http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=174248516 מה שלוסי לבשה^ כישיהיו עשרים וחמש צפיות יעלה עוד פרק

סיפור חדש "האח שלא רציתי" הקדמה

23/08/2015 1118 צפיות 12 תגובות
http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=16433811&id=174248516 מה שלוסי לבשה^ כישיהיו עשרים וחמש צפיות יעלה עוד פרק

הקדמה:
היוש קוראים לי לוסי סטיילס ואני לא מעריצה של הארי סטיילס אני אחותו החורגת.
אני בת 16 הארי גדול ממני בחודשיים והתאריך שלי הוא הראשון לאפריל… יש לי עיניים חומות ושיער חום עד חצי הגב. אני לא הכי רזה אבל גם לא הכי שמנה.
אני הולכת בימי ראשון לכנסייה כי זה חשוב למשפחה….. אני אוהבת לרקוד ואני עוזרת לחברה הכי טובה שלי ריי (רייצ׳ל) במקלט חיות של ההורים שלה. וגם אני בנבחרת המעודדות של התיכון.
דמויות נוספות:
רייצ׳ל—עיניים חומות שיער שחור חלק עד כמעט חצי הגב רזה גבוהה משחקת בנבחרת הכדורסל של התיכון. עובדת עם לוסי במקלט חיות של ההורים שלה יש לה עגיל בטבור ושני עגילים רגילים בכל אוזן. החברה הכי טובה של לוסי.
הארי סטיילס—שיער חום מתולתל עיניים ירוקות חבר בלהקת וואן דיירקשן האח החורג של לוסי.
ליאם פיין—שיער חום עיניים חומות חבר בלהקת וואן דיירקשן.
נייל הורן—שיער בלונדיני עיניים כחולות חבר בלהקת וואן דיירקשן.
לואי טומלינסון—שיער חום עיניים כחולות חבר בלהקת וואן דיירקשן.
זאין מאליק—שיער שחור עיניים חומות חבר בלהקת וואן דיירקשן.
אן סטיילס טוויסט—שיער שחור/חום חלק עיניים חומות אמא חורגת של לוסי אמא אמיתית של הארי וג׳מה.
ג׳מה סטיילס—שיער חום עיניים חומות אחותו של הארי אחותה החורגת של לוסי.
רובין טוויסט—שיער חום בהיר עיניים חומות אבא של לוסי.

חלק מפרק 1
נ.מ לוסי
התעוררתי בשעה שתיים עשרה בצהריים(עכשיו יום שבת וגם מחר יש חופש) מדפיקות על הדלת שלי "לוסי מתוקה תתעוררי עוד שעה והילדים שלה באים לצהריים" אבא שלי אמר לי מאחורי הדלת "טוב אבא" עניתי לו וקמתי מהמיטה
והרכבתי משקפיים פתחתי את הארון וחיפשתי מה ללבוש אחרי התלבטויות גדולות מצאתי את הסט המושלם גופיה לבנה מקושקשת סקיני ג׳ינס בהיר עם קרעים וסניקרס גבוהות, שטפתי את הפנים ומרחתי ליפ גלוס ורוד עיפרון עפור אייליינר ואחרי שהתאפרתי הורדתי את המשקפיים שמתי עדשות לעיניים וירדתי למטה.
"צהריים טובים" אמרתי כשירדתי במדרגות "צהריים טובים גם לך" אבא שלי החזיר לי "אם אני לא טועה הם אמורים להיות פה" אבא שלי אמר ודפיקה בדלת קטעה אותו "פתוח" צעקתי ואן ג׳מה והארי נכנסו הביתה. "ג׳מה" "לוסי" אני וג׳מה צעקנו והתחבקנו "היי הארי" אמרתי "מה נשמע לוס" אמר לי "הכל טוב" עניתי והלכתי לחבק את אן "היי לוסי מתוקה" אן אמרה לי "היי אן" אמרתי לה והתחבקנו "האוכל עדיין לא מוכן אז בנתיים אתם ילדים תוכלו להיות בחדר של לוסי או בחצר….מה שתרצו" אן אמרה והיא ואבא שלי נכנסו למטבח. "יאללה בואו למעלה" אמרתי ועלינו לחדר שלי "וואו" הארי אמר כשנכנס לחדר שלי "זה ממש לא מה שציפיתי" אמר "מה הבעיה בחדר שלי?" שאלתי "את נראית כל כך תמימה ואת עוזרת במקלט לחיות ואת מעודדת…." הוא אמר ואני וג׳מה פרצנו בצחוק "מה כל כך מצחיק?" הארי שאל "העובדה שאתה חושב שרק בגלל שהיא נראית תמימה וחמודה אומר שהיא כזאת" ג׳מה אמרה "רגע….איך חשבת שהחדר שלי יראה?" שאלתי מסוקרנת "חשבתי שהוא יהיה עם קירות ורודים ומיטה של נסיכות עם הילה מעל הראש ושהארון יהיה לבן ושהידיות שלו יהיו מיהלומים מזויפים כאלה" הוא אמר ואני וג׳מה רק הגברנו את הצחוק שלנו "במקום מה שדמיינת קיבלת חדר עם קירות לבנים ומדבקות שחורות של רקדני היפ הופ ושהארון שלי הוא ארון שהדלתות שלו זזות והדלתות הן מראות ושהמיטה שלי בצורת חצי עיגול ושיש לי שידה עם איפור ומראה וכמובן שירותים מחוברים לחדר." אמרתי "אהבתי דווקא את העיצוב" ג׳מה אמרה והתיישבה על המיטה שלי.


תגובות (12)

וואי נשמע מדהים!
תמשיכי!!!

24/08/2015 01:56

ססבי ואני מחכה שתמשיכי את הסיפור שלך

24/08/2015 01:57

    סורי אבל לא נראה לי שזה יקרה.
    אני יכולה לנסות לכתוב סיפור חדש אם בא לך?

    24/08/2015 03:48

    סורי אבל לא נראה לי שאני ימשיך את הסיפור כי חברה שלי רשמה אותו והיא פרשה מהאתר.
    אבל אני יכולה לנסות לכתוב סיפור חדש, אם בא לך?

    24/08/2015 03:50

תודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלי
אני רוצה תגובות ואני צריכה גם להוסיף דמויות אשמח אם תכתבו לי

24/08/2015 01:59

תכתבי לי תיאור דמות ואני יוסיף…..אם את רוצה תכתבי לי שתיים ואני יוסיף אחת לכל סיפור

24/08/2015 14:56

שם:אנג'ל מייסון.
ממוצעת בגובה, רזה.
עיניים:אפרות-כחולות/תכולות.
תאור:רוקדת היפ-הופ זורמת, חברמנית, שטוטניקית, אוהבת להרגן דברים כמו:מסיבות, ימי הולדת…
אחראית, חולת סדר וניקיון (שכחתי איך קוראים לזה), מאורגנת.לא אוהבת את וואן דיירקשן עצמם היא התחברה לכמה מהשירים.
ועוד תוסיפי את דברים לסיפור גיל, וכו'

24/08/2015 15:33

סבבה תודה
אם תוכלי לכתוב עוד דמות לסיףור בשני אני אשמח

24/08/2015 15:36

לסיפור השני***

24/08/2015 15:36

    שם:ג'סי בריאן.
    טיפה נמוכה ולא שמנה ןלא רזה ממוצעת.
    עיניים:חומות כהות שזה לפעמיים נראה שחור.
    שיער:חום בקצוות מחומצן לבלונדיני מגיע עד אמצע המותן שיער גלי אוהבת לעשות מחליק ולהגיד שזה השיער הטבעי.
    תאור:בישנית, מופנמת חולה על וואן דיירקשן,שרה אבל בלי שאף אחד יודע, לא אוהבת להכנס למריבות עד שזה מגיע למשפחה שלה (שזה כולל וואן דיירקשן).
    ותוסיפי את הדבריחם שאת צריכה לסיפור…
    נ.ב
    לדמות הקודמת יש שיער שטני עם גוונים בצבע זהב נראה מחומצן אבל זה טיבעי וחלק וארוך מגיע עד סוף המותניים.

    24/08/2015 20:45

ממש תודה

24/08/2015 21:03
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך