ענבר לייבוביץ
תגובות (:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 11

ענבר לייבוביץ 22/12/2012 1684 צפיות 4 תגובות
תגובות (:

איכססססססססס הארי שמת לי רוק על היד ><' אמרתי בזמן שאני מורחת עליו את הרוק שלו -.-
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את תהרגי אותי !! '
' מה עשיתי עכשיו ? ' אמרתי וחייכתי חיוך קטן .
'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לפני כמה דקות הרוק הזה היה בפה שלך ועכשיו את נגעלת ממנו XD ' הוא אמר שהוא נשפך על הרצפה .
' זה לא מצחיק נוו ' אמרתי שאני מתה להתחיל לצחוק גם , לא בגלל שזה מצחיק אותי , זה אידיוטי , בגלל החיוך שלו ..
'חחחחחחחחחחחחחחח טוב טוב יש בזה איזה משהו קומי '
' משהו קומי ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח '
' חחחחחחחחחחחח דייי נו אבל למה אתה סתום ?! '
' אני לא שולט בזה XD '
'טוב האר .. אני חוזרת לדנה D: '
' אבלאבלאבל אני רוצה להיות איתך :( ' הוא אמר ועשה פאפי פייס .
' אבלאבלאבל גם אני .. אבל דנה .. '
' אוף נו , דנה >< '
' דיי נו , אנחנו נהיה גם מחר ביחד ♥ '
' אנחנו לא .. אתן בטח תרצו לראות את ארצות הברית ואת ניו יורק .. '
' ומי יכול להיות המדריך המושלם לזה ? (: '
' פול ! תקשיבי הוא אחד המדריכים הוא עשה גם לי סיור הוא כל כך מצחיק והכל ופשוט כיף שהוא המדריך של..' שמתי לו יד על הפה .
' אידיוט , התכוונתי אליך ♥ '
' למי קראת אידיוט ?! ' הוא אמר והתחיל לדגדג אותי .
' דיי הארייייי אני לא נושמת ' אמרתי . הוא לא הפסיק לדגדג אותי
' חחחחחחחחחחחחחחחחח נו דיי !! ' אמרתי לו , הוא עדיין לא הפסיק . עד שהעפתי את הידיים שלו ממני והתחלתי לרוץ במסדרון .
' חחחחחחחחחחחחחח נו חכי ענברוש !! '
' תצטרך לרוץ אחרי D: '
' אני ארוץ אחרייך עד סוף העולם ! ' הוא אמר והתחיל לתת ספרינט , לא חשבתי שהוא כל כך מהיר . הגברתי גם אני את הקצב , עד שהגעתי לדלת של המדרגות . פתחתי אותה והתחלתי לרוץ למטה .
' חחחחחחחחחח עכשיו גם מדרגות , עוד לא הבנת שאני ארוץ אחרייך גם שנים אם צריך ?! '
' תתחיל עכשיו D: ' צרחתי לו בשביל שהוא ישמע . כבר הייתי דיי רחוקה ממנו .
המשכתי לרוץ , הזכרתי שאני מהירה בריצה ? ^^
הגעתי ממש עד סוף המדרגות , אבל אז חשבתי , זה יהיה צפוי אם אני ארד עד למטה .. אז נכנסתי מהר למעלית ועליתי שתי קומות למעלה . המעלית שקופה כזאת .. ככה שיכלתי לראות אותו רץ למטה .. ושהוא הגיע למטה , הוא הסתכל לכיוון המעלית . הוצאתי לו לשון וצחקתי . הוא במקום להתעצבן , חייך ושלח לי נשיקה .אוף נו הארי , כואב לך להתעצבן ?! O:
שהמעלית הגיעה לקומה כלשהי , בקומה הראשונה שהיא עצרה , התכוונתי לצאת החוצה . אבל מישהו תפס אותי מאחורי , ולא שחרר לי את הזרוע . הסתובבתי והייתי בשוק , זה לואי . לעזאזל איתך הארי !@#$%^&*)
כל הזמן הוא החזיק אותי ולא נתן לי לצאת , עד שהמעלית התרוקנה מאנשים . הוא לחץ על קומה 14 , וזה היה הכי באקראיות .. הוא שיחרר אותי . אני חושבת שהיה ברור לשנינו שאני עומדת לפתוח וואחד ריצה ברגע שהמעלית נפתחת , וזה אכן קרה , רק ברגע שהמעלית נפתחה , רצתי בלי להסתכל בכלל , ונתקעתי במישהו .
'ואיי אני ממש מצטערת .. ' אמרתי בזמן שקמנו מהרצפה .
' אל תנסי לברוח ממני בחיים XD יש לי קשרים בכל מקום , אל תשכחי D: ' הארי אמר וחייך חיוך ע נ ק י . אוח הארי , די לעשות לי את זה !@#$%^&
'אממ … ענברוש … '
' עכשיו אתה גם קורא לי ענברוש עם הקול הדורש אונס ועם הפאפי פייס הזה … החלטת להרוג אותי היום ? '
' אני חושב שכדאי שתסתובבי .. '
החיוך שלי לאט לאט ירד שראיתי את דנה מסתכלת עלינו עם דמעות ..
'דנ .. ' קמתי לכיוונה .
' לא , עזבי ' היא אמרה ורצה .. הסתכלתי על הארי , עם פנים שמשולבים ברצון עז לבכות , לבין חוסר ודאות , מה היא רוצה ממני ? כאילו , ברור שהיא אוהבת את הארי וזה .. אבל זה לא שהם היו ביחד .. אני פשוט אבודה ..
'אולי כדאי שלא נעשה את זה שוב .. ' אמרתי להארי בסוף .
' את מה לא נעשה שוב ? '
'אתה יודע .. נתנשק .. נתחבק .. נתראה .. '
' את חיה בסרט אם את חושבת שאת תוכלי להתרחק ממני . בלי שאני ארוץ אחריך לכל מקום . '
' הארי .. '
הוא שם לי יד על השפתיים . ואז נישק אותי חלש .. '
' שום דבר שתאמרי לא ישנה את העובדה שאת גרמת לי להתאהב בך תוך פחות מ24 שעות . '
' אנחנו נפגע בכל כך הרבה אנשים .. ' אמרתי עם פרצוף שבאמת עומד לבכות , אני לא באמת רוצה להתרחק ממנו .. אף פעם לא ..
' הם יתגברו על זה , ויבינו שמה שטוב לי , זאת זכותי לעשות , עם כל האהבה והכבוד '
' אני פגעתי כרגע בחברה הכי טובה שלי '
' את לא עשית את זה בכוונה , וגם אין לה ממה להיפגע , זה לא שהייתי איתה או משהו .. '
' היא אמרה לי שהיא לא תתקרב לאף בן אחר כי היא נשואה נפשית לך … '
עכשיו הוא זה שהיה עם דמעות בעיניים , שאיימו לפרוץ כל רגע ..
' האר … מה קרה ? '
' אני בחיים לא רציתי שזה יגיע למצב כזה .. ' ירדה לו דמעה והוא מחה אותה מהר .הוא שם את הראש עליי הכתף שלי . חיבקתי אותו חזק . שיחקתי לו בשיער .. ופתאום , בפעם הראשונה מאז שהגעתי לכאן חשבתי ,אני מאוהבת , והשבוע עוד מעט נגמר .. ומה אז ? … :(


תגובות (4)

יואו פרק מושלם!!
תמשיכי דחוףףףף

22/12/2012 05:12

ת-מ-ש-י-כ-י-!!!!!

22/12/2012 06:03

תמשיכי פרק מושלם

22/12/2012 06:18

אז את תמשיכי לכתוב בלי הפסקה

10/01/2013 09:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך