מאי תלתלים סטיילס
אני ממש מצטערת שלא העליתי פרק ומקווה שאתן לא כועסות עליי...שלוש תגובות ממשיכה :)

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 10

אני ממש מצטערת שלא העליתי פרק ומקווה שאתן לא כועסות עליי...שלוש תגובות ממשיכה :)

סליחה סליחה סליחהההה!!! סליחה שלא העליתי פרק מלא זמן פשוט עוברת עליי תקופה קשה כמו שאמרתי בתגובה בפרק 9 ואני יפצה אותכן על פרק ארוך במיוחד ומחר אני ינסה להעלות שני פרקים!!!
נ.ב – קולולולולולולווווווו מזל טוב!!! היום יש יומולדת לזאינוש הנסיךךךך!!!!! יואווו הוא כבר בן עשרים ואחד! איך גדלת לנו…..
~נקודת מבטה של אמנדה~
"אני לא יודעת…" ג'יין אמרה לי ונאנחה "ג'י תסתכלי עליי" אמרתי והיא הרימה את ראשה אליי "מממ?" היא מלמלה "את לא תתני למה שקרה עם עומרי לעצור אותך נכון?" שאלתי והיא היססה כמה שניות ואמרה "אני מפחדת..אני מפחדת שהוא יפגע בי" היא השפילה את ראשה "תקשיבי. הארי אוהב אותך ואני רואה את זה, כולם רואים את זה, איך את לא רואה את זה לעזאזל???" אמרתי לה וניערתי אותה קלות "כי בנאדם לא יכול לאהוב בזמן כל כך קצר!! זה לא הגיוני" היא אמרה לי כבר תשושה "רואים את זה עליו שהוא אוהב אותך רק שהוא מדבר עלייך רואים איך הוא מתרגש והעיניים שלו נוצצות כמו כוכב" אמרתי לה ונאנחתי "אני ישתדל…" היא אמרה לי ונשכבה על הספה "זה רק לטובתך אחותי אני רוצה שתהיי מאושרת אני לא רוצה שתסבלי" "אני יודעת" היא אמרה לי וקמה לחבק אותי ואחרי כמה זמן שתינו נרדמנו מחובקות על הספה. (הערת כותבת – אני יודעת שזה נשמע קצת לסבי כזה חחח אבל זה לא הכוונה)
קמתי בבוקר ומישהו דפק בדלת אז קמתי בזהירות מהספה ומהחיבוק של ג'יין כדי לא להעיר אותה והסתכלתי על השעון "שבע בבוקר?!" מלמלתי בשקט לעצמי "מי דופק בדלת בשבע בבוקר לעזאזל?!" אמרתי והלכתי לדלת, פתחתי אותה והופתעתי לראות מי שם… "ג'יין כאן?" הוא שאל והנהנתי והכנסתי אותו "אבל תהיה בשקט היא ישנה" לחשתי והוא הנהנן וחייך חיוך קטן.

ישבנו בשולחן במטבח והוצאתי שתי כוסות "קפה?" שאלתי והוא הנהנן "כמה סוכר?" "שתיים הוא אמר כשהוא עשה את המספר שתיים עם האצבעות. אחרי כמה דקות הכנתי לשנינו קפה והתיישבתי בשולחן והתחלנו לדבר.
פתאום ראיתי את ג'יין באה לכיוונינו משפשפת את עינייה "דיוויד?" היא שאלה מנסה לפקוח את העיניים "מה קורה?" הוא שאל וחיבק אותה ואני עוד שנייה התפוצצתי מצחוק מהמראה של ג'יין – כל השיער שלה היה מבולגן בגולגול אחד מכוער והיא לבשה בגדים זרוקים שנראים כמו אלוהים יודע והיא נראתה כאילו היא עשתה עכשיו איזה בנג'י או משהו (הערת כותבת – לא היה לי רעיון אחר לאיך שהיא תיארה אותה אז תזרמו חח) לא יכולתי לשמור עוד את הצחוק בבטן ופשוט התחלתי לצחוק כמו מטורפת ונפלתי על הרצפה מרוב צחוק "מה את צוחקת?" היא אמרה לי ולא יכולתי להפסיק לצחוק "תסתכלי במראה" ניסיתי להגיד תוך כדי שאני צוחקת והיא גלגלה עיניים והלכה למראה בשירותים וחזרה אחרי כמה שניות גם צוחקת מאיך שהיא נראית "לכי להתארגן יא מסריחה" אמרתי לה תוך כדי הצחוק שלא הפסיק והיא רק גלגלה עיניים והלכה לחדר שלה.
"מה כל כך מצחיק בזה?" פתאום דיוויד שאל "אתה ראית איך היא נראית???" אמרתי עדיין מנסה להרגיע את הצחוק שלא נגמר "כן ו…" הוא אמר עדיין מנסה להבין על מה שתינו צחקנו "אוי נו עזוב אתה לא תבין" אמרתי וגלגלתי עיניים הוא צחק "היגיון של נשים…" הוא מלמל לעצמו בלי כוונה שאני ישמע אבל שמעתי בכל זאת וצחקקתי בשקט.
אחרי חצי שעה בערך שדיברנו ראיתי את ג'יין יורדת לכיווננו ומדברת בטלפון "כן..אוקי…אז מחר בשבע? נתראה" היא אמרה לטלפון "מי זה היה?" שאלתי ועשיתי פרצוף מצחיק עם הגבות "מאוד מצחיק" היא אמרה לי ונתנה לי מכה בזרוע "נו נו נו מי זה היה???" שאלתי סקרנית "טוב.. זה היה הארי אנחנו יוצאים לדייט מחר בערב" היא אמרה ונאנחה אבל ראו שהיא מאושרת מזה…הסכלתי על דיוויד והוא נראה קצת – כועס? מוזר… "האא בהצלחה" דיוויד אמר בקרירות לעבר ג'יין "הכל בסדר?" היא שאלה אותו "הכל מצוין למה את חושבת שלא?" הוא אמר וניסה להראות כמה שיותר שמח "סתם.." היא מלמלה, בדרך כלל דיוויד תומך בה בדברים האלו ועכשיו הוא נראה כאילו הוא התבאס שהיא הולכת לדייט… יכול להיות שהוא?… לא לא אין מצב. הכנתי לג'יין קפה וישבנו לדבר.

"שיט!!!" גיין צעקה "מה קרה מה קרה??" אני ודיוויד אמרנו ביחד מבולבלים "אין לי מה ללבוש למחר!!" היא אמרה וקמה מהכיסא וחייכתי כמו ילדה בת שלוש שקיבלה סוכריה על מקל, אני וג'יין הסתכלנו אחת על השנייה ושתינו צרחנו באותו זמן "שופינגגגגגגגג!!!!!!!!!!" וצחקנו ודיוויד גלגל עיניים ונאנח "הלכתי" הוא אמר והתקדם לעבר הדלת ושתינו צחקנו "חכה!" צעקתי לו והוא הסתובב מקווה שנגיד לו לחזור "תסגור את הדלת שאתה יוצא" אמרתי לו והוא הוציא לי לשון ויצא, צחקתי ופתאום ג'יין אמרה לי "את רעה" וצחקה "יאללה אני עולה להתארגן ויוצאים" אמרתי תוך כדי ריצה לחדר.

"וואווווווו" שתינו אמרנו ביחד כשנכנסנו לקניון הענק. היו בו לפחות חמש קומות ובכל קומה היו חנויות בגדים, אקססוריז, חנויות נעליים, מסעדות, בתי קפה והגג של הקניון היה שקוף ועגול שרואים את השמיים, זה היה מדהים."בגדים" שתינו אמרנו ביחד וצחקקנו כשהלכנו לחנות אחת של בגדים.

************************

שתינו יצאנו מהקניון לפחות עם שבע שקיות כל אחת והתקדמנו לעבר הבית עד שנתקלנו במישהו מוכר…


תגובות (2)

תמשיכייי מהמםם

12/01/2014 11:53

תמשיכי

14/01/2014 09:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך