ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ממשיכה.
אההה, פורים שמח (:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 29

ענבר לייבוביץ 23/02/2013 2381 צפיות 17 תגובות
תגובות ואני ממשיכה.
אההה, פורים שמח (:

תירגעי ענברוש .. אני בטוח שהם יאהבו אותך (:' הוא אמר וחייך , עזר לי להפיג טיפה את ההתרגשות שהייתה לי באותם רגעים . טוב , אז עברו שלושה ימים מאז אותו מקרה עם דנה וטיילור . הארי היה עסוק בימים האלה בהקלטת שיר חדש , הוא לקח אותי איתו לכל מקום .. לכל חזרה , לכל הקלטה . לא הפסקתי לחייך . אני באמת מאושרת איתו D: ' האר … אתה בטוח ? ' ' ברור , אני התאהבתי בך , וקשה שלא להתאהב בך .. ' הוא אמר ושם את ידו על המותן שלי במין חיבוק . טסתי איתו למשפחה ולחברים באנגליה , כמו שקבענו . והנה אנחנו עומדים , מול הדלת של הבית שלו , ואני לא מפסיקה לרעוד . אם ההורים שלו לא יאהבו אותי ? אם החברים שלו לא יקבלו אותי ? ' ההורים שלי לא נושכים XD'הוא אמר. צחקתי והשפלתי מבט . ' טוב , אז אפשר לצלצל ? אנחנו עומדים כמו שני מפגרים כבר 10 דקות כאן XD ' הוא אמר וחייך אליי . ' חחחחח תצלצל ' אמרתי והחזקתי לו ביד . ' ג'מה את פותחת ? ' שמענו מתוך הבית . ' מי זה ? ' ג'מה צעקה לה . ' זה בטח הארי וחברה שלו ' היא צעקה לה בחזרה . ' אוקיי ' היא צרחה בחזרה . שמענו צעדים ואז היא פתחה את הדלת . ' יואווו ' הארי אמר וחיבק אותה . ' התגעגעתי אליך ' הוא המשיך . 'ומי זאת ? היא אמרה וחייכה אליי ' ' קוראים לי ענבר D:' אמרתי וחיייכתי אליו . 'בואו , תיכנסו (:' היא אמרה ופתחה את הדלת . הארי לא התנתק ממני . הוא המשיך לחבק אותי במותניים . ' הארררררריייי (: ' אמא שלו באה מהמטבח וחיבקה אותו חזק . הוא נתן לה נשיקה על הלחי . ' ואת בטח ענבר ' היא אמרה וחייכה אליי . ' הילדה שהבן שלי לא מפסיק לדבר עליה ' ' זה היה אמור להישאר בנינו :< ' הוא אמר והסתכל עליה , ואחרי כמה שניות שניהם התחילו לצחוק. ' שבי מתוקה . ' היא אמרה והובילה אותי אל הסלון . הארי בא אחריי ואחריו באו אביו החורג וג'מה . ' איפה לוקס ? ' הארי שאל את לו (הסטייליסטית שלהם ואמא של לוקס) . ' בחדר האורחים .. ישנה .. למה ? ' ' התגעגעתי אליה D: ' ' חכה שהיא תתעורר .. ' אבא של הארי אמר לו . אז .. למרות שהם גרושים , הם נראים כמו משפחה גדולה ומאושרת D: לפעמים .. לפעמים אפילו ההורים שלי , שהם לא גרושים , לא מתנהגים ככה .. אחרי חצי שעה של שיחה ושל צחוקים , שבאיזשהו מקום הייתי טיפה נבוכה .. שמענו קול מהמסדרון. ' אמא … ? ' לוקס באה במסדרון . אלוהים ישמור אתם מוכנים להסביר לי איך הם מולידים רק ילדים יפים ?! O: ' 'לווקססס ' הארי צעק ורץ לחבק אותה . היא הייתה חצי ישנה ולא הבינה מאיפה הוא צץ לה . היא חיבקה אותו . אלוהים ישמור כמה חמודיות ברגע אחד @##%^*)^(%& D: ' מי את ? ' היא שאלה עם חיוך . ' אממ .. אני .. ' ' הארי , זאת חברה שלי , שאני אוהב D: ' ' אתה לא עם טיילור ? ' לא חשוב >< אני איתה עכשיו ' ' ואתה אוהב אותה ? והיא חמודה ? והיא אוהבת אותך כמוני ? ' ' אממ .. כן D: ' הוא אמר. ' אז אני אוהבת אותה ' היא באה אליי ונתנה לי חיבוק . ' איך קוראים לך ? ' 'ענבר (: ' אמרתי וחייכתי . טוב , אני חייבת להודות שממש ממש כיף אצלם .. לא רציתי ללכת הביתה O: אבל בינתיים .. יש לי עוד שלושה שבועות ליהנות מזה .. מי יודע מה יקרה אחרי שאני אטוס ? אחרי 4 שעות בערך אני והארי עלינו לחדר שלו . השעה הייתה כבר 12 בלילה . הייתי עייפה . ' לכי לישון ענברוש' הארי אמר לי והוריד את החולצה . גאד דאמט . ' א … אתתה …. יפ… יפה לך בלי חולצה … ' אמרתי , טיפה בוהה בו .. ' חחחחחחחחחחחחחחח את מצחיקה אותי ' הוא אמר וחיבק אותי חזק . ה… הילד בלי חולצה , והוא נוגע בי , בלי חולצה … זה רק אני או שהעולם מסתחרר טיפה ? ' לכי לישון , את מתה מעייפות ' הוא אמר ונישק אותי בראש . ' אני אצא מהמקלחת ואבוא לישון איתך , טוב ? ' הוא אמר והסתכל עליי . ' אוקיי ' אמרתי , שאני לא מורידה את העיניים מהבטן שלו . ' אם את כל כך אוהבת את זה אולי אני אלך לעיתים קרובות יותר בלי חולצה .. ברחוב גם " לא !!! זה שלי ! ' אמרתי , במין אינסטינקט . אופס ? ' זאת אומרת , סתם יהיה לך קר . ' הוא לא הפסיק לצחוק . פאדיחה מספר 14 להיום – יש . ' לילה טוב האר ' אמרתי ונכנסתי למיטה . ' לילה טוב ענברוש ' הוא אמר והתחיל ללכת למקלחת שבחדר שלו , שהוא לא מפסיק לצחוק . ניסיתי להירדם . אחרי כמה דקות הרגשתי נשיפות על הגב שלי , ואז שתי ידיים שמחבקות אותי מהגב . עכשיו זאת באמת תהיה שינה טובה D: אחרי כמה דקות נרדמתי .
———————————————————————————————-
' אל תתקרב אליה , מצידי תהרוג אותי , אבל אל תתקרב אליה ' זה היה הארי , הוא דיבר עם הרוצח ההוא . ' אתם שניכם תשלמו על שהסגרתם אותי ' הוא אמר . ואז שני שוטרים לקחו אותו בניידת , כנראה לבית הכלא . הוא רץ אל תוך בניין . ואז .. ראיתי אותי . ישבתי שם על ספסל , ירדו לי דמעות . הוא התיישב לידי וחיבק אותי חזק . ' אל תדאגי ענברוש .. הוא לא יתקרב אליך יותר , אף פעם ' אז , חיבקתי אותו חזק , שמעו ירייה והכל נהייה שחור .
————————————————————————————————
קמתי . שוב החלום הזה … הארי לא היה לידי . ירדתי למטה , הוא ישב בסלון מול הטלויזיה ואכל . הוא היה היחיד בבית . ' האר..הארי ? ' אמרתי , משפשפת את העיניים . ' ענברוש (: ' הוא חייך וקם אליי . ' למה קמת ? ' ' סתם .. לא יכלתי לישון יותר ' שיקרתי . הוא לא צריך לדעת על החלום הזה .. בינתייים . ' הזמנתי את לואי ליאם זאין ונייל .. אם זה בסדר (: ' ' ברור שזה בסדר .. אני אהיה למעלה שהם יהיו פה .. אני לא רוצה להיות הבת היחידה XD ' ' גם על זה חשבתי . הזמנתי גם את דניאל אלינור ופרי (: " אהה אוקיי (: ' ' בואי נראה טלוויזיה בינתיים (: ' הוא אמר והלך איתי לספה . התיישבתי לידו והוא חיבק אותי . וביד השנייה הייתה לו צלחת מלאה באוכל . אידיוט שמן שלא משמין . ' את רעבה ? ' ' לא .. (: ' אמרתי וחייכתי אליו . ' את רזה מדי . ' ' מדבר האנורקס . " את רואה את זה ?! ' הוא אמר והרים טיפה את החולצה , ואז משך מהעור שלו כאילו יש לו "שומן" ' זה שומן . ' הוא אמר . 'לך לעומת זאת , אין כלום ' ' זה כי אתה לא ראית מה יש לי שמה .. ' ' את יכולה להראות לי (: ' נתתי לו כרית למצח . ' או שלא .. מה שבאלך .. ' ' חחחחחחחחח החלטה נבונה הארי . ' אמרתי ושמתי את הראש שלי על הכתף . אחרי כמה דקות שמענו מישהו מהמסדרון . נבהלתי לרגע . עד שראיתי שזה לואי , ולידו אילנור..


תגובות (17)

תמשיכי!

23/02/2013 08:30

תמשיכי ~חדשה~ הסיפור שלך ממש מושלם

23/02/2013 08:37

לוקס!!!!!
חחחח הסיפור הזה מושלם (;
תודה שהעלת (אחרי הרבה זמן שלא)
ותמשיכי מהר!!!!!
פורים שמח <3

23/02/2013 08:38

תמשיכי !!! מושלם:)

23/02/2013 09:11

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/02/2013 09:19

תמשיכייי!
אני מתה על הסיפר הזה!#@

23/02/2013 10:45

תמשיכי!!!!!!

23/02/2013 11:19

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/02/2013 12:25

מושלם :-))

24/02/2013 03:33

מושלם!!
תשמכיי!!!

24/02/2013 13:04

מושלםם!!!!תמשיייכייי…!!!

27/02/2013 07:07

פשוט מהמם יש לך כתיבה ממש יפה ואני אוהבת את צורת החשיבה שלך…תמשיכי!!!!!!

27/02/2013 14:19

פשוט מהמם יש לך כתיבה ממש יפה ואני אוהבת את צורת החשיבה שלך…תמשיכי!!!!!!

27/02/2013 14:19

אופסיי…

27/02/2013 14:20

היי עינבר!! אני אוהבת את הסיפוור שלךך!!תמשיכי דחווווף:) אני מחכה… ♥

02/03/2013 12:34

את חייבת להמשיךךך!!!!!

09/03/2013 14:14

נו כבר תמשיכיי!!!!

11/03/2013 03:29
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך