חיה בספר ^_^
הדמויות של הבנים לקוחות מוואלה! ניק :)

עם משהו יכל לעזור לי אני אשמח ו.... 3 תגובות ואני יעלה את הפרק הראשון ^_^

סיפור חדש :)

חיה בספר ^_^ 27/09/2013 424 צפיות אין תגובות
הדמויות של הבנים לקוחות מוואלה! ניק :)

עם משהו יכל לעזור לי אני אשמח ו.... 3 תגובות ואני יעלה את הפרק הראשון ^_^

טוב אף פעם לא יצא לי לכתוב סיפור בסגנון הזה אז אני אשמח לביקורת בונה וטיפה עזרה מי שיוכל לתת ^_^

טוב הם הכוכבים שלי הם ביג טיים ראש ומשהי חדשה מצטרפת ללהקה שלהם

דמיות :

אני מאי יש לי שיער חום בהיר ועיניים אפורות אני מאוד מאוד אוהבת מוזיקה ובאתי לאל .איי כשי להצליח בגדול הסוכן שלי אמר שאני צריכה להצטרף לאיזה להקה כדי להתחיל להשתלב בתעשייה .
אני לא ממש יודעת עם זה טוב או רע אבל אני מקווה שלפחות יהיה כיף .

אם לביג טיים ראש היה מנהיג, אז ללא ספק זה היה קנדל! מוזיקה וריקודים זורמים בעורקיו. למרות שהוא אף פעם לא דמיין שהוא ימצא עצמו בדרך להיות כוכב-על, הוא כנראה ייהנה מהחוויה. ואם מישהו יכול לשמור על החבר'ה האלה מאוחדים, אז זה בטוח קנדל.

ג'יימס בהחלט יודע לשיר, אבל עד עכשיו ההישגים הכי מרשימים שלו הם בעיקר בתחום הבנות. הוא שואף הכי גבוה שאפשר, ולא מפחד להתחרות. הוא אמנם לפעמים קצת דבילי, אבל גם ככה הוא נראה ממש טוב. תכונה חיובית: שיער גולש ורך למגע!

קרלוס קורע מצחוק! וזה לא אומר בכלל שהוא פראייר. עם קסדת ההוקי שתמיד צמודה אליו, הוא יודע להלחם כשצריך, לספר כל בדיחה באופן המושלם, וגם לעמוד לצד חבריו ברגעים קשים. ללא ספק, ליבו של קרלוס נמצא במקום הנכון!

לוגן הוא המוח מאחורי ביג טיים ראש. מי עוד מסוגל להתעסק בכל עבודות ההכנה שיש לעשות? הוא הבחור המושלם לפתרון בעיות – ועם כל הצרות שהחבר'ה האלו מסתבכים בהן, טוב שיש אחד כזה בסביבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך