כותבת ראשית[:
אממ אני לא רוצה להמשיך תסיפור הזה (סיבות אישיות)

סופר על וואןן דיירקשןן 2

כותבת ראשית[: 15/07/2013 1071 צפיות 5 תגובות
אממ אני לא רוצה להמשיך תסיפור הזה (סיבות אישיות)

שרתי ואז שמעתי מחיאות כפיים … הסתובבתי וראיתי את פרי…. 'זה היה יפה' היא אמרה.. 'ממש' אמרתי בזלזול.. 'תפסיקי עם זה.. את שרה מעלף.. את יודעת..' היא אמרה… 'אני לא..' 'תפסיקי עם זה'.. היא תהחילה להרים את קולה.. 'להתחיל עם מה??..' 'עם הרגשנות הזאת.. כל פעם שאומרים לך משהו את ישר מתנגדת.. ' היא התחילה לצרוח.. 'כי אני אומרת אמת..' צרחתי גם.. 'מזה הצרחות האלו..' לואי בא.. 'היא לא מאמינה לי שהיא שרה יפה..' פרי אמרה. 'כי אני לא…' אמרתי 'ובכן יש רק דרך אחת לגלות את זה' לואי אמר במבט מתחכם… 'בנים בואו רגע.. לואי קרא להם.. ואחרי כמה שניות הם באו.. 'מה עכשיו לואי.?..' נייל שאל אותם.. 'פרי אומרת שאלינור שרה יפה ואלינור אומרת שלא.. ועכשיו אלינור תשיר לנו ואנחנו נחליט עם היא שרה יפה או לא…' 'מה??…לא אני לא יכולה לשיר מול קהל….' אמרתי.. 'יש לי פחד במה..' אמרתי 'זה רק אנחנו..' הארי אמר.. 'זה הבעיה.. זה אתם.. זה עוד יותר מפחיד לשיר מול זמרים מפורסמים שאת שומעת דרך החברה הכי טובה שלך שחופרת על השירים שלהם יותר מהשירים שלה..' אמרתי והסתכלתי על פרי.. 'ספרי לי על זה..' לואי אמר והסתכל על זאיין.. זאיין ופרי הסתכלו אחד על השנייה… 'אוקיי.. אני אשיר.. ' נכנעתי.. לקחתי את הגיטרה.. והתחלתי לשיר.. את השיר ששרתי מקודם של אד שירן. כשסיימתי לשיר הבנים היו בשוק ואז הם חזרו לעצמם ומחאו כפיים… 'את רואה צדקתי…' פרי אמרה לי… 'אבל זה לא משנה כי אני לא הולכת לעשות עם זה כלום..' אמרתי והבנים הסתכלו עליייייי בממבט מוזר… 'מה אתם רוצים??….' שאלתי אותם.. 'בנים … המופע מתחיל עוד 5 דקות קדימה לבמה…' אותו אחד שקרא להם מקודם בא ואמר… 'אוקיי…' הם אמרו ביחד והלכו.. 'אני צריך לדבר איתך אחר כך..' לואי אמר לי.. 'הוא בקטע שלך…' פרי אמרה לי 'ממש..' מילמלתי לעצמי.. 'טוב בואי נלך המופע מתחיל עכשיו…' אמרתי לה ודחפתי אותה לקהל … הם התחילו לשיר ואז בשיר SUMMER LOVE הם הפסיקו לשיר…….. 'ידידה מאוד טובה שלנו…… שרה מאוד יפה….. ויש לה פחד קהל……. אז אולי תוכלו לעזור לה ללהתגבר על זה??…' לואי אמר.. 'היא נמצאת ממש פה בקהל…' הוא אמר והסתכל עליייייי… 'אז אני רוצה שהיא תעלה לבמה.. ואתם תעזרו לה…' הארי אמר.. 'אלינור בואי..' ליאם אמר… וכל הקהל התחיל להגיד אלינור אלינור 'לכי כבר… ' פרי אמרה.. 'ויש לנו פה עוד אורחת מפתיעה מלהקה אחרת ואני רוצה שהיא גם תעלה לבמה… פרי את באה..??.' זאין שאל את פרי והיא באה איתי ועלינו לבמה.


תגובות (5)

לא תמשיכי!!!

15/07/2013 05:08

תמשיכיי

15/07/2013 05:20

לא לא לא לא לא את לא מפסיקה!!!!
המשךךך!!!

15/07/2013 05:21

לא!!
את לא עושה לי את זה!!!!!!!!
תמשיכייייי!!!!!!!!!!
ויש לי שאלה.. זאת אלינור חברה של לואי או סתם אלינור.

15/07/2013 06:21

אני לא ממשיכה…

20/07/2013 05:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך