זה סיפור ניסיון , היה לי משעמם , ועלה לי רעיון לראש , ניראה איך הכל יזרום ביחד ..
תודה אם קראתם (:

סיפור בלי שם , סיפור ניסיוני על ג'סטין ווואן דירקשין (:

18/05/2013 664 צפיות 9 תגובות
זה סיפור ניסיון , היה לי משעמם , ועלה לי רעיון לראש , ניראה איך הכל יזרום ביחד ..
תודה אם קראתם (:

פרק ראשון
"ג'סטין , אתה יכול לחכות לי רגע ? " צעקתי אך נשמע הד והוא לא הסתובב , רצתי אליו בניסיון לעקוף את צעדיו הגדולים והארוכים "לחכות למה?" הוא תקף אותי והסתכל בעיני שנייה לפני שהוא יצא מהבית "לחכות לי .. אני אוהבת אותך למה אתה לא מאמין ? " לחשתי בזמן שהוא הצמיד אותי אליו ותפס במותני "אז תוכיחי לי את זה" הוא אמר בניסיון להתגרות בי "רק תגיד לי מה לעשות" "תבואי איתי לטקס" "אני יבוא .. אתה יכול עכשיו לנשק אותי בבקשה?" לא עברה שנייה מאז בקשתי והוא מיד הצמיד את פניו אל פני לנשיקה ארוכה ורטובה "אח' כמה שאני אוהב אותך .. אין לך אפילו מושג" "אין לך מושג אפילו כמה שזה הדדי" חייכתי ונישקתי אותו שוב נשיקה קטנה ועדינה "אני יכול לדעת למה את שונאת כ"כ את הטקסים של הפרסים?" "בגלל הבליבריות שלך , או שהם רואות ושונאות אותי או שהן צועקות לך כל מיני דברים , למרות שהן יודעות שאתה רק שלי" חייכתי חיוך של ילדה קטנה מחכה לאישור שלו "ברור שאני רק שלך , אף אחת בחיים לא תחליף אותך" הוא חייך "ככה זה גם אצלי אף-אחד בעולם לא יחליף אותך אתה יחיד ומיוחד ואני אוהבת אותך" חייכתי ונישקתי אותו נשיקה ארוכה, ארוכה "בחיים שלי לא חשבתי שאני יאהב מישהי כמו שאני אוהב אותך" "אה אני תמיד ידעתי שאני מיוחדת" צחקתי וחיבקתי אותו "מיוחדת מאוד , הכי מיוחדת בעולם בשבילי" הוא לחש לי באוזן , נשמותיו פגעו באוזניי וגרמו לי צמרמורת , הרגשתי שהוא מתכוון מילה במילה למה שהוא אמר , והרגשתי גם כמה שאני אוהבת אותו ואפילו יותר ממה שהוא מתאר לעצמו.
-לאחר שבוע-
"והזוכה בשיר האהוב הוא ….. ג'סטין עם וואן לאס לונלי גירל" הכריזה המנחה שהציגה את הפרס ג'סטין שישב לצידי מיד שמח והיה מאושר מהזכייה שלו הוא עלה לבמה בריצה מרוצה מהזכייה של הפרס , המנחה העבירה לו את הפרס והוא חיבק אותה חיבוק ידידותי "וואו …. בליברים שלי , הפרס הזה שלכם כמו שהוא שלי , אני אוהב אותכם תודה" הוא חייך חיוך קטן וחמוד אליהם והרים את הפרס גבוה בגאווה "את ג'סטין נשמע תיכף" אמר אדי מרפי [אין לי שמות שוש ] שהנחה את הטקס והזמין את הזוכים של הפרס הבא .. הזוכים ירדו מהבמה והתחילה להתנגן מוזיקה .. ג'סטין עלה לבמה , אני אוהבת ללכת להופעות שלו , לא כי אני חושבת שכל השירים מיועדים אלי , בגלל שזה עושה לי טוב לראות שהוא עושה מה שהוא חלם כל החיים .. הוא התחיל לשיר ,הוא חייך למעריצות אפילו ירד לקהל , הייתי החברה המפרגנת מחאתי כפיים וחייכתי , לקראת סוף השיר הוא הגיע אלי ותפס לי את היד "את הילדה האחרונה והיחידה שלי" הוא חייך וחיבק אותי תמיד חשבתי על כמה שהוא לא מגיע לי אבל מצד אחד כמה שאני אוהבת אותו ושמחה שכן הצטרפתי שכולם יצאו .. כי ככה הכרתי את אהבת חיי , את האבא של הילדים שלי , את האיש שאני הולכת להעביר איתו את כל חיי … האיש שאני אוהבת הכי בעולם נשיקה של ג'סטין קטעה את מחשבותיי , אך נישקתי אותו בחזרה מיד "תודה לג'סטין" אד אמר וקטע את הנשיקה שלנו , ג'סטין התיישב לידי "ונעבור לתחרות הבאה שלנו , קבלו את קריסטין סטיוארט ורוברט פטינסון "אד מרפי [פשוט תרדו מהעניין של השמות . ] צחק וירד מהבמה "טוב אז המועמדים שלנו לתחרות מלכי הפופ של שנת 2013 הם: ג'סטין ביבר , וואן דירקשין , ברונו מארס ודה וונטד .. והזוכים הם…" הם קטעו לשנייה ופתחו קופסא "ווווווווואן דייירקשן" ולהקה שמנתה חמש בנים עלתה לבמה "לא נורא .. ניצחת אותם בתחרות אחת , זה מכובד" לחשתי לו בשקט .. ג'סטין מחא כפיים ופירגן , אבל אני מכירה אותו .. בתוך תוכו הוא רצה לקפוץ על הבמה לקחת את הפרס ולהיעלם .. הוא תפס לי את היד "אל תעזבי אותה" הוא לחש והסתכל עליי , הנהנתי מיד וחזרתי לצפות "אנחנו רוצים להודות לדירקשניות שלנו , בילעדיכן לא היינו מגיעים לשום מקום תודה" הם חייכו וירדו מהבמה "הטקס הסתיייים אבל לנו יש הפתעה אחרונה בשבילכם" אדי צעק למיקרופון ולפתע גל של ג'יפה ירוקה כיסה את הקהל שישב בשורות הראשונות "אני הולך לעכשיו למאחורי הקלעים אל תלכי לשום מקום" "מבטיחה" עברו כמה דקות וג'סטין לא היה ניראה באופק לקחתי מעלית בשביל להגיע לחניון וללכת לאוטו המעלית נפתחה ובתוכה עמד אחד מהלהקה הזאת וואן דירקשין … נכנסתי ונעמדתי לידו "את צריכה לחניון גם?" הנהנתי להסכמה והתרכזתי בנקודה מסוימת .. הגענו לקומה 1- ופתאום המעלית הפסיקה לזוז "אמ , מה הולך כאן?" "אין לך מה לדאוג המעלית בסה"כ נתקעה תיכף ישחררו אותנו" הוא חייך בחנניות וניסה להרגיע אותי "אז את החברה המפורסמת של ג'סטין הא?" "אז אתה החבר המפורסם של דניאל לא ?" הוא התחיל לצחוק ששמע את השאלה שלי "כן היא משהו מיוחד .. היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים " "אותו דבר גם ג'סטין בשבילי" חייכתי בשקט והוצאתי את הפלאפון מהכיס "אין קליטה אין לך מה לבדוק .." "מה ? אז איך נצא מכאן? ג'סטין מחכה לי !! " צרחתי והתחלתי לבעוט בדלת של המעלית "תני לי שנייה" הוא אמר והניח את ידו על הכתף שלי , היד שלו הייתה חמה , והמגע של היד שלו היה שונה מזה של ג'סטין , הוא הסתכל על הלוח של המעלית ולחץ על פעמון , פתאום צליל מחריש אוזניים נשמע , ומתוך הרמקול דיברו "אם יש בעיה תלחצו על הפעמון שוב לכמה שניות" הוא מיד לחץ והסתכל עליי "עכשיו יסדרו אתזה אל תדאגי" הוא חייך , חייכתי בחזרה בשביל להראות שאני בסדר "צוות חילוץ בדרך" מישהו אמר ברמקול , אני מקווה שזה יהיה מהר .. אני רוצה לחזור לידיו הבטוחות של ג'סטין , אני רוצה לנשום אוויר נקי.. ולא לעמוד מטר מבנאדם שזר לי לחלוטין "אם אני ישיר לך שיר של ג'סטין זה יעודד אותך?" הסתכלתי עליו לשנייה והנהנתי להסכמה והוא מיד התחיל לשיר את אול אראונד דה וולרד השיר בקול שלו היה נישמע ממש שונה מאצל ג'סטין , השיר באמת הרגיע ובאמת עשה לי הרגשה טובה יותר "תודה" חייכתי והתיישבתי בצד המעלית "אז אם אנחנו הולכים להעביר פה קצת זמן מה דעתך שנכיר?" הוא התיישב בצידה השניה של המעלית וחיכה לתשובתי "אוקי … " לחשתי בשקט "תספר על עצמך" הוספתי מיד "אני ליאם פיין בן 19 , זמר בלהקת וואן דיירקשן , התפרסמנו דרך הX פקטור , יש לי חברה קוראים לה דניאל ואנחנו ביחד כבר שנה" הוא חייך … הוא הסתכל עליי כמה שניות .. אבל הייתי שקועה בדמיונות שלי ודמיינתי שג'סטין זה שישב לידי "תורך" הוא אמר וקטע את כל המחשבות שלי "אני ג'ייד בת 18 , חברה של ג'סטין כבר חמישה חודשים .. מעצבת ומדגמנת את מה שאני מעצבת .. הכרתי את ג'סטין במועדון , הוא בא לכמה תצוגות אופנה שלי ואז הפכנו לזוג" סיפרתי לו את הסיפור וחייכתי זה גרם לי להיזכר בכל מה שקרה וזה עשה לי טוב , הוא חייך אליי בניסיון להיות נחמד .. "רוצה.??" שאלתי והוצאתי קופסת מסטיקים מהתיק.. הוא הנהן להסכמה ולקח מסטיק אחד .. יששבתי כשהרגליים שלי היו צמודות לגוף , היה לי קר .. "רוצה? קחי זה יחמם אותך" "ומה איתך?" "אני בסדר.. קחי" הוא הושיט לי את עליונית החליפה שלו אבל אפילו היא לא חיממה אותי .. לקחתי את התיק שלי והוצאתי את האייפון , ניסיתי לשחק אולי זה יגרום לי להתעלם מהקור .. אבל גם זה לא עזר .. ליאם שישב מולי כבר יושב לידי "אני יכול לנסות משהו ? אולי יהיה לך יותר נעים ככה.." מיד הסכמתי . אני יעשה הכל בשביל טיפת חום … לפתע ידיו הארוכות כיסו אותי , הוא היה חם והיה ממש נעים .. ישבנו ככה שעתיים בשקט כאשר הראש שלו מונח על כתפיי ואנחנו מחובקים .. חייכתי אליו מידי פעם בשביל לגרום לנוחות בין שנינו ….. רק אחרי ששעתיים ישבנו מחובקים שמענו רעשים ומיד קמנו .. המעלית נפתחה .. ג'סטין עמד שם ביחד עם הלהקה של ליאם "ג'סטין ! " יצאתי מיד מהמעלית וחיבקתי אותו חיבוק חזק חזק … להיות מחובקת שעתיים עם מישהו שאת לא מכירה זה קצת מוזר "ליאם הג'קט" "תשאירי אותו אצלך .. ככה תיהיה לנו עוד סיבה להיפגש" הוא חייך והסתובב אל הלהקה שלו "בואי נלך מכאן" ג'סטין לחש לי באוזן ומיד הלכתי אחריו לכיוון האוטו ונסענו הביתה .


תגובות (9)

נשמע מדהייים !
אפשר להשתתף ? אם כן אז את נייל (כי אין לו בת זוג במציאות )
שם : אביה
גיל : 18
תיאור חיצוני : שיער צבוע לשחור פחם חלק וארוך , עיינים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מצחיקה , רגישה , מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה , מכורה לאייפון , חולה על לקים ועקבים , חולה על שופינג …
מקווה שתוסיפי אותי , גם אם לא אז לא נורא ;-)

18/05/2013 04:01

אפשר להצטרף עם לואי?

18/05/2013 04:34

זה ממש יפה! ואפשר להצטרף עם לואי אם כן אז זה התיאור שלי
בן: לואי או כל מי שאפשר
שם: אלה
גיל: כמו כולם או מה שצריך
תיאור חיצוני: שיער שחור חום קצר עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין עגילים הליקס ושני חורים בצד שמאל ובצד ימין אחד באף ואחד באוזן גובה 1:70
דברים שאוהבת: את הכלב שהוא בן חודשיים החמוד שלה שקוראים לו לוקי (זה הכלב שיש לליאם ודניאל אני מתה על הכלב הזה תחפשי תמונות אם את לא מכירה) מאוד אוהבת לטייל בטבע מנגנת על גיטרה פסנתר סקסופון ותופים אוהבת כל ספורט אפשרי וגם עושה אבל הכי כדורגל כל החיות ותמיד מגנה על החיות כובעים ונעליים גבוהות וג׳ינסים לא אוהבת שמלות נעלי עקב ולקים
תכונות: טובת לב חברותית ילדותית יציירתית אוהבת לעזור לכולם אמיצה וקצת קשוחה
אם אי אפשר זה בסדר אני הבין ותמשיכי דחוף!

18/05/2013 04:34

אפשר להצטרף עם ליאם ?(:
אז אם אפשר:
שם: מאיה
בן: ליאם
תיאור חיצוני: שיער חום ארוך וירוק, עיניים ירוקות, קעקוע של פרפר על הזרוע, גבוהה ורזה.
דברים שאוהבת: לטייל בטבע/עולם, להיות לבד, לשמוע מוזיקה, לנגן על פסנתר וכינור, בעלי חיים, טניס וכדורגל, שונאת נעלי עקב.
אופי: נחמדה, טובת לב, תמיד עוזרת, לא אמיצה, עומדת על שלה, קצת קשוחה.
אשמח להצטרף :) תמשיכי !

18/05/2013 05:50

יואו מושלםםם!!!!!!!
אפשר עם הארי?
שם: שירז
גיל: מה שצריך
תיאור חיצוני: שיער חום גלי וארוך ופס בלונדיני מאחור (לא ממש יודעת איך להסביר) , נמשים בפנים, עניים ירוקות, יחסית גבוה ורזה
אופי: רגישה, מצחיקה, מתחברת לכולם, לא חושבת שהיא יפה, פותרת בעיות בקלות, חכמה אבל לא חננה
תחביבים: לרקוד (זה החיים שלה :c ♥), לשחק (כאילו משחק.. כמו לשחק בתוכנית), לנגן על גיטרה אקוסטית

18/05/2013 06:20

חחחח עוד מישהו רוצה להצטרף למישהו ? תודה שקראתם (: אני אכתוב את ההמשך ויעלה בקרוב (:
ננסה למלא את הבקשות שלכם (-;

18/05/2013 06:38

אפשר להצטרף עם זאיין? התיאור בתגובה הבאה :)

18/05/2013 08:22

הנה תיאור
שם:זוהר
גיל:17 וחצי
תיאור חיצוני:שיער חום ארוך מחומצן בקצוות שזופה רזה ודיי גבוהה
אופי:יש לה פיוזים קצרים,עקשנית,אמיצה,קשוחה,מסתכנת בשביל חברים שלה,חברה טובה,אוזן קשבת,קצת באדגירל (כמו באדבוי),
הוריה מתו בתאונת דרכים היא ואחותה היו ברחוב בתקופה של שנה וובנוסף נאלצה לגדל את אחותה הקטנה שגם היא מתה מרעב
שונאת:אנשים שמתלוננים יותר מידיי,אנשים שחשים את עצמם

18/05/2013 08:24

תמשיכי!!!!!

18/05/2013 09:11
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך