אוהבים בחדרים צמודים על וואן דיירקשן עונה 1 פרק 3

yael111 13/06/2013 610 צפיות 6 תגובות

עונה 1 פרק 3
זאת הייתה רותם היי היילי איפה את אה אמרתי כאילו לא ממש יכולה להסביר שאני יבוא אני יסביר לך הכל נסיכה ביי בנתיים סבבה ביי ענתה קצת מאוכזבת ושניתקתי היה לי על האיפון תמונה של רותם ובדיוק אז נייל דחף תפרצוף שלו לבתוך האיפון הי מי זאת המממת הזאות אה עניתי זאות חברה שלי טובה והיא פה בדלת לידכם ותנחש מה היא הכי אוהבת אותך מכולם דיייייייייייייי לא נכון הוא צעק אז איפה היא למה לא קראת לה אתם רוצים שאני יקרא לה זה לא מפריעה לכם? לא אמרו כולם ביחד אוקי סבבה חכו פה אני כבר באה בינתיים שהלכתי לקרוא לה…
♥נקודת מבט הארי ♥
ווואו מאז שפגשתי אותה אני לא מפסיק להסתכל עליה היא מהממת אני פשוט מרגיש הרבה כלפיה כאילו אני כבר מכיר אותה ממזמן מוזר…אני מאגיש שאני פשוט לא יכול בלעדה….
חזרה להיילי-
רצתי לחדר שלנו חיבקתי את רותם חזק אמרתי לה תתלבשי יפה ובואי רותם לא הבינה מה אני רוצה מימנה אבל ההיא עשתה כל מה שאמרתי לה…
(היא נשארה עם אותו הקוקו שהיה קודם)
היא לבשה את זה: http://www.polyvore.com/yolo/set?id=79891711&lid=2522432
אמרתי לה עכשיו את עוצמת עיניים עד שאני יומר לך לפתוח סבבה היא אמרה יצאנו מהחדר יתקדמנו לכוון החדר ואז נכנסתי היא לא הבינה לאן ניכנסנו אבל ראיתי שכולם בוהים בא ומתים ליראות את היופי שלה קראתי לנייל בשקט ואז אמרתי לה את מוכנה תיהיי רגועה היא אמרה אני רגועה נוווווווו תורידי לי פליז הורדתי לה את הסרט שקשרתי לה על העניים ואז הגיעה הצרחהההההה…………………..
חמש לייקים ממשיכה…


תגובות (6)

זה מהמם!!!!
אפשר להצטרף עם לואי?

13/06/2013 14:36

תודה קראת/מפרק 1?

13/06/2013 14:40

כן:)

13/06/2013 14:41

מהממןםםםם אי אפשר לצרף אף אחדד:\ תמשיכי ודרך אגב אין פה לייקים…

13/06/2013 14:45

חח כתבת חמשה לייקים…חחח פה באתר עד כמה שידוע לי סופרים תגובות ולא לייקים…
חחחחחחח
תמשיכיייי!!

13/06/2013 14:52

תשמעו אני פירסמתי את הסיפור שלי בעוד מקום אז רשמתי לייקים לא בפייסבוק אבל בעוד מקום אחר לכן רשמתי לייקים אל תיתיחסו לליקים סבבה אני ימשיך לאב יווו♥

13/06/2013 14:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך