ענבר לייבוביץ
כן אני יודעת שזה פרק משעמם ולא מעניין.. אבל תכף יתחיל המתח..
תעלו תגובות (:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 10

ענבר לייבוביץ 21/12/2012 1811 צפיות 4 תגובות
כן אני יודעת שזה פרק משעמם ולא מעניין.. אבל תכף יתחיל המתח..
תעלו תגובות (:

התקרבנו להתנשק שוב .. ואז … צלצל הפלאפון שלי -.-
'את מוכנה להסביר לי איפה את ?!?! ' דנה צרחה עליי בטלפון .
'במלון .. אחרי שהברזת לי .' אני מעולה בלהפיל את האשמה על מישהו אחר (;
'טוב שמעי , את לא תאמיני !! '
' אל תגידי לי , חיכית לי ואז משום מקום ליאם לואי נייל וזאין , חברי הלהקה שעם הארי באו אליך , שאלו אם את דנה ואם את רוצה להסתובב קצת . '
' איך את יודעת ?!?! '
הארי עשה לי סימן של שקט .
' אממ סתם .. ניחוש טוב '
' אהה טוב (:' סתומה ><
'אז איפה את עכשיו ? '
' אני בדיוק מתקרבת למעלית של המלון ? '
' מה , עכשיו ? '
' כן .. למה ? יש בעיה ? '
' לאלא ' אמרתי שאני מרימה את היד של הארי ממני ושמה מעיל .
' אז עוד שניה אני אראה אותך בחדר , כמו שאמרת לי , נכון ? ' היא שאלה .
'ברור! ' אמרתי בזמן שאני לוקחת את הדברים שלי .
' טוב המעלית הגיעה , שנתיים עכשיו עד שהיא תגיע למעלה . '
' טוב …. ביי D: '
' ביי (: '
ניתקתי לה ומיהרתי אל הדלת .
' לאן זה ? ' הארי שאל .
' לחדר שלי , דנה עוד שניה שמה ואמרתי לה שאני בחדר .. '
הוא קם מהספה והתקרב אליי , שם את הידיים על הלחיים שלי ונישק אותי .
' עכשיו את יכולה ללכת (:' הוא אמר .
חייכתי חיוך דבילי שאני בדרך כלל מחייכת שאני מאושרת . אחד החיוכים הדבילים שאתם תראו בחיים שלכם .
התחלתי לרוץ במסדרון לכיוון החדר שלנו . ואז שמעתי את הצליל הזה שהמעלית עושה שהיא נפתחת . היא נפתחה בדיוק שתי קומות מתחת . הוצאתי מהר את המפתח , זרקתי את התיק בכניסה , הדלקתי טלוויזיה והתיישבתי על הספה כאילו אני כבר שעתיים שמה .
' עננננברוש ' זואי צרחה וקפצה עלי בספה .
' דנ .. אני רוצה , לנשום ' היא צחקה וירדה ממני .
' אחד הימים שהיו פה !! ' היא שמה את השקיות ליד הספה והתיישבה לידי .
' ואוו , היה כל כך כיף היום ? ' שאלתי בתמימות , כאילו עליי לא עבר יום מושלם .
'כןןןןןןןןן D: ' היא צרחה כולה מאושרת .
'התפתח משהו עם מישהו ? '
' לא … רק ידידים D: זוכרת מה אמרתי לך ? אני נמצאת נפשית במערכת יחסים עם הארי . '
ישר החיוך שלי נמחק . עכשיו איך אני אומרת לה שאני עברתי את היום בלטעום את השפתיים של ה"החבר הנפשי" שלה ?
' קרה משהו ? ' דנה שאלה אותי .
' לאלא , כלום .. אני פשוט שמחה שלאחת מאיתנו היה יום טוב (:' שיקרתי . זה היה יום אחד הטובים שהיו לי בחיים . חוץ מזה .. לא ידעתי אם מותר לי לומר או לא .. אם זה היה כל בן אחר , הייתי ישר אומרת לה בלי לחשוב בכלל .. אבל זה האר .. זאת אומרת , הארי סטיילס האליל מלהקת וואן דיירקשן שיותר מ10 מיליון דיירקשניות בעולם מאוהבות בו . מעריצות אותו . אני לא רוצה להרוס לו משהו ..
אחרי כמה דקות שאני ודנה דיברנו בהם .. הייתה דפיקה בדלת . שגרמה לי להבין , שכל החשיבה הזאת , על הריסת הקריירה שלו , הייתה לחינם .
דנה קמה לפתוח את הדלת , טעות . אני הייתי צריכה לעשות את זה .
'אממ .. היי (: ענבר פה ? '
' אומיגאאאאאד ' דנה כמעט צרחה .
' ברורר הארי , תיכנס (:'
הוא התחיל להתקרב אליי . והיא הלכה אחריו , צמודה אליו ולא עוזבת אותו .
'ענברוש .. שכחת את הארנק שלך אצלי .. '
הוא אמר והתקרב לתת לי אותו .
הפרצוף המאושר של דנה , הפך לפרצוף של WTF ?!
'אהה .. תודה הארי .. ' אמרתי הכי יבש שאני יכולה .. כי שוב , לא רציתי להרוס לו משהו .
' אמרתי לך כבר , האר בשבילך . ' הוא אמר והתכופף אליי . הוא הסתכל לי בעיניים , ואז נישק אותי בפה . הפרצוף של דנה שוב השתנה <—– OOO:
' זה בסדר ענברוש , אין לי בעיה שידעו שאנחנו ביחד .. אל תסתירי את זה .. והפרצוף המאוהב , יפה לך D: ' הוא לחש לי באוזן .. הסמקתי כמו איזה ילדה בת 4 XD
'אנחנו שניה חוזרים ' אמרתי לדנה ומשכתי את הארי למסדרון .
' אתה הורס לעצמך את החיים ' אמרתי לו אחרי שסגרתי את הדלת של החדר שלנו
'לא , את תהרסי לי אותם אם את לא תהיי חלק מהם ' הוא אמר והתקרב לנשק אותי
' נווו הארי תהיה רציני לשניה , אתה בטוח שאתה יודע מה אתה עושה ? כי לי נראה שאתה עושה טעות .. '
' באלך לשתוק וזהו ? אני רוצה אותך , שאר העולם יכול לשבת לי על הז…' שמתי לו יד על הפה .
'אותי לא משתיקים , ואל תקלל ככה ' אמרתי והסתכלתי עליו במבט רציני . הוא לעומת זאת חייך , למרות שהיד שלי הייתה על הפה שלו , יכלתי לראות שהוא חייך (:


תגובות (4)

המשכוווווווש ^^

21/12/2012 14:21

תמשיכי

21/12/2012 15:11

תמשיכי ומהרררררר :)

22/12/2012 01:34

תמשיכי!!!!!!

22/12/2012 02:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך