טוב, יש לי מחסום כתיבה אז ממש סורי שהסיפור כל כך מכוער!!

סיפור על דמי ונייל…. פרק 4

30/10/2013 955 צפיות 5 תגובות
טוב, יש לי מחסום כתיבה אז ממש סורי שהסיפור כל כך מכוער!!

אחרי חדשות הבידור הציפו אותי ואת נייל שיחות פלאפון אבל אנחנו החלטנו לא לענות.
נייל שאל איך אני עכשיו מרגישה כשעניתי לו שבסדר גמור הוא אמר שהוא ילך כבר לבית כי יחסית מאוחר.
אחרי שנייל הלך נשארתי לבד, אני לא אהבתי ליהיות לבד בבית כי הרגשתי ממש בודדה אבל לא היתה לי ברירה וככה נרדמתי על הספה.
בבוקר נכנס אליי המנהל שלי וכעס עליי שאני יוצאת עם נייל בלי רשותו, ניסיתי להסביר לו הכל אבל הוא לא רצה להקשיב והמשיך לכעוס עליי:
"שאני לא אראה אותך יותר עם המחומצן הזה! מובן לך? אני המנהל שלך ואת חתומה אצלי בחוזה ולפי החוזה את מחוייבת בכל צעד שלך לקבל את רשותי".
"בסדר, אני גם לא יצאתי עם נייל, הוא בסה"כ עזר לי כשהתעלפתי כמעט!" עניתי לו.
"ואני כמעט איבדתי קרירה בגלל העזרה שלו" הוא צעק וטרק את הדלת.
נכנסתי למקלחת והתקלחתי ממש הרבה זמן ככה שלא שמעתי את הפלאפון שלי כשהוא צילצל.
כשיצאתי מהמקלחת ראיתי שנייל התקשר אליי אבל בגלל שלא עניתי הוא השאיר ליהודעה:
"היי יפיופה, אני ממש מצטערת אבל ההנהלה אוסרת עליי ליצור איתך קשר שיהיה ניתן לראות זאת אומרת שאני יכול לדבר איתך רק בפלאפון ורק באסמסים, אני כל כך מצטער שככה זה יצא..אוהב אותך… ידידך נייל הורן".
אני כמעט התחלתי לבכות. איך זה שאיני יכולה ליהיות עם הידיד שלי? זה לא שאני בת הזוג שלו.
לא רציתי לצאת היום מהבית ובגלל זה התיישבתי על הספה שלי וקראתי את כל הציוצים שהיו לי בטוויטר.
פתאום שמתי לב שמעריצה אחת כתבה לי:
"דמי אהובתי, אני מבינה שעכשיו קשה לך שאיבדת ידיד יקר לך אבל אל תדאגי הכל יהיה בסדר, עוד כמה ימים התקשורת תרגע ואז הכל יחזור ליהיותכמו שהיה ליפני ואולי אפילו תוכלי להפגש עם נייל לפעמים. רציתי להגיד לך דבר אחד לעידוד: את הצלת את החיים שלי! אני חתכתי את עצמי אבל כשאת הפסקת גם אני הפסקתי! אני ההיתי אוכלת וכשאמא שלי לא הייתה רואה ההיתי הולכת ומקה בשביל שאי לא אשמין. אבל את הפסקת עם זה וגם אני הפסקתי! אני אוהבת אותך דמי.."
הגבתי לאותה הילדה:
"אני שמחה שלפחות מישהו מאושר היום, ואת גם עודדת אותי קצת, אז תודה רבה לך".


תגובות (5)

תמשיכי

30/10/2013 11:31

ממש לא מכוער,בדיוק ההפך הוא ממש יפה!
תמשיכיייי!
♥♥♥לין

30/10/2013 11:53

חחחחחח תודה!!
ואין לי איך להמשיך…

30/10/2013 11:54

מהמם תמשיכי!!!!

31/10/2013 00:28

זה מהמם, אני דורשת המששךךךך במידיי !

12/11/2013 05:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך