ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ממשיכה

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 19-20

ענבר לייבוביץ 10/01/2013 1734 צפיות 10 תגובות
תגובות ואני ממשיכה

' היא מתעוררת ' שמעתי את הארי צועק . דנה רצה לידי .
' איך את מרגישה ? ' הוא שאל ונראה מודאג .
' אממ דיי טוב .. מה קרה ? '
' כמה דיירקשניות הפילו אותך על הרצפה ונתקעת עם הראש באבן .. ' דנה אמרה שהיא באה מהמטבח עם כוס מים ונותנת לי אותה .
'אמרתי כבר שהדיירקשניות שלכם מקסימות ? '
' מלבלבות ממש ' דנה השלימה אותי .
' מלאות חיוכים ' הוספתי .
' יש ויש ' הוא אמר . ' הרוב מדהימות ' הוא המשיך לדבר . ' טוב זה לא חשוב עכשיו , איך את ? ' הוא שאל שוב .
' אמרתי לך , אני יותר טוב '
' אני שמח לשמוע ' הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה על הפה וקם מהכיסא . הוא הלך למטבח .
' קרה לו משהו ? ' שאלתי את דנה .
' הוא האשים את עצמו בפגיעה שלך . הרופאים אמרו שזה חמור , מתברר שלא כל כך אם קמת כל כך מהר . הם אמרו שיהיו לך תופעות לוואי , כי הדירקשנית שדחפה אותך , דחפה אותך בדיוק עם הראש על איזה סלע קשה מאוד . '
' אפשר מראה ? ' שאלתי . היא הוציאה לי מראת איפור קטנה מהתיק שלה . הסתכלתי במראה , היה לי סימן אדום ע נ ק על המצח . לא כאב לי , אבל מאוד כאב לי להסתכל על עצמי .
' את יכולה לקרוא לו ? ' ביקשתי מדנה ושמתי את הכרית על הראש שלי כדי שתסתיר את אזור המכה .
' האריייי ' היא צעקה במסדרון בדרך למטבח .
' מה ? ' שמעתי אותו אומר . היה לו קול רציני , אולי עצוב או עצבני טיפה .
' ענבר רוצה שתלך אליה . ' היא אמרה באותו טון כמו שלו .
הוא קם מיד ובא אלי . הוא היה מתוח , ראיתי את זה . הוא התיישב על שולי המיטה שלי והחזיק לי את היד .
שמתי לו יד על הרגל הזזה .
' את חייבת להפסיק לעשות לי את ההתקפי לב האלה ' הוא אמר לי . לרגע לא הייתי בטוחה אם הוא מדבר ברצינות או בצחוק .
' את לא מבינה , ' הוא אמר והניח את היד שלו על היד שלי . 'כל פעם שקורה לך משהו , הלב שלי , ' הוא לקח לי את היד והניח אותה על הלב שלו . ' מתכווץ , משאיר מקום רק לדבר אחד שיכול להיות בו , וזו את . אל תגרמי לו להתכווץ שוב , שלא ישבר בסוף מרוב המאמץ '
היי הארי , למה אני מרגישה צורך להפוך לפדופיל ברגעים אלה ולאנוס לך את הצורה ?!
'זה מוזר .. '
' הו , כמובן , אני שופך את הלב , ובסוף , את אומרת שזה מוזר . '
' לא , זה מוזר שהתאהבתי בך בכל כך קצת זמן '
' אם ככה , אני אחד המוזרים בעולם הזה.. ' הוא אמר לי .
' לא נורא , נורמלי זה משעמם ' אמרתי וחייכתי אליו . הוא חייך אלי בחזרה .
' למה הכרית על הראש שלך ? ' הוא אמר וניסה להזיז אותה . אבל החזקתי אותה חזק .
' אממ .. כי יש לי סימן מהאבן '
' ו… ? '
' ואני לא רוצה שתראה אותי ככה '
' שטויות , את יפה בכל מצב ' הוא רכן כדי לנשק אותי . השפתיים שלנו נצמדו . עברה בי מין צמרמורת , הייתי מתארת את זה כאחת הנשיקות המדהימות ביותר בחיים שלי .
' אני יוצא לחזרות , אני חייב .. ' הוא אמר והתקרב לנשק אותי . ווהו , עוד נשיקה מדהימה D:
' ביי האר .. 'מלמלתי בעצבות שהוא יצא מהדלת . אחרי כמה דקות , דנה ניגשה אליי ואמרה שהיא הולכת לברר כמה דברים בקשר למה שקרה עם אמא שלי והמלחמה וכל זה .. היא חיבקה אותי ויצאה גם היא . עברו שעה , שעתיים . הייתי מאוד משועממת . חיטטתי טיפה בארונות . מצאתי מייק אפ באחת המגירות . התאפרתי , בשביל להסתיר את המכה שהייתה לי . אני חייבת לומר , שעשיתי עבודה ראויה לשבח עם המייק אפ , לא ראו כלוווווום מהמכה , אני פשוט גאווה ישראלית !! ^^
יצאתי מהבית . נעלתי עם מפתח שהיה שם על השידה . הסתובבתי , אלוהים יודע איפה . עד שמשכו אותי ביד . לא ראיתי מי זה , אבל זאת הייתה בת , כי היא לא הייתה כל כך חזקה .
' תעזבוו אותי ' צרחתי . לא הייתי בטוחה שזאת בת , בכל זאת , היא הצליחה לגרור אותי .
' תעזבוווווו כבר ' צרחתי שוב . לא הגיבו . ניסיתי להתנתק מהאחיזה , אבל לא הצלחתי . הם משכו אותי עד למבנה כזה שהיה ממש רחוק , מחוץ לניו-יורק . ואז , אחרי שיצאנו מכל הבניינים , ראיתי אותה בפעם הראשונה , זאת אומרת , אותן .
הן לבשו חולצה של וואן די ומאחורה של הארי . לאחת מהן היה צמיד שכתוב עליו 'What Makes You Beautiful'. היה לה ג'ינס אדום וכובע כמו של זאין , אדום גם הוא .לשנייה היו עגילים שהצלחתי לראות שהארי היה עליהם . הייתה לה גם שרשרת של הארי ולואי . היא לבשה גם נעליי סופרה לבנות גבוהות , בדיוק כמו אלה של נייל .
' מה אתן רוצות ממני ? ' שאלתי מודאגת .
' ממך ספציפית ? שום דבר ' הן ענו ' אני דווקא בליבי , רוצה להרוג אותך , אבל אני נורמלית , לשמחתך . ' אחת מהן אמרה לי .
' אז למה אתן גוררות אותי כבר 6 רחובות רצופים ?! ' צעקתי .
' כי הארי אוהב אותך , הוא יבוא למצוא אותך ויציל אותך , ואנחנו , נזכה לראות את אהבת חיינו , ובגלל שזאת עברה פלילית ראשונה , וגם לא ממש עשינו לך משהו , במשטרה יסתפקו באזהרה .
פששש ענבר , בואי נספור את ההישגים השבועיים שלך :
1 . נהיית חברה של הארי סטיילס . נחמד .
2 . רכשת לעצמך מלא דיירקשניות שונאות , את משתפרת .
3 . רבת עם החברה הכי טובה שלך , שכבר 13 שנים לא רבתן , מה שאומר , שמאז שאתן מכירות פעם אחת לא רבתן , ואת היית חייבת לשבור את זה עם איזה ריב שטותי . חברה לתפארת מדינת ישראל !
4 . איימו על חייך . את פשוט תותחייייייייית .
5 . גמרת לטיילור , עם מילוני מעריצותיה , לשנוא אותך .
6 . שתי דיירקשניות חטפו אותך .
אחד השבועות היותר מלבלבים של חיי !! -.-
' אתן משוגעות , מטומטמות על כל השכל ! ' אמרתי להן .
' תאמרי את זה שוב , שנוכל להקליט ולהפיץ את החברה האמיתית של הארי .
בחיייים שלי לא יצאתי רעה .משהו אחד יאמר לטובתי , אני לא פוגעת בזבוב . אבל אם מגיע לו , אני אבעט לו באימ אמא ! אבל אני לא ארד אל ילדים סתם , בגלל זה אף פעם לא היה לי פרצוף צבוע לחשוף , אני לא צבועה עם אף אחד !
הן הכניסו אותי לתוך מין בניין כזה ישן . התחלתי לחשוב שזה בית של אחת מהן . הוא היה מרוהט , וזה היה בית של מישהו , אין ספק , אבל השאלה היא , של מי ….
בואו נודה בזה , זה לא באמת מעניין אותי .
הן אפילו הביאו אזיקים .
' שובבות הא ? ' שאלתי אותן .
' חבל שאין פה נוצות על האזיקים . ' הוספתי .
'שתקי ' הן אמרו לי .
' יש לי נטייה לעשות ההפך ממה שאומרים לי לעשות . להלהלהלהלהלהלהלהלה ' התחלתי לשיר להן עם הקול המעוות שלי .
' היה יותר קל לחטוף את אבא שלה ' אחת מהן אמרה לשניה .
' הוא לא היה מרעיש ככה ' היא אמרה לה בחזרה .
' או , אז עכשיו אני רשמית חטופה ?! איזה קולי בולי !!!! בואו נכיר אחת את השניה , הבא נשחק משחקי חברה ' אמרתי וחייכתי .
אמא שלי תמיד אומרת , שאם אתה תריב עם השונאים שלך , או תיפגע מהם , הם השיגו את המטרה שלהם . אבל אם אתה תחייך , תלך זקוף , ותראה שהם יכולים לקפוץ לך , זה יהרוג אותם ! –קחו כמשפט לחיים- (:
' אעהאעההה לעזאזל איך משתיקים את החצוצרה הזאת ?! '
' יש משהו לאכול ? ' שאלתי וצחקתי . אמא אני רצחתי את עצמי שמה XD
' אני תכף אתן לך משהו לאכול , רק , באמא שלך , תשתקי ! ' אחת מהן אמרה לי .
' תגידו יא שני ראשי כרוב , חשבתן על זה שאם אני אתקשר להארי , ואומר לו שחטפו אותי , זה יקל את העבודה ? '
' שמעי , יש משהו במה שהילדה אומרת ' אחת אמרה לשנייה .
כן הארי , אין על הדיירקשניות שלכם .
' קחי , תתקשרי ותישמעי מפוחדת . אני הולכת להכין את המצלמה ' היא אמרה לי והושיטה לי טלפון .
באמא שלי שהנעל שלי יותר חכמה מהן !!!!!
"הארי , אל תילחץ , אבל שתי דיירקשניות חטפו אותי בשביל לראות אותך , זאת אומרת , הביאו אותי לבית של אחת מהן בשביל שתבוא להציל אותי ואז תצטלם איתן , אבל תיראה מופתע . ' אמרתי שהן לא היו לידי . הוא לא הפסיק לצחוק .
' איפה את ענברוש ? '
' אלוהים יודע , אבל בואנה הן שובבות הן קשרו אותי באזיקים ! הן רוצות לאנוס אותי !!
' ואוווו ואווווו ואוווווו ואוווווו , עד ללאנוס אותך , זה התפקיד שלי !! '
' אידיוט , בוא כבר התגעגעתי מהשעה שלא ראיתי אותך ' אמרתי לו . העברתי לו את הכתובת , הוא אמר שתוך חצי שעה הוא כאן . בינתיים החלטתי לפטפט לי עם המארחות , מה שעשיתי עד עכשיו מצוין , אז למה להפסיק בשיא ? XD
המשכתי לפוצץ להן את הראש , עד שגיליתי משהו הרבה יותר מפחיד , משהו שלא כדאי להצחוק עליו או איתו , משהו שאסור להרגיז .
ראיתי את אבא של אחת מהן , הוא היה נראה מוכר מאוד , ונזכרתי איפה ראיתי אותו לפני כן …
בעיתון .
על מקרה מוות של מישהו .
הוא הרוצח .
הוא ברח מהכלא .
והוא מתחיל מאוד מאוד להפחיד אותי .
אני חושבת , שעכשיו כדאי שאני באמת אסתום , לפני שזה יגמר באסון .


תגובות (10)

אממאאאא תמשיכיי אני במתח ואנחנו לא עד כדי כך משוגעותת חחחחח טוב קצתXD

10/01/2013 07:45

תמשיכי

10/01/2013 10:49

תמשיכי

10/01/2013 10:49

תמשיכי

10/01/2013 10:49

תמשיכי

10/01/2013 10:49

תמשיכי

10/01/2013 10:49

ואני כתבתי את זה הרבה פעמים בכוונה

10/01/2013 10:49

הינה תגובות תמשיכי

10/01/2013 13:19

תמשיכי

10/01/2013 13:47

גאדדדדדד הפרק הזה כזה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!! : ))))))))))))))))))

11/01/2013 14:56
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך