מאי תלתלים סטיילס
אני עדיין לא חושבת שהסיפור ממש טוב אבל אני יודעת מה הכיוון שלו...
בבקשה תכתבו תגובות כדי שאני יידע אם להמשיך בכלל ותודה למי שמגיבה :)
אוהבת 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 1

אני עדיין לא חושבת שהסיפור ממש טוב אבל אני יודעת מה הכיוון שלו...
בבקשה תכתבו תגובות כדי שאני יידע אם להמשיך בכלל ותודה למי שמגיבה :)
אוהבת 3>

*פלאשבק*
אני ואמנדה ישבנו ודיברנו בשולחן שלנו בכיתה והיא אמרה לי שהיא צריכה ללכת רגע, הנהנתי והיא הלכה. בלי ששמתי לב מבטי עבר לטום ועקב אחריו, אחרי כל תנועה שלו. טום הוא הילד שאני מאוהבת בו כבר מכיתה ג׳, יש לו שיער בלונדיני ועיניים כחולות ויש לו שרירים והוא ממש חתיך בקיצור – מושלם. אבל הוא לא מתייחס אליי בכלל כי הוא ממש מקובל ולי יש רק שתי חברות בכיתה… כן,אני לא ממש מקובלת :(
פתאום שמעתי ילדים צוחקים ורציתי לראות למה ואז הבנתי שהם שמו לב שאני בוהה בטום והוא צוחק עליי ואומר לי ״באמת ג׳יין, אני יודע שאני חתיך אבל תגנבי את הריר״, אני ממש הובכתי וברחתי מהכיתה והסתגרתי בשירותים, התחלתי לבכות וראיתי את אמנדה והיא רצה אליי וחיבקה אותי.
*סוף פלאשבק*
נאנחתי וקמתי מהמיטה בעצבים, התלבשתי בג׳ינס סקיני ארוך וחולצה וורודה זוהרת, התאפרתי, ירדתי למטה ואכלתי ארוחת בוקר, לקחתי את התיק ויצאתי.
התחלתי ללכת ושמתי אוזניות, שמעתי someone like you של אדל. אני מעריצה ענקית שלה וכל פעם שיש לי זמן אני שומעת שירים שלה.
הגעתי לבית של אמנדה וראיתי שהיא חיכתה לי בחוץ, הורדתי את האוזניות והיא נתנה לי חיבוק והתחלנו ללכת. שקעתי במחשבות על מה שיקרה בבית ספר… ״הכל בסדר?״ אמנדה שאלה בדאגה והוציאה אותי ממחשבותיי ״מה? כן כן בטח למה שלא יהיה בסדר?״ מלמלתי בשקט ״ג׳י (שם חיבה שלה) אני מכירה אותך יותר מידי זמן כדי לדעת שמשהו מפריע לך ואת הולכת לספר לי מזה ברור ?״ היא אמרה לי בקול שקט. נעצרנו בספסל שהיה כמה מטרים משם והתחלתי לבכות לתוך הידיים של אמנדה שחיבקו וניחמו אותי ״אני לא יודעת…אני לא יודעת מה יקרה היום שנגיע לבית ספר! אם כולם יראו אותי ויתחילו לצחוק עליי ואם טום יבוא אליי ויתחיל לצחוק לי בפרצוף?! אני מפחדת! כי מה שקרה אתמול היה פשוט פדיחה אחת גדולה וכל הכיתה ראתה את זה!!!״ אמרתי לאמנדה כמעט בצעקה… ״די די ג׳י הכל יהיה בסדר אל תדאגי אני תמיד לצידך את יודעת את זה?״ הנהנתי בלי לומר מילה, היא תמיד מצליחה להרגיע אותי..אני לא יודעת איך אבל רק היא מצליחה.
המשכנו ללכת אחרי שהפסקתי לבכות והגענו לבית ספר. לקחתי נשימה עמוקה ואמנדה הסתכלה עליי במבט אוהב ומרגיע שאומר לי שאין מה לדאוג. נכנסנו לבית ספר וראיתי את מאיה והיא קפצה עליי בחיבוק וכמעט הפילה את שתינו על הרצפה, צחקתי וסיפרתי לה הכל, את כל מה שקרה אתמול והיום בבוקר. ״ג׳י הכל יהיה בסדר תאמיני לי אני ואם (שם חיבה של אמנדה) תמיד פה בשבילך תזכרי את זה״ אמרה לי מאיה. חייכתי אליה ונכנסנו לכיתה. אני הייתי בהלם… באותו רגע פשוט רציתי למות.


תגובות (7)

אני מאמינה לך שההמשך מהמם אז…
המשךךךךךך מייד!!1 אני במטח!
את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי:)

28/12/2013 10:07

תודה רבה 3> ואני ייכנס לפרופיל שלך :)

28/12/2013 10:16

תמשיכייייייייייייייייי

28/12/2013 10:36

תמשיכי ושוב חוזרת ואומרת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי:)

28/12/2013 10:57

חחחח אני יקרא אל תדאגי פשוט אין לי זמן :)

28/12/2013 11:10

מאי? את מוזמנת לקרוא את סיפורי. ותמשיכי!

28/12/2013 11:12

אני יקרא את של כולם ! חחחח

28/12/2013 11:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך