שלה!!
אמא:טוב ארגנת הכל??
אני:כן טוב אמא אני מאחרת לבצפר ביי
אמא:ביי
בצפר כזה משעמם אחרי כמה שעות לימוד חזרתי הביתה השעה הייתה 18:00 אז עצמתי עיינים לכמה שעות שהתעוררתי ני נשעה 12:50 ישר התקשרתי להיילי היא אספה אותי מהביתיש מיהרנו לשדה תעופה היילי חנתה עם האוטו שלה ועלינו למטוס ישנתי במשך כל הטיסה היילי העירה אותי ואמרה אנחנו נוחתיםישר לקחנו מונית ונסענו לבית של סבתא של היילי,היילי הלכה לקניון בזמן שאני התבוננתי בבית הגדול והיפה שליד הבית של סבתא של היילי היה שם הרבה שומרים בכניסה מוזר. אז פגע כדור בחלון של החדר ומשהו צעק את יכולה להעבר את הכדור בבקשה התבוננתי טוב טוב וזה היה ג'סטין ביבר רציתי ךספר להיילי עד שנזכרתי שהיא תשתגע מתי שהיא תשמע את זה ג'סטין צעק לי מהחלון כפיצוי בואי לאכול אצלי התלבשתי יפה והלכתי לבית של ג'סטין והוא אמר לי……………………………..


תגובות (1)

אממ, נחמד… תמשיכי

25/01/2014 13:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך