תולעת ספרים255
סיפור על ג'סטין בעלי !!! אמממ מה דעתכן על הסיפור , הסיפור הראשון שהעליתי אז מצפה לתגובות טובות :*

( סיפור על ג'סטין ביבר ניסיון ) I found you – 1

תולעת ספרים255 04/07/2014 912 צפיות 4 תגובות
סיפור על ג'סטין בעלי !!! אמממ מה דעתכן על הסיפור , הסיפור הראשון שהעליתי אז מצפה לתגובות טובות :*

"נסיכתי את מוכרחה לקום , יש לך רק שש שעות בסך הכל ." אודליה העירה אותי כמו בכל יום חגיגי .
"אבל אודליה אני יכולה להתארגן תוך שעתיים ." מלמלתי בישנוניות
"קדימה נסיכתי זהו יום חשוב ." אמרה לאחר שפתחה את התריסים בחדרי ויצאה מהדלת .
"יום חגיגי ומזורגג !" רטנתי וקמתי ממטתי הרכה שמאיימת לבלוע אותי בכל רגע נתון .
רגליי נגעו בריצפה הקרה וצמרמורת עברה בגופי .
בדרכי לחדר האמבטיה נעצרתי והסתכלתי בראי .
שיערי השחור המלא בגוונים תכולים פרוע , ודווקא הפוני שלי מונח לצד ברוגע .
העיינים השחורות בוהקות ומיסביבן ריסים ארוכות , מתחתיהם שקים שכנראה יעלמו בעזרת מייקאפ .
גופי הרזה והצנום שזוף ולא גבוה במיוחד .
לא הבחורה המושלמת הייתי אומרת .
"קדימה קדימה נסיכתי ." אודליה תפחה על ישבני והמשיכה להתרוצץ בין כל המשרתים בארמון .
ציחקקתי והמשכתי בדרכי , אודליה היא כמו אמא שנייה , כמו אחות גדולה , וכמו חברה טובה .
שוב כמו כל בוקר האמבט מלא מים חמימים וקצף ורוד .
פשטתי את הפיג'מה החמימה והסגולה , והשארתי את גופי ערום .
נכנסתי לאמבט , רגל אחר רגל הבטן והחזה ולאחר מכן כל הגוף ורק הראש מציץ החוצה .
העייפות נחתה עליי בלי שום הכנה ועייני נעצמו מעצמן .
"אוי אלוהים , ג'ייסון קדימה !" שמעתי את קולה של אודליה .
פקחתי את עייני וגיליתי את עצמי עדיין נמצאת באמבט והמים החמים התחלפו בקרירים .
קמתי מהאמבט ויצאתי ממנו ועברתי למקלחת .
חפפתי את ראשי והורדתי את שאריות הקצף מגופי .
יצאתי מהמקלחת ושלולית קטנה נוצרה סביבי .
חטפתי את החלוק הכחולה שהיה תלוי על מתלה הדלת ועטפתי בו את גופי .
יצאתי מחדר האמבטיה וחזרתי לחדרי .
"שלום ג'ייסון מותק , תלבשי חזייה ותחתונים ונתחיל ." אמרה הסטיליסטיית/מאפרת/והמטפחת האישית שלי .
לבשתי חזייה שחורה וסגרתי אותה לאחר שלושה נסיונות כושלים , כן אני נסיכה , היורשת ההבאה , לא יכולה לסגור חזיות כמו כולן °_°
לבשתי את הבוקסר השחור והסתובבתי עליה חזרה .
"לא אניה !" צווחתי כאשר אניה התקרבה עליי אם רצועות שעווה , קופסאת שעווה ומקלון עץ .
"קדימה מתוקה , את חייבת ." היא אמרה .
"אני לא עושה את זה יותר לעולם !" התלוננתי לאחר שאניה סיימה אם השעווה .
לאחר מכן בחרנו שמלה , נעליים , איפור , תכשיטים , ותסרוקת .
"זהו מאמי סיימנו , את כל כך מהממת !" צייצה באושר אניה .
הייתי לבושה בשמלת סטרפלז מיני שחורה ונוצצת , נעליי אולסטאר שמגיעות עד לברכיים , איפור מעושן וכמו תמיד השיער שלי מגיע עד סוגר החזייה ופרוע בצורה יפה .


תגובות (4)

נשמע נחמד תמשיכי

04/07/2014 12:49

זה חמוד מאוד.
אבל, כמה הערות.
– בלי סמיילים בסיפור.
– את לא חייבת את הרווח הזה (״מה קורה ?״) תכתבי ככה ״מה קורה?״.
ועכשיו הערה משלי.
– נעלי אולסטאר עם שמלההה????? מה היא לא שמעה על עקבים או נעלי בובה?!?

04/07/2014 14:14

המממ יש לך כתיבה ממש טובה:-) סיפור יפה אך אני ממליצה לך להאריך אותו במקצת. ואל תעשי רווח לפני פסיק ולפני נקודה. ככה:
"שלום שלום שלום, שלום שלום."

ולא-
" שלום שלום שלום , שלום שלום . "

מצפה למשך:-)

04/07/2014 17:03

אמ.. זה נשמע מעניין אבל עוד לא גיבשתי דעה מוחלטת אני צריכה עוד כמה פרקים..
וכמו שהעירו לך מעלי את לא חייבת לעשות רווח בן ה-" למילה.
אם את רוצה אני כותבת סיפור על ג'סטין גם כן ואשמח אם תקראי.

04/07/2014 17:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך