קרן פיין :)
אני מתחילה את העלילה אני אשמח אם תכתבו לי מה לשנות בתגובות תנקס

סיפור על וואן דיירקשן פרק 2 אין שם ;)

קרן פיין :) 31/07/2013 932 צפיות 4 תגובות
אני מתחילה את העלילה אני אשמח אם תכתבו לי מה לשנות בתגובות תנקס

פרק 2 –
נחזור טיפה אחורה .. אני (ללי) , טום , דניאל , ואיימי טסים ללונדון, אנחנו נגור שם בוילה שדוד שלי קנה הוא די עשיר, קוראים לו פול והוא המאבטח של אנשים מפורסמים אני לא יודעת כל כך איזה אנשים, אנחנו לא נפגשים הרבה .
אז נולדנו בישראל וגדלנו בישראל , ועכשיו אנחנו עוברים ללונדון . שכחתי להוסיף פרט די חשוב , כולנו חוץ מטום דיירקשנים אנחנו מתים על הלהקה הזאת , אולי יש סיכוי שנפגוש אותם הפייב שלי הוא ליאם כי הוא בוגר כזה כמוני , והפייב של איימי הוא נייל .

נקודת המבט של טום –
אנחנו עוברים ללונדון סוף סוף , האמת שאני איימי ודניאל קנינו כרטיסים ודיברנו עם פול כי ללי סובלת מהצקות בבית ספר וקללות ובכי , כל לילה היא מתעוררת בצרחות ואנחנו מרגיעים אותה ולכן אנחנו עוברים ללונדון , מקווים שיהיה טוב.

חזרה לפרק 2 –
נקודת המבט של טום –
ראינו את וואן דיירקשן , הסתכלתי על איימי ללי ושהן עמדו להתעלף ולצרוח אבל ה לא כאלה הן מאופקות יותר .
ראיתי מישהו שנראה לי מוכר , מאוד הוא היה המאבטח שלהם , ואז הכל התחבר לי זה היה פול הדןד שלי ושל ללי !! רציתי ללכת לדבר איתו אבל פחדתי מאלפי המעריצות שירמסו אותי , אז עזבתי את זה – ראיתי שניים מהבנים אחד בלונדיני והשני עם שיער חום נראה לי קוראים לו ליאם או ליאמו אני כבר לא בטוח , מסתכלים לכיוון של ללי ואיימי ומחייכים כמובן שהתעצבנתי ללי אחותי הקטנה ואיימי כמו אחות בשבילי שלחתי לבנים האלה מבט כועס והם הפסיקו להסתכל , בנתיים רון איימי וללי מעולפים למחצה – איזה חברים מצאתי לי .
טיסה 537 יש 10 דקות לטיסה , זאת הטיסה שלנו – הלכתי לכיוון ללי רון ואיימי שלא רצו לעזוב אפילו לשנייה.
עלינו על המטוס והתיישבנו המטוס התחיל לעוף , הסתכלתי על ללי שסוף סוף תוכל לחוות חיים חדשים , בלי חלומות רעים , בלי מכות .
לא יכולתי להירדם ראיתי את כולם חורפים להם וחיכיתי שסוף סוף נגיע לבית החדש.


תגובות (4)

לא צריך לשנות שום דבר , זה ממש יפה :)
תמשיכי :]
מצטערת על הסמיילים ;)

31/07/2013 16:00

חחחחח רון!!!!רוצה להיות חבר שלי???לא אכפת לי שאתה הומו,אנחנו נחלוק את אהבתנו כלפי וואן דיירקשן!!!!תמשיכי דחוף!!!!
לאב יו

31/07/2013 16:05

ועדיין לא אמרת לי אם אפשר להשתתף…כי אני ממש רוצה!!!וביקשתי והגבתי ראשונה ~פאפיפייס~ אם כן אני רוצה את האריייי

31/07/2013 16:06

באמת שלא צריך לשנות שום דבר :)))))
הפרק מושלמיייי!!! איזה אחות איימי!! ניילר בעלי ^-^
מחכה להמשךךך דחוףףף!! 3> 3> 3>

01/08/2013 01:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך