טוב , אז זה סיפור חדש על וואנדי , אבל בגלל שלא כתבתי מי מהבנים הוא הדמות הראשית ומי הבחורה ( זאת שמדברת מהנקודת מבט שלה ) , אז את זה אתן מחליטות !!

הראשונה שתכתוב לי תיאור תהיה הבחורה , אבל אני חייבת שתכתבו שמות אמריקאיים , אני לא אקבל תיאור עם שם ישראלי . ותקבו מי אתן רוצות שיהיה איתכן וקיבלתן תפקיד ראשי !!

הראשונה שכותבת תיאור מקבלת ולפיה כל השאר פנויים כמובן , נגיד עם הדמות הראשית עם ליאם אז כל השאר חוץ ממנו פנויים .

אוהבת את כולכן !!

סיפור מפורסמים חדש – הקדמה

03/08/2013 860 צפיות 12 תגובות
טוב , אז זה סיפור חדש על וואנדי , אבל בגלל שלא כתבתי מי מהבנים הוא הדמות הראשית ומי הבחורה ( זאת שמדברת מהנקודת מבט שלה ) , אז את זה אתן מחליטות !!

הראשונה שתכתוב לי תיאור תהיה הבחורה , אבל אני חייבת שתכתבו שמות אמריקאיים , אני לא אקבל תיאור עם שם ישראלי . ותקבו מי אתן רוצות שיהיה איתכן וקיבלתן תפקיד ראשי !!

הראשונה שכותבת תיאור מקבלת ולפיה כל השאר פנויים כמובן , נגיד עם הדמות הראשית עם ליאם אז כל השאר חוץ ממנו פנויים .

אוהבת את כולכן !!

" הלוואי שתמות , הלוואי שתמות .. " מלמלתי לעצמי בעוד אני רצה ברחובותיה הקרים של העיר מיאמי , מנסה למצוא מחסה מהגשם השוטף את כל רגשותיי הקפואים , הצורחים למענה נואשות כעזובים לנצח . " אני , אני מצטער , תני לי רק להסביר .. " קולו חזר אל ראשי , לא מרפה ממני לשנייה אחת , אני מדמיינת את הרגע שבו מצאתי אותו מתנשק עם נערה אחרת , שניהם חצי ערומים ועל המיטה והסדינים שלולית עצומה של דם שהשניים ישבו בתוכה . הדמעות מיד החלו לזלוג על עיניי וברחתי משם, נשבעת לא לדבר איתו לעולם ולהרוג אותו בהזדמנות הראשונה, כי להריסת חיי אדם מגיע עונש חמור. הריסת חיים שווה להריסת חיים , במקרה הזה לקצירתם באופן סופי .
הטלפון צלצל , מחיתי את הדמעות מלחיי ומעיניי ועניתי לשיחה , שהייתה ממספר חסום .
" הלו ? " שאלתי בקור רוח כדי להסתיר את כאבי הגלוי לעין אך לא לקול אדם , " תקשיבי לי עד הסוף , אני רק רוצה שנדבר . " הוא אמר ברוגע וניסה להרגיע גם אותי , אך המשחקים שלו נמאסו עליי לגמרי, לא הייתי מסוגלת לשמוע את קולו לעוד שנייה תמימה אחת . " פשוט … עזוב אותי בשקט . אני לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים שלי . " אמרתי לו בעצב ומשכתי באפי בחוסר עניין בדבריו . " אבל אני צריך לספר לך משהו , לפני שאני מת . " הוא אמר בעצב רב יותר משלי , ויכולתי לשמוע את הדמעות נוטפות מעיניו דרך הטלפון . " לפני שאתה מה ?! " צעקתי אל מכשיר הסלולרי הישן שלי , לבי פועם בקצב , הגשם שוטף את פני ושיערי וכל כולי עד העצמות חלולה , גם בגלל התנפצות המים על עורי וגם בגלל מה שעכשיו נאמר לי . " הדם .. שראית על המיטה היה שלי . אני גוסס , אני חולה במחלה קשה מאוד ואני יכול למות בכל רגע נתון . " הוא הסביר . " הלוואי שתחיה , הלוואי שתחיה .. " התפללתי למענו .


תגובות (12)

אני חייבת לציין שזה כיף סוף סוף לקרוא הקדמה ש-אין- בה קשר לסיפור עצמו שהוא על 1D…
זה כל הכיף, של הלא לדעת מה קורה.
♥♥
תמשיכי מהר!
לאביו.

03/08/2013 04:28
~~

תמשיכי זה מושלםםםם =) אם זה עם וואן די אז אני עם הארי.

שם: ג'סיקה
גיל: מה שאת צריכה
מראה: גבוהה. עיניים ירוקות. שיער שחום פחם גלי.
אופי: קשה להשגה, מתלהבת, קצת פרחה, מתעצבנת מכל דבר קטן, קטנונית, צינית, אוהבת לעזור ולעודד כשצריך.

ואהבתי את ההתחלה :-)

03/08/2013 04:33

וואו, אחת ההקדמות!! זה מדהים!! (קצת מטריד) עדיין מדהים!!
את חייבת להמשיך במהירותתת!! 3> 3> 3>
זה הולך להיות סיפור כזה מותח- אני כבר רואה!! חח
יש לי הרגשה שאני עומדת להתמכר לסיפור…. ^-^
אז ג'סיקה היא הדמות הראשית? חח
אני יכולה להיות עם ניילר? ^-^
שם: אמבר
תיאור: שיער שטני חלק וארוך קצוות ירוקים בהירים (היא אוהבת לשנות את זה), עיניים חומות כהות רזה וגובה ממוצע
אופי: אמיצה, מצחיקה, אוהבת לצייר, לנגן על פסנתר, נחמדה, ביישנית קצת בדרך כלל, אוהבת לרקוד לפעמים. מעריצה של 1D אוהבת לעזור. פאדחנית בטירוף!
סגנון לבוש: חולצות נופלות וסקיני ג'ינס, כובעים סוואגיים, קרדיגנים, נעלי אולסטאר, לא לובשת חשוף בכלל!! מכורה ללקים :)
אם אני יכולה להשתתף 3> 3> 3>
פשוט תמשיכיי בכל מקרה ^-^

03/08/2013 04:35
~~

אממ.. אפשר שדיירקשנית בדם תהיה הBFF שלי ?

03/08/2013 04:37

סלינטורית אני ממש מצטערת אבל אני לא יכולה לקבל אותך בתור דמות ראשית, אז נועם תהיה…
סורי, אני יודעת שאמרתי שהראשונה שמגיבה תהיה הדמות הראשית, אבל יש לי את הסיבות שלי.
אמבר תהיה הדמות הראשית, סלינטורית יכולה להיות הדמות המשנית ואתן יכולות להיות חברות הכי טובות.

מחכה לעוד תגובות!!

03/08/2013 04:46

אעאעאעאעאעאעאעאע
הדרוש זה יהיה מדהיםםםםםםםםםםם
אמג אמג אמג אמג אמג דיי תתחיליייי זה יה ה כלכך מושלם !!!!
לאב יוווו
אני דורשת המשך דחוףףףףףף
לאאאב יווווו

03/08/2013 05:16

זה נשמע טוב ואני אשמח להשתתף עם לואי ואם הוא תפוז אז מישהו אחר איזה שפנוי :)

שם: מורן
גיל: מה שצריך
תיאור חיצוני: נערה גבוהה בערך מטר שמונים, רזה, שיער מתולתל עד הכתפיים שיער שטני צבוע בקצוות לבלונדיני זהוב, עיינים חומות וגדולות וחיוך יפה…
תיאור פנימי: חברותית מאוד, מופנמת ושומרת סודות, לא נפתחת מהר אבל מתחברת מהר לאנשים. ברגע שמישהו יפגע בה ובסובבים אותו היא תתקוף מילולית ופיזית, מקבלת תרופות נגד עצבים אבל שולטת על עצמה…
תחביבים: לנגן בגיטרה חשמלית, לשמוע מוזיקת רוק ומטאל, לספר בדיחות ולצחוק המון ובעיקר למתוח ולעצבן אנשים בציניות..
סגנון לבוש: לובשת סוואג אבל באירועים היא מתלבשת כמו נסיכה…

תתחילי את הסיפור..
שבת שלום אוהבת: מורן

03/08/2013 05:25

תמשיכי זה ממש יפה ובגלל שהארי תפוס אני יכולה להיות עם זאין תגובה הבאה אני יכתוב לך תיאור :)

03/08/2013 06:52

שם:ברוק
גיל:כמו כולם
מראה:שיער חום ומחומצן בקצוות לבלונד עניים חומות ולפעמים שחורות די נמוכה אבל לא כלכך ורזה
אופי:מצחיקה חברותית אוהבת לעזור לרקוד לשיר ולנגן על גיטרה באד גריל לא מפחדת מכלום אבל שזה מגיע לסרטי אימה היא הכי פחדנית וזהו עם חסר משהו אז תגידי :)

03/08/2013 07:02
~~

אז אני עם הארי נכון ?

03/08/2013 07:25

טוב אז אי אפשר כבר להצטרף נכון?או שאולי אני יכולה בתור אחות קטנה של אחד הבנים?
הקדמה ממש ממש יפה ואני מאוד מחכה להמשך!
לאב יו xxx

03/08/2013 14:53

טוב בנות כל הבנים תפוסים ואורי תבחרי מי יהה אח שלך חחחח

אוהבתתתת

08/08/2013 01:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך