אוהבים בחדרים צמודים על וואן דיירקשן עונה 1 פרק 2

yael111 13/06/2013 628 צפיות אין תגובות

עונה 1 פרק 2
המונית לקחה אותנו עד המלון נכנסנו לקבלה אמא שלי דיברה עם הפקידה מספר דקות ואז היא הגישה לאמא שלי את המפתח לחדר עלינו במעלית לקומה 10 נכנסנו ואז דלת צמודה לחדר שלנו שמעתי רעש לא הבנתי מה הולך שם זה היה נישמע המון אנשים וגם זה היה אחד החדרים הגדולים במלון טוב בכל זאת לא הבנתי למה היה רעש כל כך חזק….
נכנסו לחדר שלנו הוא היה מהמם רותם קפצה על המיטה כמו משוגעת ואני אחריה ישנו היינו מתות מעייפות מהטיסה אחרי שעה וחצי אמא שלי העירה אותי היילי קדימה חדר אוכל מה אתם לא רעבות?היא שאלה.. ברור שכן צעקתי לה אני רק מתלבשת ובאה אני ורותם התלבשנו-
אני לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/ootd_23/set?id=79872851
השיער שלי: http://www.polyvore.com/results_for_hair/thing?context_id=79931110&context_type=collection&id=81388500
ורותם את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=39316232
השיער של רותם: http://www.polyvore.com/featured_photographer_chris_colls/thing?context_id=2601641&context_type=lookbook&id=5769381
אה שכחתי לציין שאני ורותם יודעות אנגלית שותף.
ממשיכה-
נכנסנו לחדר אוכל הוא היה מהמם וענק אני ורותם היינו רעבות רצח ישבנו ואז המלצר הגיעה אמרנו לו כל אחת מה להזמין הוא אמר כבר מגיע והלך גמרנו לאכול עלינו לחדר בדרך העלייה לחדר הייתי שקועה באיפון שלא שמתי לב שמישהו ניתקע בי היינו צמודים לחדר שהיה לפני החדר שלנו(החדר שהיה בא תרעש) הרמתי את הראש מהאיפון ונרתעתי אחורה הוא הסתכל עלי ככה איזה דקה בשקט ואז הוא אמר מצטער לא זה בסדר גמגמתי וכולי נהייתי אדומה רצתי אחורה והתחלתי לבכות רותם ואמא שלי שלא שמו לב לזה הם כבר היו בתוך החדר אותו אחד רץ אחרי אני ניכנסתי לשרותים של הבית מלון בקומה ה-9 פתהום אני רואה אותו עומד ליידי ושואל אותי עם קיבלתי מכמה חזקה או משהוא כזה אמרתי לא לא זה בסדר בכיתי ובכיתי מלא ואז הוא אמר את מכירה אותי נכון? צרחתייי לו כן זה אתה הארי סטיילס מוואן דיירקשן אני מעריצה שלך מכל הלהקה ואז הוא חיבק אותי חזק חזק והוא אמר לי אל תבכי את יפה תודה אמרתי לו וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי כשיתנתקנו מהחיבוק הוא שאל איך קוראים לך עניתי לו היילי ואז הוא אמרה איזה שם יפה לילדה יפה וחייך חיוך ענק אז בת כמה את עניתי אני בת 18 ואז אמרתי לא אתה לא צריך לספר על עצמך כלום אני יודעת הכל עליך אוקי ואני הכי אוהת אותך בעולם ואז הוא אמר גם אני הייתי בהלם הוא אמר שהוא הכי אוהב אותי בכיתי שוב ואז הוא הרגיע אותי ואז הוא שאלה בא לך ליראות את הבנים? ברורררררררררר צעקתיייי הווא הוביל אותי לכוון הדלת של החדר ניכנסתי וראיתי את נייל את זאין את לואי את ליאם הם ישר הסתובבו ובהו בי היי אמרתי ואז ראיתי עוד שלוש בנות מהממות וחמודות כאלה אחת הייתה ניראת עם שיער שחור חלק ארוך ועיניים ירוקות גבוהה היא ישבה ליד זאין השנייה היתה ניראת עם שיער חום מתולתל ועניים כחולות היא ישבה ליד ליאם והאחרונה שהיא היתה ניראת הכי גדולה הייתה עם שיער חום ארוך ועניים תכלת וגבוהה היא ישבה לייד לואי ואז הם קמו לעברי כולם היי מי את הארי ענה בימקומי היא מעריצה שלנו ועכשיו היא חברה שלי אני יסתכלתי על הארי ודרכתי לו על הרגל ומי החליט את זה?אני הוא אמר איך אני יוותר על יפה כמוך חייכתי ואז חיבקתי כל אחד מהבנים ואת הבנות הם הכירו את עצמם הבנות השחורה הייתה דני המתולתלת הייתה איימי והכי גדולה הייתה קלי היי אז תספרי על עצמך ישבנו החמישה בנים וארבע בנות כולל אותי אוקי התחלתי לספר על עצמי עד שקיבלתי טלפון….
חמש לייקים ממשיכה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך