מאי תלתלים סטיילס
ניסיתי לסיים את הפרק במתח אבל לא כל כך הצלחתי...
תגובות ואני ממשיכה 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 7

ניסיתי לסיים את הפרק במתח אבל לא כל כך הצלחתי...
תגובות ואני ממשיכה 3>

~נקודת מבטו של הארי~
אני ממש מקווה שהיא ראתה את ההופעה… היא חייבת לדעת כמה אני אוהב אותה ושתתן לי הזדמנות, רק הזדמנות אחת "הכל בסדר?" נייל שאל אותי אחרי שירדנו מהבמה "כן..פשוט אני בחיים שלי לא אהבתי ככה מישהי ובטח שלא רדפתי אחריה" עניתי לו "אחי הכל יהיה בסדר! אחרי הכל אתה רק מחייך ושלושים בנות לרגליך אתה 'הארי סטיילס' שכחת?" נייל אמר "אבל היא לא כזאת..היא מיוחדת" "הכל יהיה בסדר תאמין לי" זאין הצטרף לשיחה "thanks guys" (זה נשמע יותר טוב באנגלית חח) אמרתי להם וחיבקתי אותם, הלכתי לחדרי ופתאום הטלפון שלי צלצל "הלו?" עניתי "אממ…הארי?" שמעתי קול נשי מבעד לטלפון..קול מוכר "ג'יין?" שאלתי בשמחה, זה עבד! מה שעשיתי בהופעה עבד!! "כן..אז בקשר לדייט…" היא אמרה חוששת "את רוצה?" שאלתי בהתרגשות "בשמחה" היא אמרה ומיד חיוך התפשט על פניי "טוב אני אאסוף אותך היום בשבע תהיי מוכנה" אמרתי בקושי מצליח לדבר מרוב התרגשות "אין בעיה" היא אמרה ואני כמעט התעלפתי "טוב ביי" אמרתי וניתקתי "ישששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי וצנחתי על המיטה "מה קרה? מה הולך פה?? הכל בסדר? יש פה מישהו?!?!" לואי נכנס לחדר בהיסטריה כשגזר ביד שלו והוא מכוון אותו כמו רובה ואני התפוצצתי מצחוק ולא הצלחתי להפסיק לצחוק "מה אתה צוחק?!" לואי צעק עליי "מצחיק אז צוחקים" אמרתי לו בזלזול, אבל לא התכוונתי שזה יישמע ככה "למה צרחת???" הוא שאל מבוהל עדיין עם ה'רובה' שלו "אני יוצא עם ג'יין לדייט!!!" אמרתי לו בשיא ההתרגשות ומיד הוא חייך והניח את הרובה גזר שלו "אמרתי לך" הוא אמר לי כאילו הוא ידע שזה יקרה "לאן לקחת אותה???" אמרתי אבוד "תחשוב ביצירתיות" הוא אמר לי "אתה הרומנטי מבינינו" הוא המשיך לדבר והזיז את הגבות בצורה מצחיקה "כן אבל היא לא בחורה רגילה אני לא יכול לקחת אותה לסתם מקום ולהחזיר אותה הביתה" אמרתי לו מיואש "אני יודע שאתה תחשוב על משהו" הוא אמר וחיבק אותי ויצא מהחדר, השאיר אותי לחשוב על משהו.
יש לי! אני יודע לאן לקחת אותה!!
~נקודת מבטה של ג'יין~
"כבר חמש וחצי אני צריכה להתחיל להתארגן!!!" צעקתי לאמנדה והיא רצה אליי "בואי אני יעזור לך" היא אמרה לי כשהיא נכנסה לחדרי, הלכתי למקלחת והתקלחתי מהר, יצאתי ומיד אמנדה פתחה את הארון והוציאה משם כמה שמלות, מתוך איזה עשר שמלות בחרתי בשמלה שחורה צמודה עם מחשוף מאחורה ועקבים שחורים גבוהים, התאפרתי ועשיתי מחליק למרות שאני לא צריכה כי השיער שלי חלק ממש אז עשיתי טיפה בייביליס בקצוות, כבר הגיעה השעה שבע ושמעתי צפצוף מבחוץ "תהני" אמנדה אמרה לי וחיבקה אותי "תודה" אמרתי ונשקתי לה על הלחי. הארי יצא מהאוטו והסתכל עליי "את…מדהימה" הוא אמר מסמיק "תודה" צחקקתי והסמקתי. הארי היה לבוש בחליפה שחורה עם פרח בכיס של החולצה והוא סידר את השיער שלו כשהוא שם ג'ל והרים אותו למעלה, הוא היה נראה כל כך בוגר וחתיך. הוא בא לחבק אותי אבל ישר זזתי אחורה, זה לא שלא רציתי לחבק אותו… פשוט מרוב הפעמים שפגעו בי כבר בניתי מלא חומות סביבי ואני מתרחקת מכל אחד. "הכל בסדר?" הוא שאל אותי מבולבל "כן בוא פשוט נכנס לאוטו" אמרתי לו והוא פתח לי את הדלת של האוטו ואמר לי עם היד להכנס "איזה ג'נטלמן" מלמלתי ונכנסתי והוא צחק ונכנס לאוטו התנגן ברדיו שיר של אדל והתחלתי לשיר וכשעצרנו ברמזור הארי הסתכל עליי ולא הזיז ממני את מבטו "מה?" שאלתי בתמימות "את שרה מדהים" הוא אמר לי "באמת?" שאלתי מופתעת כי אף אחד אף פעם לא אמר לי שאני שרה יפה וגם אני לא חושבת ככה "ברור! חשבת על להוציא שיר?" הוא שאל אותי רציני "אממ לא ממש" אמרתי לו והרמזור התחלף לירוק והוא המשיך לנסוע, אחרי כמה שניות הוא אמר לי "כדאי לך" והסתכל עליי "תסתכל על הכביש" אמרתי לו מצחקקת והוא חזר להסתכל על הכביש. אחרי עוד כמה דקות נסיעה של צחוקים ושירים הוא עצר והגענו למין מקום כזה עם שביל שמוביל לאנשהו, אפשר? הוא שאל אותי כשיצאנו מהאוטו והוציא מטפחת מכיסו הנהנתי חושדת והוא שם לי אותה על העיניים והחזיק לי את היד כדי להוביל אותי, האצבעות שלנו השתלבו והרגשתי כאילו הם נולדו להיות ביחד מהשנייה שהוא נגע בי הרגשתי צמרמורות..מה הוא עושה לי… חשבתי לעצמי, לא! את לא יכולה לחשוב על זה! תוציאי את זה מהראש שלך הדייט הזה זה סתם לכיף! צרחתי לעצמי בראש ופתאום הוא עצר והוריד לי את המטפחת מהעיניים "או מיי גד" מלמלתי ופי היה פעור "יפה?"הוא שאל אותי "זה מהמם!!!" אמרתי לו והסתובבתי אליו והסתכלתי לו בעיניים – היה שם אגם ענקי עם מלא שיחים צבעוניים ופרחים מסביב וברבורים שטים בתוך האגם על הרקע של השקיעה וזה היה פשוט מדהים. "אני שמח" הוא אמר לי מחייך ולקח את ידי והוביל אותי אל שולחן שהיה שם והיה עליו שתי צלחות ונרות עם אוכל על השולחן "לא היית צריך להתאמץ כל כך" אמרתי לו "כשזה מגיע אליך אני יביא לך אפילו את הירח" הוא אמר לי, הוא הזיז את הכיסא שלי כדי שאני יישב והתיישבתי והוא עבר לצד השני של השולחן.

***********

"אני מפוצצת" אמרתי לו "גם אני הוא אמר לי ונאנח, הלכנו אל שמיכה שהייתה פרוסה על הדשא ונשכבנו כשראשי על הבטן שלו והוא משחק לי בשיער.


תגובות (1)

מיוש הסיפור שלך מושלם!!
תמשיכי!!!!!!!׳

03/01/2014 12:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך