ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ממשיכה פרק כפול !

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 15

ענבר לייבוביץ 26/12/2012 1812 צפיות 4 תגובות
תגובות ואני ממשיכה פרק כפול !

'האר…' מלמלתי שהוא יצא מהמקלחת .. המכתב ממש הפחיד אותי .. כאילו , אני לא חושבת שאני היחידה שאיימו עליה שירצחו אותה ולא היה לה חשק לבכות ..
' האר.. ' אמרתי שוב, ניסיתי להגביר את הקול, אבל הקול שלי רעד ..
'האררר' צרחתי . אבל עם הצרחה , יצאו גם הדמעות.
' מה קרה ? ' הוא אמר שהוא רץ החוצה מהמקלחת , עם מגבת על החלק התחתון .
' תקרא' נתתי לו את המכתב . הוא התיישב על הספה שביד אחת המכתב וביד שניה הוא מחזיק את המגבת . למרות שזה ממש הצחיק אותי איך שהוא קורא את המכתב , לא יכולתי לצחוק באותו רגע .
' היה כתוב שם ? '
' על השם אתה מסתכל ? '
' לא … אני רוצה למצוא אותה , ולהסביר לה כמה דברים . '
' אתה לא רוצה לעשות כלום , כי סתם להזכירך , חלום חייה זה לראות אותך . '
' שיט . '
' היי קטעים , זאת גם המילה שיצאה לי מהפה שקראתי את המכתב . ' אמרתי והדמעות התפרצו שוב .
הוא משך אותי לחיבוק . עזבו שניה את העובדה המטרידה שהוא רטוב כולו עם מגבת על החלק התחתון , ואני מחבקת אותו , זה היה חיבוק שהייתי צריכה באותו רגע ..
'אני מבטיח לך , שאני בחיייייים לא אתן שיגעו בך , בחיייים ! '
עם כמה שזה ריגש אותי שהוא דואג לי ככה , לא הצלחתי להפסיק לבכות .
' בבקשה אל תבכי .. זה הורג אותי ..'
' אני פשוט … אין עליך .. '
' אני אוהב אותך ♥ ' הוא אמר , ובאמת פעם ראשונה שיכולתי להחזיר לו . 'גם אני אותך ♥ ' לחשתי .
' את מה אותי ? (:' הוא שאל עם חיוך .
'גם .. גם אני אוהבת אותך ♥ ' ובחיים לא התכוונתי לזה יותר מעכשיו .
הוא הרים אותי כזה (שוב , כמו שמרימים כלה ) והניח אותי על המיטה שלו .
' תלכי לישון , מבטיח שמחר הכל יהיה יותר טוב .. '
הוא נישק אותי על המצח ויצא מהחדר .
———————————————————————————————
'אוקיי אנשים , צריך למצוא אותה ! ' הארי אמר וצץ פתאום מאחורי איזה רכב עם כובע כזה של פועלים וסרבל .
' guys , אתם בטוחים שזה לא מסוכן ? '
' זה לא מעניין אותנו ! חוץ מזה , הן רוצות אותנו , הן לא יעשו לנו כלום . ובגלל שאתם חשובים לנו , גם לכם לא . ככה ששום דבר ואף אחד לא ייפגע (: ' הם אמרו וחייך , כאילו חשבו על החללית שתגיע למאדים .
'סומכים עליכם ' פול אמר וחיבק אותם כזה .
' טוב יאללה , בואו מהכניסה האחורית . '
הוא פתאום נשבר , וכמעט בכה .
' היא בסדר , אני מבטיח לך !! ' לואי חיבק אותו חזק .
' היא תהיה בסדר , היא חייבת להיות , אני לא אחיה בלעדיה . '
———————————————————————————————
'ענברוש …' הארי הסתכל עליי מלמעלה . הוא ישב על המיטה לידי עם כוס מים ביד וליטף לי את השיער .
' מה קרה ? '
' התחלת לבכות מתוך שינה .. על מה חלמת ? '
' אני לא זוכרת ..'
' אוקיי .. את רוצה לחזור לישון ? '
' אני רוצה שתחבק אותי … '
' חחחחח את זה אני יכול לעשות , זוזי טיפה הצידה (: ' הוא אמר וחייך .
פיניתי לו מקום לידי במיטה . הוא כיסה את עצמו ואז חיבק אותי . הוא היה בלי חולצה , גאד דאמט *~*
הייתי עם הראש שלי על החזה שלו , הוא שיחק לי בשיער . רציתי לעצור את הרגע , את הרגע המושלם הזה , הלוואי שהוא לא יגמר לעולם …
אבל הוא כן נגמר . הרבה זמן אחר כך , אבל נגמר . בערך שעה אחר כך , ב5 בבוקר, צלצל לו הפלאפון , זה היה לואי .
' היי לו , עכשיו ?! אממ סתם העובדה ש5 בבוקר לא מציקה לך קצת ? טוב אני מתארגן , אבל ענבר באה איתנו , אני שמח שאתם מסכימים אבל זה לא ממש מעניין אותי חחחחחח (: אוקיי נהיה מוכנים עוד חצי שעה , ביי '
' לאן זה האר ? '
' יש לנו חזרות לסיבוב הופעות עכשיו .. '
' אהה .. תהנו (: '
' נו בטח , את באה גם (: '
' חחחחחחחח אין לי מה ללבוש ! '
' טוב אז במקרה הזה , בואי (: ' הוא אמר וקם מהמיטה .
'יש חנות בגדים פה , נקנה לך משהו ואז תבואי איתי (-; '
' אוקיי D: '
' אמרתי וקמתי גם אני . הוא הלך להתלבש , אחרי 2 דקות היה מוכן , וחתיך כתמיד (;
' בואי (: ' הוא נתן לי יד ויצאנו . הפעם , היו איזה 2 פאפארצי ולא יותר . קניתי בגדים מהר , האר בחר לי , הארי שילם אחרי מריבה על זה שהוא לא צריך לשלם עלי , הוא ניצח , ואז יצאנו משם , יד ביד (:
הואן חיכה בכניסה , עלינו עליו ונסענו . אני חייבת לומר שנסיעה אחת איתם , מעלה לך את החיוך לכל היום ! הגענו לאיפה שהם עושים חזרות . היו מ ל א מעריצות בחוץ .
' ענברוש , אל תתרגשי מהן . תביאי יד ,ותזכרי משהו אחד שתמיד תמיד את צריכה לזכור , אני בחרתי בך , לא בהן . וכל מי שעושה , זה נובע רק מקנאה .. לא מרוע לב . אין על הדיירקשניות , אבל עליך יותר ♥ '
' נראה לי שאני אצטרך את זה .. ' אמרתי וחייכתי אליו .
'בואי' הוא אמר ונתן לי יד . יצאנו יד ביד , אל כיוון האולם של החזרות . הם חתמו והצטלמו עם מעריצות בדרך . אחרי 20 דקות הצלחנו להיכנס .
נכנסנו לתוך הסטודיו , כולם כבר היו שם .
'שבי פה (: ' הוא אמר ונתן לי כיסא .
'ויש לך לפטופ אצל פול אם באלך ' הוא אמר ונתן לי נשיקה מהירה בפה והתחילה המוזיקה . בהיתי בו שר , הוא כל כך מושלם , בכל חלק בו , הוא מושלם *~*
אחרי שהמוזיקה נפסקה , אחת העוזרות באה להארי.
' מי זאת שיושבת שם ? '
' אממ קוראים לה ענבר .. '
' היא אחת המכוערות חחחחחחחחח '
' הא טוב , סתם שתדעי , היא חברה שלי . שמרי על הפה שלך פעם הבאה . ואין לי כל כך רוע לב לפטר אותך , אבל אם היה לי , הייתי עושה את זה . '
באותו רגע , הצורה שבה היא הסתכלה עליי כל החזרה , השתנתה . היה לך מבט רצחני בעיניים שהיא הסתכלה עליי .
והוו ענבר , תוך יומיים יש לך כבר דיי הרבה שונאות , איזה מזל ישלך .
-.-


תגובות (4)

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!

26/12/2012 13:27

תמשיכי!!!

26/12/2012 14:02

המשששךךךךך

27/12/2012 05:03

תמשיכייי !! וגם אני המשכתי (:

27/12/2012 11:01
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך