מאי תלתלים סטיילס
מקווה שאהבתם (:
תגובות וממשיכה 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 9

מקווה שאהבתם (:
תגובות וממשיכה 3>

~נקודת מבטה של ג'יין~
אולי אחרי הכל הוא לא כמו כולם… אבל אני לא יכולה עדיין להתקרב אליו יותר מדי כי מי יודע אולי הוא יפגע בי בדרך כלשהי… אני לא רוצה לפתח אליו רגשות כי אני יודעת מה זה רגשות – יש רגשות טובות שמשמחים אותך ויש רגשות רעות לדעתי אהבה היא לא כל כך טובה… כי בשביל מה לפתח רגשות ולהתאהב אם במילא אתה תפגע אחר כך? "איך היה איך היה איך היה?????" אמנדה צרחה וקפצה עליי בשנייה שנכנסתי הביתה, "היה בסדר…" אמרתי לה וצחקתי מההתנהגות שלה "בסדר או בסדר בסדר?" היא אמרה ועשתה פרצוף מצחיק עם הגבות "אוי תסתמי" אמרתי לה וזרקתי לה כרית על הפרצוף והיא הייתה עם מבט מופתע "את לא עשית את זה עכשיו.." היא אמרה עם חיוך ערמומי על הפרצוף "עאעאעאעאעא!!!!!" צרחתי כשהיא לקחה כמה כריות והתחילה לרדוף אחרי בכל הבית. אחרי עשר דקות של קרב כריות מתיש נפלנו שתינו על הספה מתגלגלות מצחוק בלי הפסקה, התיישבנו על הספה עדיין צוחקות ופתאום היא שאלה "עכשין באמת איך היה לך היום?" והשפלתי את מבטי והתחלתי לספר לה.

*********************

"הוא כזה חמווווווווד!!!!!" היא צרחה ואני צחקתי "כן.." אמרתי עם מבט חולמני על הפרצוף וחשבתי על הדייט היום, הוא באמת חמוד שהוא השקיע ככה בשבילי… אולי הוא באמת אוהב אותי? 'לאלאלא!!! את לא יכולה לחשוב על דברים כאלה!! אל תתחילי לפתח אליו רגשות הוא לא אוהב אותך!!!' צרחתי לעצמי בתוך הראש "אווווווו מישהי פה התחילה להתאהבבבב" היא אמרה עם קול ילדותי והוציאה אותי ממחשבותיי "לא אני לא! הדייט הזה היה רק לכיף ולא יותר מזה!!" צעקתי "טוב.. אמאלה איזה עצבנית…" היא אמרה בשקט "סליחה..לא התכוונתי לצעוק פשוט…אני לא רוצה להתאהב שוב" אמרתי לה "יהיה בסדר, הכל בסדר, אף אחד לא אוסר עלייך אהבה ג'י" היא אמרה לי וחיבקה אותי "אני לא יודעת…" אמרתי לה בתוך החיבוק.

~נקודת מבטו של הארי~
חזרתי הביתה מלא במחשבות על ג'יין ועל הדייט ובשנייה שנכנסתי הביתה לואי קפץ עליי עם שאלות "איך היה? מה היא חשבה? היה כיף? היא אהבה את זה בכלל? מה אמרת לה?" ועוד כל מיני שאלות שלא הבנתי מרוב המהירות שהוא אמר את זה, צחקתי וסיפרתי לו את כל מה שהיה בדייט עד שהורדתי אותה בבית, "באמת????????? ואיך היה לך?" הוא שאל באושר "הייתי פשוט בעננים לו, אני אף פעם לא הרגשתי ככה בחיים!" אמרתי לו ונאנחתי "אני אפילו לא יכול לתאר את ההרגשה…" אמרתי לו "אני שמח בשבילך, מאוד" הוא אמר וחייכתי "אני ממש גאה בך אתה יודע?" הוא פתאום שאל אחרי כמה שניות והייתי עם מבט מבולבל, לא הבנתי למה הוא מתכוון "מה?" שאלתי "אני ממש גאה בך שאתה משקיע ככה ושהפעם שראית בחורה באמת התאהבת, לא סתם עוד סטוץ ללילה ונגמר" הוא אמר לי מחייך "כן..אני לא בטוח אבל שהיא רוצה אותי…אבל אני לא מתכוון להפסיק לנסות" קבעתי "תאמין לי אין אחת שלא רוצה אותך ברו" "לא לו היא לא כמו כל אחת, אין לה חיים רגילים כמו של כל בנאדם ואני גם לא בטוח שאני יכול לספר את זה בכלל" "אולי.. אבל מה שבטוח זה שאני מאמין בך שתשיג אותה" הוא אמר לי ועלה לחדרו "אני מקווה" מלמלתי לעצמי אחרי שהוא הלך ועליתי גם כן לחדרי ונשכבתי על המיטה, אחרי ים של מחשבות על ג'יין ומה יקרה הלאה – נרדמתי.


תגובות (4)

תמשיכייי

08/01/2014 11:52

מהמם! מהמם! מהמם!
תמשיכי מהר!!!!!!!

10/01/2014 00:09

אני מאוד אהבתי ! מקווה שתמשיכי בקרוב!!
ובבקשה תקראו גם את הסיפורים שלי!

11/01/2014 08:46

נכנסתי לפרופיל שלך ואת לא כותבת… ואני יודעת שלא העליתי פרק מלא זמן ואני ממש מצטערת פשוט עוברת עליי תקופה קשה ואין לי זמן כל כך אז אני יעלה היום בערב :)

12/01/2014 02:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך