אוהבים בחדרים צמודים על וואן דיירקשן עונה 1 פרק 1

yael111 13/06/2013 1796 צפיות אין תגובות

עונה 1 פרק 1
היילי צעקה אמא שלי מלעמלה רדי כבר אנחנו נפספס את הטיסה טוב טוב אני באה בינתיים תתקדמי לאוטו ותשאירי תמפתחות על השולחן אני הנעל אספתי עוד כמה דברים חשובים תקעתי אותם בתוך המזוודה שלי ירדתי למטה עברתי דרך המטבח לקחתי כמה חטיפים נעלתי תבית ורצתי לאוטו….
סטופ(מעכשיו כל פעם שאני יכתוב סטופ אני יפרט על הדבר או הילדה מה שזה לא יהיה)
אני היילי גרה בישראל בת 18 ומעריצה של וואן דיירקשן אני גבוהה ורזה עם עיינים כחול/ירוק ושיער שתני ארוך גלי אני הכי אוהבת מהלהקה את הארי סטיילס.
ממשיכה-
ניכנסתי לאוטו יתישבתי שאלתי את אמא שלי אז לאן טסים(פשוט בהתחלה היא לא רצתה לגלות לי זה היה הפתעה)היא ענתה לבריטניה ועכשיו לחגור עד שנגיעה לשדה תעופה…. מה צרחתייי ואז אמא שלי כניראה קלטה שזה הרגע הנכון והוציאה שתי כרטיסים להופעה של וואן דיי הייתי נירגשת צרחתי ואז באתי לישאול של מי הכרטיס השני כי ידעתי שאמא שלי לא בנויה ללכת להופעות כאלה וכבר קיבלתי תתשובה זוג ידיים כיסו לי תעיינים מהמושב האחורי איה צרחתי נו תשחררי מי שלא תיהי ואז היא שיחררה ונתנה סיבוב למושב מקדימה(איפה שאני ישבתי אההההההההה צרחתי רותם את באה איתנווווווווווווווו נתתי לה חיבוק חזקקקק ואז היא שאלה עם אפשר לשחרר כי היא לא נושמת…
סטופ
רותם היא בת 18 וחצי היא החברה הכי טובה שלי והכי מהממת אני חולה עליה יש לה שיער בלונדיני ארוך חלק ועיניים חומות דבש והיא גם חולה על וואן דיירקשן ומתוכם על נייל.
ממשיכה-
ביצור אנחנו מתנהגות כמו משוגעות בכל רגע שאנחנו ביחד יותר נכון אנחנו מתנהגות כמו משוגעות כל החיים כי אנחנו כל החיים ביחד כמעט טוב קפצתי לשבת מאחורה לידה טוב כל הדרך דיברנו אחרי חצי שעה היגענו לשדה תעופה היינו בדיוטיפרי בערך שעה עד שהודיעו שהטיסה שלנו יוצאת וכולם מתבקשים להעלות על טיסה 368 טוב עלינו למטוס ישבנו במחלקה השנייה כל הטיסה דיברנו ראינו סרטים שמענו שירים אכלנו ישנו בקיצור אחרי שש וחצי שעות נחתנו בשדה תעופה בלונדון ואז אמא שלי הזמינה מונית שתיקח אותנו לבית מלון ששם היינו אמורות לגור חודש בערך עלינו על המונית והיא לקחה אותנו עד הבית מלון…
חמש לייקים ממשיכה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך