ענבר לייבוביץ
תגובות וממשיכה (:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 13

ענבר לייבוביץ 23/12/2012 1640 צפיות 6 תגובות
תגובות וממשיכה (:

היו מסביבנו צלמים , גאד איך הם מגיעים כל כך מהר ?! אבל זה לא עניין את הארי , הם צילמו אותנו בלי סוף . והקליטו כל מילה שהוא אומר . וככה גם המעריצות שהגיעו לשמה ..
אחרי די הרבה זמן של חיבוק , הארי התחיל להשתחרר ממנו .
' אל תעזוב אותי .. ' לחשתי לו והצמדתי אותו עוד יותר חזק .
' אף פעם לא .. פשוט , את לא חושבת שיהיה יותר נוח להתחבק בחדר , במלון , בלי צלמים , אחרי שהיד שלך תהיה חבושה , רק את ואני ? (: '
חייכתי חיוך קטן . הוא הרים אותי ועמד להיכנס . הוא התחרט והסתובב אל הצלמים .
' הארי .. מה אתה עושה ? ' שאלתי אותו .
' מראה לכולם משהו ' הוא אמר לי ואז דיבר אל הפאפארצי .
' רק בשביל שתדעו , אני וטיילור נפרדנו . כי אני כבר תקופה ארוכה לא אוהב אותה . זאת האהבה האמיתית שלי . ' הוא אמר והידק את האחיזה שלו סביבי . ואז התקרב אליי ונישק אותי בפה .
חייכתי . הייתי מאושרת . למרות שעדיין ירד לי דם מהמרפק , והכאבים היו חזקים מאוד , זה לא עניין אותי . הארי שלי . D:
שמעתי כמה דיירקשניות מקללות אותי . לא חשבתי שזה יגיע כל כך מהר .. נו טוב .. אני אתגבר .
הארי הרים אותי (כמו שמרימים כלה ) ולקח אותי איתו לבפנים . הם הלכו לקחת את המפתחות לכל החדרים שהם הזמינו . בכל הזמן הזה , הארי לא הוריד אותי מהידיים שלו . הוא נישק אותי כמה שיותר , כל שניה , וחייך . כמה מעריצות באו לבקש חתימה , והוא אמר שהוא רוצה לתת אבל הידיים שלו טיפה עסוקות . באותו רגע קפצתי ממנו .
' הידיים שלך לא עסוקות בכלום ! ' אמרתי לו במבט רציני .
' טוב טוב רק אל תאכלי אותי :( '
' ראער . ' עשיתי והתחלתי לצחוק אחר כך . ראער זו מילה מצחיקה . D:
' חחחחחחחחחח מבטיח שאני אתן לך לאכול אותי אחר כך ' הוא אמר וצחק . נתתי לו מכה קטנה בזרוע והלכתי לכיוון ליאם לואי נייל וזאין . אבל אז מעריצה אחת שבאה אליהם קראה לי .
' קוראים לך ענבר ? ' היא אמרה .
' כן (: ' עניתי בחזרה בחיוך וחזרתי לכיוון שלהם .
' אפשר להצטלם איתך ועם הארי ? ' היא ביקשה . הייתי בשוק . מישהי רוצה להצטלם אייתי ?!
'אממ .. ברור (: '
הצטלמנו . אחריה עוד כמה דקות ביקשו . ואחת מהם לחשה לי בצילום תמותי .
ראיתי שהארי התעצבן שהיא לחשה לי תמותי . נגעתי לו בברך בעדינות וחייכתי אליו , בשביל שירגע .
בילדה ה7 בערך שהצטלמנו איתה , הארי לחש לי ' רק עוד כמה דקות , ואנחנו נהיה לבד לגמרי . ' הוא חייך אלי ואז הסתובב למצלמה וחייך .
אחרי חצי שעה , הוא סיים להצטלם עם כולם ועלינו למעלה . השעה הייתה כבר 8 וחצי בערב .
הוא פתח את החדר שלו ונתן לי להיכנס . 'ואוו' יצא לי מהפה . זה היה יותר ענקי מהחדר שלו במלון השני O:
'בואי' הוא נתן לי יד והלכנו לחדר שינה שהיה שם .
'אחחחח' הוא קפץ על המיטה ונשכב . אני לעומת זאת , התיישבתי בכיסא שהיה שם . הוא הסתכל עלי בפרצוף מבולבל . לא הבנתי מה לא עשיתי בסדר , אז רק חייכתי אליו .
הוא טפח על המיטה לידו , כאילו אומר לי לבוא לידו . עשיתי כאילו לא ראיתי . בכל זאת , אני , הארי , מיטה .. מוקדם מדי .. XD
' את לא מבינה רמזים או מתעלמת מהם ? ' הוא חייך וקרץ לי .
' חחחחחחחחח אני , אתה , לבד , מיטה , מוקדם מדי לא ? XD '
הוא לא הפסיק לצחוק .
' אין לי שום כוונה לעשות בך דברים מגונים ! ' הוא חייך . 'לפחות לא בשלב הזה …' הוא לחש וצחק . קמתי מהכיסא והתקדמתי כדי להרביץ לו , אבל שדחפתי אותו כזה בצחוק בחזה , הוא נפל אחורה ואני מעליו .
' נו אתה רואה ? אני אתה ודבר שאפשר לשכב עליו זה לא הולך XD ' אמרתי והוא גיחח .
' חחחחחחחחחחח נו דיי את הורסת אותי' הוא אמר וחייך , ראו לו שתי גומות. אלוהים החליט להרוג אותי בעינויים ! O:
'בואי נשחק משחקי חברה D: ' הוא אמר שכולו מתלהב .
' חחחחחחחחח מה ?! '
' משחקי חברה D: ' הוא עשה שוב את הפרצוף המתלהב . ' את יודעת , אממממ נגיד 101 נשיקות '
' אנחנו רק שניים פה הארי .. ' אמרתי שאני צוחקת .
' אני לא רואה את הבעיה D: ' הוא אמר וחייך .
' אתה מנסה לסחוט ממני נשיקות ? '
' אחמממממ ממש לא !! '
' אהה טוב כי התכוונתי לתת לך אותם גם בלי משחק , אבל מה שבאלך ' אמרתי .
' בואי הנהה ' הוא אמר ונישק אותי . נשיקה שלאט הפכה לצירפות .
עד שפול נכנס -.-


תגובות (6)

יאיי המשכת!! פרק מושלםםםם
תמשיכי מהררר :)

23/12/2012 07:03

פול הורס הכול!!!!!!!!!! חח סתאם תמשיכי

23/12/2012 07:31

ענבר, פרק מושלם ….השלמתי את הפרקים הקודמים …נורא אהבתי את הסיפור שלך !!!
תמשיכייייייי !!!!!!!!!
<3

23/12/2012 07:42

המשך עכשיוווווו!!!!!!

23/12/2012 07:55

תמשיכי!!! מהר בבקשה זה פשוט סיפור מושלם ואת חיבת להמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/12/2012 08:26

אני המשכתי

23/12/2012 09:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך