Or_Horan
♥ ♥ ♥

סיפור חדש, פרק2:)

Or_Horan 28/12/2013 861 צפיות 2 תגובות
♥ ♥ ♥

נקודת מבטה של לין:
נכנסתי לפייסבוק והתחלתי להסתכל בתמונות של עמית. הוא כלכך מושלם… ירדתי למטה וראיתי תמונה שלו ושל איזו זונה מכיתה י"ב , לא מהשכבה שלנו. "עם היפה שלי" הוא כתב. איזה צביטה הרגשתי… אוף הוא משגע אותי.

*פלאשבק*
"אני אוהב אותך" עמית אמר לי ונישק אותי
"את כלכך יפה… איך פספסתי אותך יפהשליי?" הוא הוסיף. הרגשתי כלכך בעננים ,הרגשתי נרגשת מלאת שמחה. אהבתי אותו כלכך באותו רגע.. ממש אהבתי אותו.
הוא התחיל לגעת בי. נרתעתי ולקחתי צעד אחורה.
"מה קרה חיים שלי?" הוא אמר בתמיהה
"אני… אני.. אני לא.." מילמלתי וברחתי ממנו. התחבאתי מאחורי שיח גדול ושמעתי את החברים שלו יוצאים מהפינה עם מצלמה בשמחה "היית גדול אחי!" הם אמרו בליגלוג.
*סוף פלאשבק*
לא נרדמתי באותו יום, יומיים, שבוע.. היו לי רגשות אשם וכלכך שנאתי אותו, אבל. לא יודעת, כל פעם שעברתי לידו הוא נישק מישהי והסתכל עליי. כאילו הוא יודע שהיה לי משהו אליו. הוא רצה שאני יקנא. הוא עושה לי דווקא!
הייתה לי צמרמורת לרגע. נגעלתי ממנו. סטוציונר. זה מה שהוא!
אני צריכה לעזוב אותו,להוציא אותו מהראש שלי ולהתחיל משהו חדש.
-בבית ספר(הפסקה)-
אני ודור טיילנו בבית ספר. היא חפרה לי על מה שהיה אתמול עם דן, הם כ"כ חמודים ביחד..
הסתכלתי על עמית. הוא כלכך יפה.. הוא הסתכל עליי וחייך.
"הלו? את פה?!" דור צעקה לי
"אה? מה? כןכן אני פה..
הוא פשוט. מושלם. אני שונאת אותו!" אמרתי והסתכלתי עליו בבוז
"את לא נורמלית! תעזבי אותו כבר ימעצבנת" היא אמרה וצחקה עליי
"שתקי שתקי רגע" אמרתי לה.
הוא התקרב אלינו. כל צעד שלו הפעימה בלב שלי האיצה קצב.
"היי דור, מה קורה?" הוא שאל אותה. אותה! וואטדהפאק?! מה היא קשורה אליוווו? רציתי לצרוח!
"הכל מעולה!" היא החזירה לו
"לין.. בואי דקה לצד אני צריך לדבר איתך." הוא אמר והתסתכלתי עליו בהיסוס. אני מאוד מקווה שהוא יתנצל!!!
הלכנו לצד והוא אמר לי………


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

28/12/2013 08:38

תמשיכי!¡!¡!¡!¡!¡!¡

28/12/2013 09:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך