ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ממשיכה :)

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 26

ענבר לייבוביץ 08/02/2013 1415 צפיות 8 תגובות
תגובות ואני ממשיכה :)

הארי ? ' היא לחשה אלי .
' מה יפה שלי ? '
' אני שמחה שיש לי אותך ' היא אמרה והניחה את הראש שלה על החזה שלי .
' אין לך מושג כמה אני שמח לשמוע את זה .. ' חיבקתי אותה .
היא ניסתה להתיישב . 'למה את מתיישבת ?'
'בשביל לנשק אותך ..'
' אני אעזור לך ' אמרתי והתכופפתי אליה .
' עכשיו יהיה לך יותר קל ' אמרתי וקרצתי לה (;
היא חייכה והתקרבה אליי . פתאום , כל העולם עצר .. ואז .. נפתחה הדלת , ודנה נכנסה -.-
'ענברוש הבאתי לך תמונה של הארי שתוכלי לקרו…. אה… ' היא אמרה שהרימה את המבט מהתמונה וראתה אותי.
'האר .. הארי .. היי (: ' היא אמרה במבוכה .
'אל תפני אליי בכלל' אמרתי ויצאתי שנייה למסדרון .
'הארי חכה שנייה ..' היא אמרה ויצאה אחריי .
'מה את רוצה ? ' כמעט צרחתי .
'אני מצטערת .. '
'אני מצטער שאת דיירקשנית. '
' אני מצטערת שהתאהבתי בך !! '
'אני מצטער שהכרתי אותך'
'אני מצטערת שאתה וענבר נהייתם חברים O: '
' אני מצטער על היום שהרשיתי לענבר לקרוא לך ! '
' אני .. אני שונאת אותך ! ' היא אמרה והרביצה לי בחזה .
' תעזבי אותי משוגעת ' אמרתי והתרחקתי ממנה.
' אני אוהבת אותך , תקלוט כבר !! ' היא אמרה והתנפלה עליי בנשיקה .
' איכס תתרחקי ממני ' דחפתי אותה ממני ונכנסתי לחדר של ענבר . פעם ראשונה ואחרונה שאני משאיר מישהו בוכה . שנכנסתי לחדר , ראיתי את ענבר מנסה לקום מהמיטה , רצתי אליה והושבתי אותה בחזרה על המיטה .
' ולאן זה יפה ? ' שאלתי וחייכתי אליה .
' לא חזרת אז רציתי ללכת לחפש אותך .. קרה משהו ? ' היא שאלה . היא פשוט מכירה אותי כל כך טוב ..
' לא לא לא .. הכל בסדר (: ' אמרתי . שקר . אבל אין מצב שאני מספר לה על התקרית הזאת , זה כלום מבחינתי .
' מה קרה עם דנה ? בגלל מה שהיא אמרה ? אתה יודע שאני אוהבת אותך .. ומאמינה לך ולא לה ..'
' אני יודע יפה שלי , אני יודע ' אמרתי ונישקתי אותה במצח .
' אל תריבו .. אתם שני האנשים היחידים שלי כאן .. '
' רק בשבילך אני אשתדל שלא .. '
' אתה לא חייב לדבר איתה .. רק לא לריב .. '
' אוקיי ' חייכתי ונישקתי אותה נשיקה קטנה בפה . היא חייכה .
' מתי אני משתחררת מכאן ? '
' אני לא יודע .. שאני אלך לשאול רופא ? '
' לא לא לא לא … תישאר איתי (: ' היא אמרה ופינתה לי מקום לידה . נשכבתי לידה , משחק לה בשיער ובוהה בה . היא שיחקה לי באצבעות .. אם זה היה במקום אחר .. בסיטואציה אחרת .. זה היה יכול להיות מושלם ..
אחרי כמה דקות רופא הגיע . יצאתי החוצה ונתתי לו לבדוק אותה .
הוא יצא משמה 5 דקות אחר כך , ובא לדבר איתי .
' אוקיי , היא הרבה יותר טוב . אנחנו משחררים אותה עכשיו , בוא לחתום על כמה מסמכים ואז היא תוכל לצאת . אבל אתה חייב לזכור , אתה חייב לשמור עליה , לפחות בשבועיים הקרובים . '
' אוקיי ' אמרתי והלכתי איתו לחתום על כמה מסמכים . חזרתי לחדר של ענבר והבאתי לה בגדים בשקית שקניתי לה אתמול . יצאתי מהחדר ונתתי לה להתלבש , היא נראתה אלוהית שהיא יצאה , כאילו היא לא הייתה עכשיו מאושפזת .
' הולכים ? ' היא אמרה ונתנה לי יד .
' הולכים (: ' חייכתי ונתתי לה נשיקה על הלחי .
'רגע , דנה '
' תתקשרי אליה '
נתתי לה את הפלאפון שלה . הייתה שם הודעה מדנה , מלפני 10 דקות , שהיא הלכה הביתה כי היא לא הרגישה טוב . שתעדכן אותה מה קורה . ענבר שלחה לה בחזרה אסאמאס ואז יצאנו .
' או אוווו… ' היא אמרה שצלמים התחילו להיאסף סביבנו .
' זה שום דבר , את החברה שלי ואני אוהב אותך . ' אמרתי ונעמדתי מולה , נישקתי אותה מול כל הצלמים . שמי שעוד לא יודע , ידע עכשיו – אני אוהב אותה .
חייכתי לכל המצלמות ונתתי לה יד . היא הייתה מאוד נבוכה , ומדהימה כרגיל .
' אז …. ' היא אמרה אחרי שכבר הצלמים דיי עזבו אותנו .
' אז … ? ' אמרתי וחייכתי אליה .
' עוד כמה זמן אתה נשאר בניו יורק? '
' אני עוזב עוד שלושה ימים לביקור באנגליה, לבקר את המשפחה שלי ליום וחצי ואז חוזר .. למה ? '
' סתם .. קיוויתי שתמיד נישאר יחד .. '
' ברור שתמיד נישאר ביחד ! '
' כבר יום וחצי אני לא אראה אותך .. התרגלתי שאתה צמוד אליי כל היום .. '
' ברור שאת תראי אותי .. את באה איתי .. '
' אני לא משאירה את דנה פה לבד .. '
' אז אין ברירה , גם דנה באה איתנו , אבל זה עוד 3 ימים , תחשבי על עכשיו , מה את הכי רוצה ? '
' את כל מה שאני הכי רוצה כבר יש לי .. אבל אין לי בעיה לגלידה (:
' גלידה ? סבבה '
*נקודת מבט של ענבר*
' גלידה ? סבבה ' הוא חייך והוציא את האייפון מהכיס וצלצל למישהו . הוא הלך כמה צעדים הצידה כדי שאני לא אשמע ואז חזר .
' אוקיי , יש לך גלידה . בואי למלון ' הוא אמר ולקחנו מונית למלון . שילמנו ועלינו לחדר שלו .
' אלוהים ישמור אותך הארי . ביקשתי גלידה ! קטנה כזאת אתה יודע , לא גביע גלידה ע נ ק י בחדר שלך ! '
' חחחחחחחחחחחחחח אבל רציתי לשמח אותך ' הוא אמר ושם לי ידיים על המותניים .
' כל עוד תישאר איתי כאן , אני אהיה שמחה ' אמרתי וחיבקתי אותו .
' אני אוהב אותך .. '
' גם אני אוהבת אותך ' אמרתי והתנתקנו מהחיבוק .
' עכשיו , אם תסלח לי , יש לי גביע גלידה בגובה מטר וחצי לחסל (: ' אמרתי וחייכתי .
' אני אעזור לך ' הוא חייך , הביא כפית לי ולו והתחלנו לאכול לנו ביחד , החיים יפים , שיש לך חבר נסיך כמו גלידה מטר וחצי , אהה כן והארי סטיילס (;


תגובות (8)

איזה מושלם תמשיכי מהרר

08/02/2013 09:19

יואו איזה סיפור יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מאוהבת בסיפור הזה 3>
תמשיכי (:

08/02/2013 09:34

~תגובות~
הנה תמשיכי!!!!!!

08/02/2013 09:52

תמשיכי :)

08/02/2013 11:04

תמשיכיייי

09/02/2013 10:03

אני רוצה להעלות היום עוד פרק אבל אין כמעט תגובות..

10/02/2013 08:06

נו תמשיכיי!!!!

10/02/2013 08:12

פליייייזזזז!!!!

11/02/2013 08:41
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך