מאי תלתלים סטיילס
בנו באמת שאני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מלא מלא זמן זה פשוט שיש לי עכשיו תקופה ממש עמוסה עם הלימודים והחברות אז זה טיפה קשה לי.. אני ישתדל להעלות כל יום ואם אני לא יעלה כל יום אל תכעסו עליי טוב??
תגובות וממשיכה, אוהבת 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 11

בנו באמת שאני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מלא מלא זמן זה פשוט שיש לי עכשיו תקופה ממש עמוסה עם הלימודים והחברות אז זה טיפה קשה לי.. אני ישתדל להעלות כל יום ואם אני לא יעלה כל יום אל תכעסו עליי טוב??
תגובות וממשיכה, אוהבת 3>

~נקודת מבטה של אמנדה~
עד שנתקלנו במישהו מוכר "מאיהההה!!!" ג'יין צעקה ורצה לכיוונה ומאיה הופתעה וצחקה "ג'י חתיכת משוגעת…" מלמלתי ושתיהם צחקו "לא נכון…עשיתם שופינג ולא קראתם לי?!?!?! אל תדברו איתי יותר!!!" מאיה אמרה כשהיא שמה את ידה מול הפרצוף שלנו והפנטה את מבטה אל הכיוון השני "אוי נווו זה היה למטרה טובה" אמרתי וצחקקתי כשהצבעתי על ג'יין מובכת "אוווווווו ג'י יש מישהו?" מאיה אמרה כשעשתה פרצוף מצחיק עם הגבות "אוי תסתמי" היא אמרה לה ודחפה את הכתף שלה "נו נו נו אני רוצה לדעתתת" היא אמרה וקפצה במקומה כמו ילדה קטנה "טוב.." היא נאנחה וסיפרה לה על הארי.
~נקודת מבטה של ג'יין~
"ואיך לא אמרת לי את כל זה עד עכשיו?!?!?!??!!?!!??!?!!?!" היא אמרה כמעט בצעקה "לא יודעת..לא מצאתי את הזמן המתאים" "אז עכשיו כל דבר שקורה ישר תעדכני אותי ברור???" היא אמרה וניערה אותי "כן.." צחקקתי וגלגלתי עיניים "ועכשיו אני באה איתכם ועוזרת לך להתארגן" היא אמרה והתחילה ללכת לפני שהספקנו להגיד משהו ושתינו גלגלנו עיניים והלכנו אחריה. הגענו לבית שלי וישר נכנסתי למקלחת, הורדתי את הבגדים ונתתי למים החמים לשטוף את כל גופי ולנקות ממני את כל הלכלוך והגועל ואז ישר נזכרתי שאין לי זמן ומיהרתי לצאת.
אמנדה חיכתה לי בחדר עם שמלה פרחונית יפה וקצרה, שמתנופפת כזאת ואיפור, הורדתי ממני את המגבת כי לא התביישתי מאמנדה ומאיה כי הם ראו אותי כבר עם חזיה ותחתונים וגם אני ראיתי אותן, לבשתי את השמלה וישר הלכתי למאיה שתאפר אותי. אני ממש אהבתי איך שהיא איפרה אותי, היא שמה לי איפור עדין לא מוגזם כמו שאני אוהבת ואז שמעתי צפצוף מבחוץ ורצתי החוצה כשאמנדה ומאיה אחרי. התקרבנו שלושתנו לאוטו והארי יצא ממנו חתיך כמו תמיד "את כל פעם מדהימה אותי מחדש" הוא אמר לי והתקרב ואני חייכתי והסמקתי "גם אתה לא רע" צחקקתי " היי אני הארי" הוא אמר למאיה והושיט לה את ידו שתלחץ אותה "ואני מאיה" היא אמרה לו בקול מפחיד ומעכה לו את היד עם ידה "ואם תעשה משהו שיפגע בה או ישבור לה את הלב אפילו הדבר הכי קטן אני ירסק אותך וימעך את הפרצוף היפה שלך שמעת?!" הוא הנהן בפחד ורץ להסתתר מאחורי כאילו שאני יגן עליו מפני מאיה ואני ממש צחקתי "אל תדאג היא סתם מגזימה…" אמרתי לו צוחקת "ואולי לא" המשכתי את המשפט בקול מפחיד והיה לו מבט מפוחד על הפנים ואני לא הפסקתי לצחוק "תכנסי.." הוא פתח לי את הדלת של האוטו "תודה רבה" אמרתי לו כשהוא פתח את הדלת ואמנדה ומאיה באו לחבק אותי ונכנסו לבית שלי "החברה הזאת שלך מלחיצה אותי.." הארי אמר לחוץ ואני ממש צחקתי בלי הפסקה עד ששמתי לב שהוא מסתכל עליי "מה?" שאלתי בתמימות "את יפה כשאת צוחקת..בעצם את יפה בכל מצב" הוא אמר בחיוך ואני הסמקתי והשפלתי את ראשי "אני אוהב שאני גורם לך להסמיק" הוא אמר בקול מתגרה והלחיים שלי נהיו אדומות כמו עגבנייה "תסתכל על הכביש כבר אתה נוהג "אבל אני מעדיף להסתכל עלייך" הוא אמר מחויך "אוי נו" אמרתי ונתתי לו מכה בכתף "איהה" הוא אמר ושפשף את המקום כאילו שזה כאב לו ועשה פרצוף נעלב ואני צחקתי "אני אוהב שאת צוחקת" הוא אמר ואני הסמקתי עוד פעם.. מה יש לי?? למה אני מסמיקה בגללו כל הזמן? טוב לא חשוב….
סידרתי את החזיה שלי כי היא הייתה לא נוחה וניסיתי לעשות את זה בלי שהוא ישים לב אבל כנראה שהוא שם לב כי ראיתי שהחבר הקטן שלו נעמד וצחקקתי "מה מצחיק?" הוא שאל מבולבל "חבר שלך" אמרתי והצבעתי על המכנסיים שלו והוא לא הבין על מה אני מדברת עד שהוא ראה את המכנסיים שלו והוא ממש הסמיק ואני צחקתי "ואני אוהבת שאני גורמת לך להסמיק" אמרתי לו בקול מנצח "1:1" הוא אמר וצחקתי.
אחרי נסיעה שלמה של צחוקים ושירים וכיף הגענו לאן שהוא רוצה לקחת אותי.


תגובות (2)

תמשיכיייייייייי

21/01/2014 06:36

תמשיכי!

23/01/2014 08:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך