ענבר לייבוביץ
אז יצא פרק צולע כי היה לי מחסור כתיבה ולא כל כך ידעתי איך לשכתב אותו.

14 תגובות ואני משיכה. פעם הצלחנו יותר.. D:

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 31-32

ענבר לייבוביץ 02/04/2013 1869 צפיות 15 תגובות
אז יצא פרק צולע כי היה לי מחסור כתיבה ולא כל כך ידעתי איך לשכתב אותו.

14 תגובות ואני משיכה. פעם הצלחנו יותר.. D:

ידעתי . ידעתי שבדרך כזאת או אחרת אני אהרוס לו את החיים . כוסאמק למה הוא לא הקשיב לי ? היינו גומרים את זה לפני שזה התחיל . היינו יכולים לחסוך כל כך הרבה סבל .. שהיה ושיהיה , כל עוד היא תמשיך לשגע אותו , אני אשנא את עצמי . כי זה בגללי .
' תעופי לי מהחיים כבר ' הוא אמר ונכנס אל תוך הבית . אני הסתכלתי עליה כמה שניות , ונכנסתי אחריו .
אני יודעת מה אני צריכה לעשות . אני צריכה להיפרד ממנו . אין לו מושג כמה זה יכאב לי , באמת שאין לו מושג .. אבל זה הדבר הכי טוב בשבילו . אני יודעת את זה , אני פשוט יודעת את זה ..
'הארי .. ' אמרתי בזמן שאני הולכת אחריו . הוא היה מאוד עצבני .
' הארי …. ' שאלתי שוב , הוא לא ענה בפעם הראשונה .
' מה ?! ' הוא הסתובב אליי בפרצוף עצבני . הוא צרח עליי את המה הזה .
הוא רק מחזק את הדעה שלי . יהיה לו הרבה יותר טוב בלעדיי .
הסתובבתי ממנו , והלכתי לכיוון חדר אחר .
' דיי ענבר .. בבקשה .. ' הוא אמר ורץ אחריי . התחלתי לרוץ גם אני .
' בבקשה אל תתחילי .. אני לא בנוי לדברים האלה .. '
נכנסתי לאיזה חדר ונעלתי את הדלת מאחורי , לפני שהוא הספיק להיכנס .
' ענבר בבקשה תפתחי ' הוא צעק מבחוץ . אני רק ישבתי , עם הגב דבוק אל הקיר . חושבת איך אני עומדת עכשיו לחזור לחיות בלעדיו ..
' ענבר בבקשה !! אני מתחנן תפתחי את הדלת . '
התחלתי לבכות . לבכות הרבה . הוא לא צריך אותי , הוא יוכל להתגבר בקלות . יהיה לו הרבה יותר טוב בלעדיי … אבל אני ? מה איתי ? אני אוכל בלעדיו ? …
' אני נקרע לשמוע אותך בוכה תפתחי את הדלת !! ' הוא כבר כמעט צרח .
שמעתי אותו מנגב דמעה ומתיישב מהצד השני של הדלת .
' אוקיי , אם את לא מתכוונת לפתוח לי , את לפחות תקשיבי לי . כן , היא תמרר לי עוד קצת את החיים . כן , יכול להיות שהיא תמשיך לעקוב אחרינו . וכן אנחנו יכולים להתגבר על זה , ביחד !! זה שתיפרדי ממני זה לא יעזור לי , זה ישבור אותי … אני נשבע לך שאני לא אוכל להמשיך בלעדייך .. '
' מה .. איך אתה … איך אתה יודע על מה חשבתי ? '
' מלמלת את זה בדרך אל תוך הבית .. מה שעצבן אותי עוד יותר .. איך בכלל יכולת לחשוב שזה הכי טוב בשבילי ?! את החלטת בשבילי .. אני לא יודע למה חשבת שזה יעזור , אבל את החלטת בשבילי ! ואת טועה , זה מה שהכי כואב בסיפור , אני לא סובל שמחליטים בשבילי , ואת אמורה לדעת את זה . שום דבר שאומרים לי לעשות אני לא עושה , כי אלה החיים שלי . אני בן 19 , ואני מחליט על החיים שלי . אל תחליטי בשבילי , ובמיוחד לא שזה קשור לדבר הכי חשוב לי בעולם .. יש לי מזל שאמרת את הדבר הזה בקול אחרת .. אחרת החיים שלי היו נגמרים ברגע שהיית נפרדת ממני .. אמרתי את מה שהיה לי להגיד .. '
שמעתי אותו קם . קמתי גם אני ופתחתי את הדלת , הוא כבר לא היה שם .
ירדתי לראות אם הוא למטה . גם שם הוא לא היה . עברתי על כל הבית , וזה בית גדול . הוא לא היה בשום מקום . הסתכלתי אם הוא בחצר . הוא אכן היה שמה .. אבל .. עם טיילור .
שמעתי בערך על מה הם דיברו .
' אני מדבר איתך הכי רציני עכשיו , כמה אני אשלם לך בשביל שתפסיקי לעקוב אחריי ואחרי ענבר ? '
' אתה יכול לשלם לי רק באהבה , זה הדבר היחיד שאני רוצה ממך . ' היא אמרה והתקרבה אליו . הוא הלך אחורה .
' את לא תקבלי אהבה , שיהיה לך ברור . אני אוהב אותה '
' אני שמעתי את מה שאמרת לה , נכנסתי אחריכם . זה היה מאוד מרגש .. הייתי על סף דמעות .. זה רק הזכיר לי כמה שאני רוצה אותך ! '
' תעזבי אותי כבר בבקשה , אם את באמת רוצה שאני אהיה מאושר .. אם את באמת אוהבת אותי , את תעשי הכל בשביל שאני אהיה מאושר .. לא ? '
' כן .. אבל אתה תהיה מאושר איתי . '
' פשוט .. פשוט תעזבי אותי .. או שאני אצטרך להגיע למשטרה .. ' הוא אמר והתחיל ללכת חזרה אל הבית . מיהרתי לרוץ משמה . ישבתי בסלון . בכלל לא שמתי לב שנייל , זאין , ליאם , לואי , דניאל , פרי ואלינור יצאו למגרש שהיה מול הבית של הארי .
' הארי ' רצתי לחבק אותו שהוא חזר מחצר .
' עכשיו את לא רוצה להיפרד ממני ? ' הוא שאל .
יכלתי להרגיש את הסכין נתקע לי בלב . איך אני מתחילה לבכות עוד כמה רגעים .
' אני באמת אוהב אותך .. אבל איך את רוצה שאני אהיה בטוח שגם את אוהבת אותי .. שברגע הראשון שיש קשיים .. את כבר מתכננת לוותר ולעזוב אותי ?! '
המילים האלה .. קרעו אותי .. אז הבנתי באמת למה הוא נפגע ..
' אני חרא בן אדם .. ' מלמלתי .
' את לא .. באמת שאת לא .. אני פשוט חשבתי .. שאת מוכנה להילחם עלינו ..'
' אני מוכנה .. ברור שאני מוכנה .. '
' אז אל תעזבי אותי ! אל תחשבי על זה אף פעם !! '
חיבקתי אותו חזק . קברתי את הראש בתוך החולצה שלו . התאפקתי לא לבכות .
' נו אתם באים כבר ? ' שמענו קול מאחורינו . זה היה לואי . הוא נהיה חתיך יותר מהפעם הראשונה שראיתי אותו או שזה רק אני ? יצא שבהיתי בו שוב … לא בהיתי ,הסתכלתי עליו שניות ממושכות .
' דיי כבר ' הארי אמר והרים אותי
' אני לא …. טוב נו '
אמרתי ונישקתי אותו .
הלכנו למגרש , הבנים שיחקו כדורגל , ואני רק בהיתי בהארי . ואוו , אנשים סקסים הם סקסים גם שהם מזיעים . הארי קלט באיזשהו שלב וחייך חיוך ענק . אחרי כמה דקות הוא קפץ עליי , כולו מזיע .
' איכס הארי אתה מזיע ' צרחתי מנסה להוריד אותו ממני .
' את לא אוהבת את זה ? ' הוא אמר וחיבק אותי . הוא היה עם הגב , אבל אני ראיתי בבירור , היו שמה מאחורי השיחים את דנה וטיילור. הן בהו בנו . אלוהים, מתי התיידדתי עם השטן ולא שמתי לב ? איך הייתי חברה שלה בכלל ?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~פרק כפול~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'קרה משהו ? ' הארי שאל אותי .
'לא לא .. לך תמשיך לשחק (: ' אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ . הוא התיישב ביני לבין אלינור .
' כן ענברוש , על מה הסתכלת ? ' הוא שאל שוב . 'סתם על השיח הזה.. זו רק אני או שטיילור ודנה מאחוריו ? '
הוא הסתכל אל הכיוון .
' כן .. הן שמה .. בואי נפסיק להתייחס אליהן .. ' הנהנתי לחיוב .
'תחזור לשחק ' חייכתי אליו ודחפתי אותו אל תוך המגרש הוא שלח לי נשיקה וחזר לשחק עם הבנים .
'אז … ' אלינור אמרה .
'אז … ? ' שאלתי .
' אנחנו יודעות מי זאת טיילור.. אבל מי זאת דנה ? ' דניאל אמרה.
' זאת החברה הכי טובה שלי.. זאת אומרת , הייתה .. הנקודה החשובה היא שהיא דיירקשנית והיא מאוהבת בהארי .. ועכשיו היא נהייתה חברה של טיילור והיא מנסה להפריד בנינו .. ' אמרתי וחייכתי חיוך ציני .
' אחלה חברה ' פרי אמרה וחייכה גם היא חיוך ציני .
' טוב , זה מאוד מטריד ששתי עיניים בוהות בנו ככה רוצה לראות איך מעיפים אותן משמה ? ' פרי שאלה .
'בכיף' חייכתי . היא הוציאה את הפלאפון שלה מהכיס והתקשרה למישהו .
' אני כרגע ברחוב (תחשבו על שם של רחוב..) ומולי אני רואה את טיילור יושבת בתוך השיחים עם מישהי , אולי זה יעניין אותך .. אתם בדרך ? אוקיי , ביי ' היא אמרה וניתקה , וחיוך ענק התפשט על פניה .
' אוקיי בנים , פאפרצי עוד שתי דקות כאן , בואו לחצר של הארי ' היא אמרה ונתנה לי יד . נכנסנו אל החצר של הארי , הבנים המשיכו לשחק בחצר ואנחנו הסתכלנו מהחצר על איך שהפפרצי מצלמים את טיילור ודנה והן מתחילות לברוח , והפפרצי אחריהם . נשפכנו מצחוק . זה אכן הרים לי את המצב רוח (:
פתאום היה את הצליל שאני מקבלת הודעה בפלאפון , הוצאתי אותו מהכיס של הג'ינס והסתכלתי בהודעות , אכן קיבלתי הודעה .
"את עוד תשלמי על זה . אני מבטיחה לך ! ועכשיו גם אלינור , פרי ודניאל נכנסו לרשימת השנואות . את יכולה למסור להן , שזה יחזור אליהן ובענק . ואת , את על כל הסבל שגרמת לי ושתגרמי , על הכל את תשלמי !! נחשי מי . "
המספר היה המספר של דנה . טיילור כנראה רשמה את זה דרך הפלאפון שלה . החזרתי את הפלאפון לכיס לפני שמישהו יראה את ההודעה , למזלי אף אחד לא ראה .
אחריי שעתיים כולם , היו צריכים ללכת .. נפרדנו מהם והם הלכו .
' טוב , מה את רוצה לעשות ? ' הארי שאל בחיוך .
' את האמת ? לשבת במיטה ולראות סרט …'
' חשבתי משהו יותר מרגש ..אבל אוקי (: תזכרי שעוד כמה שעות חוזרים לניו יורק '
' אולי … אולי נישאר עוד קצת ? נחמד כאן .. '
' אם את רוצה .. בכיף (: ' הוא אמר וחייך .
' עכשיו למיטה ' הוא חייך חיוך שובב וקרץ לי .
'תעיף את החיוך הזה מהפנים ' אמרתי ונתתי לו מכה קטנה ביד .
' חחחחחח נו צחקתי ' הוא אמר וחיבק אותי . עלינו לחדר שלו וישבנו אחד ליד השני . אני הייתי שקועה בסרט, ראינו טיטניק, והוא כ ל הסרט שיחק לי בשיער.
' שיניתי את דעתי ' אמרתי בסוף הסרט ' אני כן רוצה משהו יותר .. איך אמרת ? מרגש '
' כן חחחחחחחחח , סבבה , אני תכף בא ' הוא אמר ויצא מהחדר , וחזר אחרי 3 דקות בערך .
' טוב ענברוש , הולכים ללונה פארק עוד איזה חצי שעה .. ' הוא אמר ונישק אותי בלחי .
' יאיייייי ' צעקתי . שנים לא הייתי בלונה פארק .
אחר כך היה לי עוד הודעה . שוב מדנה . פתחתי אותה . " ההודעה הקודמת הייתה גם ממני וגם מטיילור. שלא תטעי , הנקמה הזאת תחזור "
פחדתי . לא מה"נקמה" שלה , מזה שאני אצטרך להתעמת עם החברה הכי טובה שלי , לפחות , מי שהייתה החברה הכי טובה שלי כל כך הרבה שנים .
אני מרגישה את הסכין , נעוץ עמוק בגב שלי .
' מי זה ? ' הארי שאל , מסתכל עליי מודאג .
' לא .. לא חשוב .. ' גמגמתי .
' זה כן חשוב .. '
' לא זה באמת לא .. אני שנייה נכנסת לשירותים . ' אמרתי בשביל להתחמק ממנו . הנחתי את הפלאפון על המיטה והלכתי לשירותים שהיו בחדר שלו . הסתגרתי שם כמה דקות , הורדתי מים ויצאתי . ראיתי אותו, שקוע בפלאפון שלי .
' מה אתה חושב שאתה עושה ?! ' שאלתי אותו , טיפה התפרצתי והרמתי את הקול .
' אני .. אני רק דאגתי לך . זה היה מדאגה , לא מחטטנות או חוסר אמון .. ' הוא השפיל את המבט . נישקתי אותו נשיקה קצרה והתיישבתי לידו .. קברתי את הראש בידיים .
' אז .. היא איימה עליך ? שתיהן ? '
' כן… '
' אני מבטיח לך .. הן לא יתקרבו אליך .. על אחריותי . '
הוא חיבק אותי חזק חזק . הרגשתי שוב בטוחה .
אחרי רבע שעה בערך פול היה למטה עם האוטו . נסענו ללונה פארק , היה ממש כיף , רק אני והארי ♥ אה ופול ..ועוד כמה אלפי אנשים שבוהים בנו , וכמה דיירקשניות צורחות ומבקשות להצטלם עם הארי .. עוד בנות ביקשו להצטלם איתי .. זה באמת שימח אותי ..
אחר כך שחזרנו למלון , הארי הראה לי כמה מילוני בנות צייצו #PRAYFORAMBER בטוויטר , זה באמת גרם לי לשמוח .
באותו רגע הבנתי , שגם אם יהיו לי שונאות , יהיו לי גם מעריצות , שיגנו עליי .. ככה זה , אנשים שונאים , ואנשים אחרים אוהבים .. ♥


תגובות (15)

תמשיכיייי

02/04/2013 07:04

תמשיכי!!!!!!!!!111

02/04/2013 07:08

תמשיכי!!!!!!!!!111

02/04/2013 07:14

תשמכיי!
ואיזה צולע?!
ממש יפה!
רק תנסי לכתוב ב " "
ולא ב ' '
ב ' ' תכתבי במחשבות להם…

02/04/2013 07:16

תמשיכייי..! ❤❤❤

התחלתי סיפור חדש ׳גורל לא צפוי׳ אשמח עם תקראי אותו! ❤

02/04/2013 07:21

תמשיכי :)

02/04/2013 07:33

תמשיכי מושלםם

02/04/2013 09:05

תמשיכיייי♥ יש לך כתיבה מווושלמת ואני מכווורה לסיפוור שלך!! אבל תמשיכי מהר:-)

02/04/2013 10:41

זה מושלם כל פעם מחדש!3>

02/04/2013 15:04

עוד 6 תגובות אני ממשיכה

03/04/2013 06:23

את פשוט חייבת להמשיך!!!!!! אני מתה על הכתיבה שלך..!!!

10/04/2013 11:56

להמשיייייייייך דחווווףףףףףף

14/04/2013 14:14

להמשיייייייייך דחווווףףףףףף

14/04/2013 14:14

להמשיייייייייך דחווווףףףףףף

14/04/2013 14:14

זה פשוט מושלם 0.0 תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!

15/04/2013 14:41
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך