נצנצים(:
פרק הזויXD
וסליחה שהכל קורה מהר, אני חייבת את זה...
הצעות לשם דחוף!

סיפור מפורסמים חדש- פרק 3

נצנצים(: 04/10/2013 663 צפיות 2 תגובות
פרק הזויXD
וסליחה שהכל קורה מהר, אני חייבת את זה...
הצעות לשם דחוף!

לואי עמד שם, לבוש יפה, מוכן ליציאה, מאי הביטה בו במבט של 'תנשק אותי', הוא הושיט את ידו כדי ללחוץ את ידי, אבל מאי הקדימה אותי וקפצה עליו 'בטעות'. הוא הסביר לנו איפה החדרים, הראה את הבית…
"טוב בנות, אני באמת חייב לזוז!" אמר והסתכל בשעון היד שלו. "אני והארי עושים דאבל דייט עם החברות שלנו… שירה ומריה!… או טלי…. אני חושב שמגי… לא זוכר… ביי!" הוא אומר ויוצא מן הבית הגדול, משאיר את מאי המומה ומאוכזבת.
"אל תדאגי, קצת עיניים והוא שלך!" אני לוחשת לה וקורצת, למאי יש אובססיה ללואי… יש לה עמוד פייסבוק שלם עם פנטזיות עליו… היא יודעת הכל עליו, הכל!.
"היי, תראי, זאיין כתב פה פתק!" אני אומרת ומתקדמת אל עבר נייר צהבהב קטן.
'היי בנות, אני מניח שכבר פגשתם את לואי המוזר, הוא לא יודע איך קוראים לבחורה שהוא יוצא איתה כבר שבועיים… בכל מקרה, היום זה 'יום דייטים' שלנו, אז אנחנו יוצאים עם בנות הזוג שלנו לדייט חלומי… מצטערים שזה יצא ככה, בכל מקרה, יש היום מסיבה בשעה שמונה, תבואו!' אני מקריאה למאי, היא צורחת צרחה של התרגשות ורצה לחדר שלה להתארגן.
"מאי, יש עוד שלוש שעות!" אני משתרכת אחריה.
"לא אכפת לי!" היא אומרת וטורקת את הדלת הלבנה אחריה. אני עומדת שם, נאנחת, והולכת לצפות בטלוויזיה.

השעה היא שבע וחצי, אני חייבת להתחיל להתארגן ולא להיות שקועה בסרט 'בובספוג', הלכתי לחדר שלי, בחרתי , שמתי בושם, התקלחתי, לבשתי חצאית בצבע תכלת, נשפכת וארוכה, וגופייה שקופה- תכלת.
גם מאי עמדה שם, שמלת ערב אדומה נשפכת, , היו לה המון אביזרים נלווים, וריח הבושם שלה הגיע עד השכנים. אני חושבת שמאי מגזימה, אפשר לחשוב, כולה מסיבה שכונתית.
הזמנו מונית ונסענו לשם, איך שנכנסו ראינו את גודל המקום, הוא היה עצום, יפה, מקושט, מדהים!
"לונדון, בייבי!" לוחשת לי מאי ומתקדמת אל ליאם, היא מכניסה את ידו, ומתחילה לרקוד איתו.
אני מביטה בשניהם ונאנחת, איך היא משתלבת מהר…
אני יושבת באחת הכורסאות, קוראת הודעות בפייסבוק.
"בואי לרקוד!" מגיח לפתע לואי ומושיט את ידו לעברי, אני מתכוונת לומר 'לא', אך מתחרטת וקמה.
אנחנו רוקדים בכיף במשך חצי שעה, אבל אז בחורה אחרת תופסת אותו ומתחילה לרקוד איתו.
אני מביטה בהם ומתעצבנת, והולכת אל בר המשקאות.
"תביא את הכי חריף שלך!" אני מצווה על הבחור המסכן, הוא מהנהן ומוזג לכוסי משקה שקוף.
אני שותה הכל, ואפילו מבקשת עוד.
זהו…. עכשיו אני בסאטלה לגמרי… זה לא ייגמר טוב…
אני מתקדמת למאי, סוטרת לה וצוחקת, אני מנשקת את ליאם, ושנייה אחר כך סוטרת גם לו.
אני מתקדמת אל עבר השירותים, לואי יוצא משם, ואחריו איזה מכוערת…
אני תופסת את לואי ומנשקת אותו….


תגובות (2)

תמשיכי!!

04/10/2013 06:11

זמרת ליווי של הלהקה הכי מצליחה בעולם
אנייחשוב על משהו זה יבוא לי אל תדאגי חיחיח
אמממ
תמשיכייי דחוף !!!

04/10/2013 06:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך