ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ימשיך (:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 23

ענבר לייבוביץ 20/01/2013 1599 צפיות 7 תגובות
תגובות ואני ימשיך (:

ניסיתי להירדם , משום מה , הידיעה שהוא שמה , לידי , מחבק אותי .. הקלה עליי … הפצעים כבר בקושי כאבו , אחרי שעתיים כבר הצלחתי לקום .
' לאן ? ' הוא שאל אותי , והרים גבה .
' למקלחת .. '
' אם את צריכה עזרה , תקראי לי ' הוא אמר , פחח , כמובן שאני אקרא לך !
'חחחח טוב '
הלכתי באיטיות למקלחת , נכנסתי עם בגד ים , למקרה אני כן אצטרך אותו . ברגע שהמים נגעו בפצעים , שרף לי כמו שלא שרף לי הרבה זמן . צרחתי מכאבים , הוא רץ למקלחת , לראות מה קרה.
' את בסדר ? ' הוא ניגש אלי באיטיות , שהיד שלו מכסה לו את העיניים .
' אתה יכול לפתוח עיניים ' אמרתי שאני עטופה במגבת מחוץ למים , לא יכולתי לשבת שמה , שרף לי ממש .
הוא פתח את העיניים ונשך שפתיים .
' טוב שלא תזיל ריר '
' ממה … מה ? אהה אממ , מה קרה ? '
' הכל שורף לי .. '
' אני כל כך מצטער שהיית צריכה לעבור את זה ' הוא אמר ומחה את הדמעה שירדה לו .
' לא .. אין לך מה להצטער , זה גרם לי להבין יותר למה אני אוהבת אותך , אני באמת יכולתי לספוג את זה עוד שעות , אם ידעתי שזה במקום שאתה תסבול את זה .. '
' אל תאמרי את זה .. '
' אבל זאת האמת .. ' מלמלתי . ' אני באמת אוהבת אותך .. '
הוא נישק אותי נשיקה קצרה על הפה .
' למה התנתקת ? ' שאלתי .
' כדי לא להכאיב לך .. '
' בוא הנה ' אמרתי לו וסימנתי לו עם היד להתקרב . שמתי את הידיים שלי סביב הצוואר שלו . הוא הרים אותי ככה שהרגלים שלי מלופפות סביב המותניים שלו , ונישק אותי .זאת הייתה נשיקה מושלמת , כל הכאב , התפוגג בשנייה .. אבל אז .. האידיוט נפל אחורה אל תוך האמבטיה .
הוא התחיל לצחוק כמו מפגר , מוזר שכשהייתי שם , איתו , הפצעים שלי לא שרפו , שום דבר לא כאב . צחקתי גם אני ואז קמנו שנינו .
' אני חושבת שזה מספיק דומה לאמבטיה .. ' אמרתי .
' חחחחחחח גם אני , תתלבשי ובואי לישון ' הוא אמר ונתן לי נשיקה על הלחי . ברגע שהוא סגר את הדלת , הפרפרים התחילו לעוף בבטן , והחיוך המאוהב יצא החוצה .
התלבשתי מהר ורצתי אליו , קפצתי עליו והוא התחיל לצחוק והוריד אותי ממנו .
'שוב .. זה בסדר אם אני אחבק אותך ? ' הוא שאל , אוף נו , הוא מלאך O:
' אתה לא צריך לשאול יותר , זה בסדר (: ' אמרתי וחייכתי . הוא נישק אותי נשיקה קצרה ואז שם עלינו את השמיכה וחיבק אותי .
' לילה טוב נסיכה שלי '
' לילה טוב האר '
הייתי כל כך עייפה , נרדמתי שתי דקות אחריי .
———————————————————————
' אל תתקרב אליה , מצידי תהרוג אותי , אבל אל תתקרב אליה ' זה היה הארי , הוא דיבר עם הרוצח ההוא .
' אתם שניכם תשלמו על שהסגרתם אותי ' הוא אמר . ואז שני שוטרים לקחו אותו בניידת , כנראה לבית הכלא .
הוא רץ אל תוך בניין . ואז .. ראיתי אותי . ישבתי שם על ספסל , ירדו לי דמעות . הוא התיישב לידי וחיבק אותי חזק .
' אל תדאגי ענברוש .. הוא לא יתקרב אליך יותר , אף פעם '
ואז , חיבקתי אותו חזק , שמעו ירייה והכל נהייה שחור .
———————————————————————
קמתי בצרחה , הארי קם אחריי .
' מה קרה ? ' הוא אמר תוך כדי פיהוק .
' שום דבר .. סתם חלום רע .. תחזור לישון .. ' אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי.
ואז חשבתי על זה בפעם הראשונה , החלום הקודם שרדף אותי .. קרה במציאות בצורה עקיפה .. מה עם .. מה עם גם זה יקרה ? אולי כדאי שאני אזהיר את הארי ? חשבתי על זה כמה דקות .
' ענברוש , תחזרי לישון .. אני פה בשביל להרחיק כל חלום רע ' הוא אמר ומשך אותי חזרה לזרועותיו .
נשכבתי לידו בחזרה , אבל לא נרדמתי . .אחר כך בלי שהוא שם לב , יצאתי מהמיטה והתיישבתי מול הלפטופ שהיה מונח על השולחן . נכנסתי לטוויטר . הטוויטר של הארי היה פתוח , אלוהים יודע מתי הוא נכנס אליו .
הייתה לו הודעה , היא הייתה מטיילור .
" בייב , בוא נחזור להיות ביחד , תשכח את השרמוטה הזאת , ותחזור אלי ..
אוהבת אותך , נשיקות "
'מה את עושה ? ' שמעתי קול מאחורי . זה היה הארי , הוא קם .
' אממ .. ' התחלתי למלמל והוא הזיז את הכיסא שישבתי עליו טיפה הצידה והסתכל .
הבנתי , עכשיו הוא בטח חושב שאני חטטנית וישנא אותי . אני הורסת כל דבר טוב שיש לו .
' אני לא שם על מה שהיא אומרת לי .. ואת לא שרמוטה , ואני אוהב אותך , ולא אותה .. ' הוא אמר .
נשארתי המומה שהוא לא אמר לי דבר אחד על החטטנות . הוא ראה שאני לא זזה .
' ענברוש .. הכל בסדר ? אם זה בגללה אני מבטיח לך שאנ…'
קפצתי עליו ונישקתי אותו . הוא פשוט , האחד שלי ♥


תגובות (7)

1. תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. אני מאוד מאוד כועסת כי לא העלת מלא מלא מלא זמן וזה אומר שאת חייבת להעלות עוד פרק עכשיו
3. תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/01/2013 07:31

וואאוווו
מושלםםםםם
את חייבת להעלות מהר מהר מהר
תמשיכייייייי:)

20/01/2013 07:53

הינה תגובה עכשיו תמשיכי!!!!

20/01/2013 07:58

איזה מושלם !!!!!!!!!
מתה על הסיפור שלך מהררררררר להמשיך

20/01/2013 08:51

אהבתי
אשמח שתקראי גם את הסיפורים שלי!

20/01/2013 08:58

תמשיכי מהר וגם אני העלתי אם את רוצה

20/01/2013 10:01

תמשיכיי((:

20/01/2013 10:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך