מאי תלתלים סטיילס
מקווה שאתם לא כועסות אחרי הרבה זמן שלא העליתי ואני ממש לא שכחתי אתכן!! כמו שהסברתי בתגובה בפרק הקודם..עוברת עליי כרגע תקופה לא כל כך טובה..עם החברות, לימודים, הורים..אז מקווה שתמשיכו לקרוא ואני יעלה פרק מתי שאני יוכל!
אוהבת 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 13 ~אחרי הרבה זמן שלא העליתי..~

מקווה שאתם לא כועסות אחרי הרבה זמן שלא העליתי ואני ממש לא שכחתי אתכן!! כמו שהסברתי בתגובה בפרק הקודם..עוברת עליי כרגע תקופה לא כל כך טובה..עם החברות, לימודים, הורים..אז מקווה שתמשיכו לקרוא ואני יעלה פרק מתי שאני יוכל!
אוהבת 3>

~מנקודת מבטה של אמנדה~
אחרי שג'יין יצאה עם הארי נשארתי עם מאיה בבית ושתינו ישבנו על הספה וראינו טלוויזיה.
פתאום מאיה אמרה "הארי הזה דווקא חתיך" והמשיכה לראות טלוויזיה ואני צחקתי "חתיך ??? הוא דוגמן עלללללל!!!!!!!" והיא צחקה "הוא חמוד" היא אמרה אחרי כמה דקות והתחלתי לחשוד שאולי..היא מתחילה לחבב אותו…"מאיה?" שאלתי בחשדנות "מה?" היא אמרה באדישות "את לא במקרה.." "במקרה מה?" היא אמרה לפני שסיימתי את המשפט "אממ מתחילה לחבב אותו" אמרתי "לחבב את מי?" היא ניסתה להתחמק.."את הארי" אמרתי בביטחון והיא עשתה פרצוף מוזר "פחח לא..מה? לאאא למה שאני יחבב אותו ג'יין יוצאת איתו.. איך הגעת לזה, מה??" היא אמרה בהתחמקות וקול מוזר "טוווווווווב…" אמרתי וחזרתי להסתכל על הטלוויזיה.

"טוב אני צריכה ללכת" מאיה אמרה אחרי שעה בערך "טוב דברי איתי מחר" אמרתי לה כשהיא קמה מהספה והתקדמה לכיוון הדלת "ביי לילה טוב" היא אמרה "ביי" אמרתי והיא סגרה את הדלת.
חשבתי אולי לעשות טיול בחוץ..מה אני יעשה פה לבד. התלבשתי, לקחתי פלאפון, מפתחות לבית ויצאתי.
אחרי כמה דקות הליכה ראיתי גינה קטנה ויפה אז החלטתי ללכת לשם, ראיתי ספסל והתיישבתי בו ועצמתי עיניים ופתאום מישהו אמר "סליחה" וקפצתי במקומי "הבהלת אותי!" צעקתי עליו "סליחה.. לא התכוונתי פשוט היית עם עיניים עצומות וחשבתי אולי את ישנה ורציתי לשבת אז.." הוא התחיל למלמל ואני צחקתי ואז הסתכלתי עליו והבנתי.. "נייל הוראןןןןןןן?!?!?!??!!" צעקתי והוא ישר התקדם לעברי וכיסה את פי עם ידו "אל תצעקי את השם שלי אני לא רוצה שאנשים יידעו שאני פה!" הוא צעק לי בלחש "עכשיו את מבטיחה שלא תצעקי?" הנהנתי וכולי רעדתי, נייל הוראן מדבר אליי ונוגע בי!!!! "טוב עכשיו אני מוריד את היד ואל תצעקי, שאנשים לא יקלטו אותי.." הוא אמר והוריד את היד "אממ..אתה.." גמגמתי "רוצה ללכת לסיבוב?" הוא שאל והנהנתי.

***********

"מההה באמת?????" התפוצצתי מצחוק כשנייל סיפר לי שפעם אחת הוא נכנס להתקלח וכשהוא יצא מהמקלחת כל הבנים חיכו לו בחוץ והבהילו אותו והוא צרח וקפץ מרוב בהלה ונפלה לו המגבת..וגם שפעם אחת כשזאין נרדם הם באו אליו עם צבעים והתחילו לצבוע לו את הפנים ושמו לו נצנצים ודברים כאלה ואחרי זה זה נשאר לו שבוע על הפרצוף ולא ירד!!! ואחרי זה הוא לא דיבר איתם שבועיים רק בגלל שהפנים שלו היו מחוספסות!! ואני לא הפסקתי לצחוק מהסיפורים שהוא סיפר לי. סיפרנו אחד לשני על עצמנו והכרנו..הוא נתן לי את המספר שלו ואני נתתי לו את שלי וגיליתי שהוא ממש נחמד בתור בנאדם..לא שאני מכירה אותו בתור "נייל הוראן המפורסם" אלא בתור "נייל הוראן הבנאדם" והוא בנאדם ממש טוב..


תגובות (3)

תמשיכייי

02/03/2014 13:40

תמשיכי

02/03/2014 14:12

את כותבת ממש יפה תמשיכיי

02/03/2014 14:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך