ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ימשיך (:
-אני חייבת להגיד תודה לכל אלו שכתבו לי בפרק הקודם. ממש שימחתן אותי ועוד במיוחד שאני לא מרגישה טוב. <3

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 24

ענבר לייבוביץ 20/01/2013 1461 צפיות 11 תגובות
תגובות ואני ימשיך (:
-אני חייבת להגיד תודה לכל אלו שכתבו לי בפרק הקודם. ממש שימחתן אותי ועוד במיוחד שאני לא מרגישה טוב. <3

' אז זה אומר שאת עצבנית עליה או ל…' שוב נישקתי אותו . יש רגעים בחיים , שצריך ללמוד לסתום.
' אוקי , הבנתי . אני אסתום '
חייכתי אליו והסתובבתי חזרה אל המחשב .
' את לא מתכוונת להמשיך לנשק אותי ? ' הוא שאל מאחוריי .
' לא (: ' עניתי וחייכתי .
' אז אני אמשיך לדבר . רק שתדעי , שאני באמת מצטער על כל מה שעברת .. וזה הכל בגללי , בגלל כמה פסיכופתיות כלפי .. אמא איזה שחצן נשמעתי עכשיו .. לא נורא , תכלס , שחצנות ויהירות זה למכוערים , אני חתיך D: '
הסתכלתי עליו , ולאט חיוך עלה על הפנים שלי .
' שתדעי לך שחושבים על זה , דנה היא אחת ההוכחות לזה שאין על הדיירקשניות שלנו , היא כל כך יפה ! ' הוא אמר . כן הארי , מנסה לגרום לי לקנאות ?
' תאמת שכן , היא באמת אחת היפות . כמעט כמו לואי , וואיי מה הייתי עושה לו '
' ואוווווו את אמורה לעשות רק לי דברים לא חוקיים ! ' הוא אמר והתקרב אליי .
' מה לעשות ? הוא אחד החתיכים שאני מכירה ! הוא וזאין ונייל וליאם , אחד החלומות שלי זה לפגוש אותם [: ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח -הצחקתי את עצמי-
' אבל .. ' הוא התחיל למלמל והשפיל את המבט שלו למטה .
' אני גם חתיך .. ' הוא מלמל .
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נו אתה כזה חמוד ' אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק . הוא נפל טיפה אחורה ואז התייצב .
' אני אוהב אותך . ' הוא אמר שהוא מין מרים אותי .
' גם אותך ' אמרתי וחייכתי אליו .
' ועכשיו לישון ' הוא אמר והפיל אותי על המיטה ואז הלך לכיוון השני .
' לאן אתה הולך ? '
' פיפי .. '
' הא , תהנה D: '
' חחחחחחחחחחחח תודה (: '
נשכבתי על המיטה , מסתכלת על התקרה , אחרי כמה דקות הוא יצא וקפץ עליי , ואז הוא היה מעלי..
' את יודעת שאסור להיות לבד עם אנשים יפים , בלילה הם יכולים לעשות דברים מגונים '
' אתה לא תיגע בי בלי רצוני '
' למה נראה לך ? '
' כי אתה אוהב אותי , וכי שאמרתי את כל החתיכים האלה נהיית אדום מקנאה ' אמרתי והוא גיחך .
' תעשי לי טובה , אני חתיך '
' חחחחחחחחחח משתגיד '
' את אוהבת אותי '
' מה שתגיד '
' נו את מתה לאנוס אותי כבר אמרת את זה '
' מה שתג.. טוב נכון '
' חחחחחח אני שמח '
' אלה מצעים חדשים , בבקשה אל תעשו עליהם כלום ' נשמע קול משום מקום . הסתובבנו ודנה עמדה ליד המיטה , מסתכלת עלינו.
'מתי נכנסת ?' שאלתי אותה .
'בערך שהארי אמר שאני יפה ,בכלל לא שמתם לב לצרחה שהבאתי . '
' אופס ? ' הארי אמר .
'חחחח זה בסדר , כיף לשמוע את זה ממישהו שאני רק .. יכולתי לחלום על שהוא יגיד את זה עליי '
'אנשים ! ' צרחתי פתאום , לפני שהשיחה הזאת תגיע לשיחת רחמים עצמיים וניחומים .
' מה ישלך ? ' דנה שאלה אותי .
' אני רעבה ' אמרתי ועשיתי פרצוף .
'שאני אאכיל אותך בנשיקות ? ' הארי אמר וחייך .
' לא . אני רוצה אוכלללללל '
' אז לכי תביאי לך ' דנה אמרה .
' טוב , אני הולכת , אל תתפרעו יותר מדי ' אמרתי שמה נעלים ויוצאת מהחדר .
-נקודת מבט של הארי –
אחרי שענבר הלכה , נהייתה שתיקה מביכה כזאת .
' אז .. אני חושב שנשאר משהו פתוח … אני פגעתי בך , והגיע הזמן שתיפרדי ממני '
' WTF ' היא עשתה גם פרצוף .
' אני חושב , שהגיע הזמן שנעשה את הבלתי נמנע , תיפרדי ממני , תזרקי אותי מכל החורים . '
' אוקיי … ' היא אמרה והתיישבה לידי על המיטה .
'הארי .. ' היא התחילה לדבר .
' דן ..' אמרתי וחייכתי .
' אני מצטערת , זה לא מה שהיה פעם .. אני לא יכולה להיות יותר חלק ממערכת היחסים הזאת , היא חונקת אותי .. '
' לא .. אל תגידי את זה ' אמרתי ועשיתי פרצוף מדוכדך –כן, אני מכיר מילים גבוהות-
' אני כל כך מצטערת אבל .. '
' דנה לא ! '
' אנחנו חייבים להיפרד.. '
' לאאאאאאאאאאאאאאאא ' צרחתי ושמתי ידיים על העיניים כאילו אני בוכה
' נוכל להישאר ידידים ' היא אמרה .
' פשוט , לכי ' אמרתי .
' טוב צא מזה '
' ממה ? '
' מהדמות ! '
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני שמח שדיברנו ' אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק קצר .
פתאום היה בום מחוץ לדלת , רצנו אל המסדרון , ענבר שכבה שם על הרצפה , שהמגש עף לה מהיד והשתייה נשפכה . היא התעלפה או משהו , חשבתי .

-נקודת מבט של ענבר –
חשבתי לרגע , על זה שהשארתי אותם לבד , עומדת בטח להיות להם שיחת רחמים עצמיים , שדנה אומרת כמה שהיא מכוערת ואף אחד לא ירצה אותה וכל זה ,ומי שלידה צריך לנחם אותה , שונאת את זה . שעליתי בחזרה במעלית , התחלתי להרגיש מוזר . התחילו לי דקירות בבטן וברגליים , יצאתי מהמעלית והתחלתי ללכת .. עד , עד שקרסתי , הכל עף לי מהיד ואני נפלתי על הרצפה .
אני לא זוכרת יותר משם , חוץ מהצעקה שהארי צרח לעזרה שהוא התקרב אליי , נישק אותי נשיקה קטנה בפה ולחש שהכל יהיה בסדר , ואז איבדתי את ההכרה .


תגובות (11)

יואו איזה סיפור מהמם את לא ממשיכה אני יהרוג אותך! סתאאאם מתה עליך והעליתי פרק חדש מסכנה ענבר כמה דברים קוראים לה!

20/01/2013 11:42

וגם אני לא מרגישה טוב!

20/01/2013 11:43

מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם מושלם!!
תמשיכי מהר מהר מהר מהר מהר!!
ותרגישו טוב שתיכן D:

20/01/2013 12:19

מוששששלם

20/01/2013 12:44

תמשיכי!!! ותרגישי טוב

20/01/2013 13:23

המממממממממממממשךךךךךך D:
ותרגישיייייי טובבבבב (:

20/01/2013 14:13

תמשיכייי(:

21/01/2013 13:47

תמשיכי!!!!!

26/01/2013 01:43

תמשיכי כבררר

26/01/2013 09:35

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/01/2013 09:27

תמשייכיי אני במתחח

29/01/2013 04:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך