ענבר לייבוביץ
אווופ. אני לא אוהבת את איך שהסיפור הזה יוצא לי, כנראה אני יפסיק אותו באמצע או משהו כי הוא כמו סמרטוט אחד גדול.

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 36

ענבר לייבוביץ 12/05/2013 2274 צפיות 13 תגובות
אווופ. אני לא אוהבת את איך שהסיפור הזה יוצא לי, כנראה אני יפסיק אותו באמצע או משהו כי הוא כמו סמרטוט אחד גדול.

' כשאני תופס אותה , אני אתן לה כמה סיבות להפסיק להעריץ אותי !! ' הארי אמר, עצבני .
'תירגע האר , אני אטפל בה בשביל שנינו ' אמרתי וקרצתי לו .
' רק שנצה מפה …. ' הוא אמר .
' אתה דואג ?ברור שנצא מפה !! אתה הארי סטיילס , אנשים יחפשו אותך ! '
' אה ואותך לא ? '
' אני מתחילה לחשוב שהם יעדיפו שאני ארקב כאן . '
' אל תאמרי את זה , אפילו לא בצחוק ! ' הוא שם את ידיו על הלחיים שלי .
החום שלו , הביטחון שהוא שידר לי , גרמו לי להרגיש בטוחה הרבה יותר , ומילאו אותי באנרגיות .
' את מאמינה לי , שבשבילי , את הדבר הכי חשוב בעולם הזה ? '
' ברור .. ' מלמלתי .
' יופי , אני מבטיח לך , שאני אוציא אותך מפה , גם אם זה יעלה לי בחיי ! '
' אני לא רוצה שזה יעלה לך בחיים שלך !! אין לי חיים בלעדיך ' אמרתי ושמתי את המצח שלי על שלו .
' יפה שלי , אני אוהב אותך ' הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה על האף . החזרתי לו בנשיקה על הפה .
התיישבנו על איזה מזרון שהיה שם , והלכנו לישון . לא היה נוח , אבל החזה החשוף (גאד) של הארי סיפק אחלה כרית (; תכלס , גם אם אני אשן על גב של חמור, עם הארי זה יהיה מושלם .
קמתי מעוד אחד מהסיוטים שלי , בצרחות . וראיתי שהארי קשור לכיסא והרוצח שוכב לידי במיטה .
' איכס אל תיגע בי !! ' צרחתי עליו וקמתי מהר , מנקה את המקומות שהוא נגע בי בהם .
' הארי !! ' רצתי אליו ושחררתי אותו מהכיסא .
' מה לעזאזל עובר עליך ?? ' צרחתי על הרוצח ההוא .
' לא היית צריכה לצרוח עליי . את מסכנת את החיים שלך ושלך החבר החמוד הזה שלך ' הוא אמר וחייך .
' אולי תשחרר אותנו ?! אנחנו נפצה אותך בכסף , במה שצריך ! רק תשחרר אותנו כבר !! ' צעקתי .
' את מוציאה את כל הכיף מהמשחק ! טוב שמעו , החלטתי להכניס לזה טיפה משחק . אני לא נועל את הדלת יותר (: '
ואט דה פאק הבעיה של האיש ?!?!
' על הדלת יש פצצה , אם היא תיפתח , היא תתפוצץ , הפצצה תותקן עוד כמה שעות , בינתיים אני עומד להביא לכם הרבה הרבה אוכל ושתיה , שיהיה כאן במקרר ההוא ' הוא הצביע על איזה מקרר שהיה שם .
' מקוה שתהנו , ותזכרו , כל פצצה , נועדה להתפוצץ ' הוא אמר בחיוך , הלך ונעל את הדלת אחריו .
' הוא משוגע על כל הראש . '
' כן .. אבל אסור לתת לפול ולבנים להתפוצץ ! ' הארי התקשר אליהם מהר ואמר להם לא לבוא , הם לא הבינו למה , והארי הסביר להם. הארי נראה מאוד מרוצה אחרי השיחה .
' ליאם נתן לי רעיון , מתחת לעצים שמשמשים לרצפה , אין כלום . אז זה ייקח קצת זמן , אבל אני אעשה כל מה שאני אוכל לשחרר אותנו מפה ' הוא אמר ונשק לי על הראש .
' מה נעשה עד אז ? '
' נעביר את הזמן אחד עם השני , תיקחי את זה כבית , תסתכלי על זה חיובי , כמה שאת יכולה , כאילו לא חטפו אותנו ואנחנו כלואים , כאילו זה מבחירה , בשביל להיות אחד עם השני .. ' הוא אמר .
' איך אתה רוצה שאני אקח את זה באופטימיות ?? ' שאלתי , שמה ידיים על הראש ומותחת את השיער , מחזיקה את הדמעות שלא יצאו .
' תסתכלי עליי שנייה , אני תמיד פה איתך , אני לא אעזוב אותך בשביל שום דבר , וזה יהיה רק כמה ימים , ואז אני אשחרר אותנו , אני מבטיח לך ' הוא אמר וחיבק אותי חזק . קברתי את הראש שלי בחולצה שלו . שוב התאפקתי לא לבכות , אבל הפעם הדמעות יצאו .
' אל תבכי ' הוא אמר וליטף אותי בראש . 'עוד כמה ימים , אני ואת בחוץ . חוגגים . את טסה לאנגליה , אני חוזר לאנגליה שבוע אחר כך , ואז אני ואת , בבריטס אוורדס , ביחד . נכון שזה חשיבה אופטימית ? ' הוא אמר וחייך . צחקתי , מושכת באף ומנגבת את העיניים .
' אני מקווה שאתה יודע מה אתה אומר ' אמרתי וחזרתי לחבק אותו חזק .
הוא ליפף את הידיים שלו סביבי , ולא שחרר אותי . הריח שלו מהפנט .
' גם אני מקווה .. ' הוא לחש .

אז עברו 3 ימים . בהם בכיתי כמעט כל הזמן , אך בסופו של דבר , הארי היה שם לצידי , כל הזמן .
הוא ניחם אותי , חיבק ונישק כל הזמן . והבטיח שוב ושוב שאנחנו עוד מעט יוצאים מפה .
' אני כבר לא בטוחה שאתה צודק .. ' אמרתי לו , שאני מחובקת בין זרועותיו , שאנחנו יושבים על המזרון הזוגי שהיה שמה .
'את לא מאמינה לי ? '
' לך כן .. למה שאתה אומר לא ' הוא צחק טיפה .
' איך זה שונה אחד מהשני ? ' הוא שאל .
טוב , לא הייתה לי תשובה . שתקתי וחיבקתי אותו חזק . ' פשוט תחבק אותי ' אמרתי לו .
הוא צחק טיפה . ' אוקיי '
ישבנו שמה מחובקים , כאשר יצא מהרמקולים , שלא ידעתי שקימיים , קולו של הרוצח .
' אווו , כמה מרגש . אתם גורמים לי לבכות ' אמר . 'אז רק שתדעי , ענבר , שחבר שלך צודק . עוד 3 ימים את בחוץ . החדשות הרעות ? חבר שלך לא . הוא לא שילם מספיק כסף בשביל שניכם . תודה ויום טוב ' הוא אמר וצחק .
הסתכלתי על הארי . הוא חייך אליי והוריד את הראש .
' מה זאת אומרת שחררת אותי ואותך לא ? ' שאלתי . צועקת טיפה .
' אני ראיתי כמה קשה לך .. אז המנהלים והבנים יגייסו כסף , ועוד מעט גם אני אהיה בחוץ , אבל המחיר עלה .. ' הוא אמר .
' אוקיי , אתה יוצא בעוד שלושה ימים ' אמרתי . קמה מהמזרון והולכת לצד השני של החדר , בשביל שלא תהיה לו אפשרות לבטל את מה שאמרתי .
הוא לא קם אחריי . הוא נשכב על המזרון , ושם את הידיים שלו על העורף . הוא נראה מתוסכל , חשבתי . העיניים שלו היו עייפות מחוסר בשעות שינה , שבהם במקום לישון , הוא היה עסוק בלחבק ולהרגיע אותי . הוא היה נראה עייף כולו , תשוש , כנראה מלהרגיע אותי .
יומיים עברו . בהם התרגלתי להיות לבד , כי רק אלוהים יודע כמה זמן ייקח להארי להשיג מספיק כסף בשביל לשחרר אותי . התרחקתי ממנו קצת . הוא נרדם ליום שלם כמעט , אחריי שבמשך 4 ימים הוא ישן אולי שעתיים .
שהוא ישן , רק אז , הייתי מתחבקת איתו , מנשקת אותו בפה בלחי ובצוואר , ומודה לו בלי הפסקה על זה שהוא לצידי , ועל כל מה שהוא עשה למעני . עד שפעם אחת , נרדמתי בזרועותיו .

-מנקודת המבט של הארי-
קמתי , אחרי 15 שעות שינה בערך . ענבר לא התייחסה אליי ביום אחרי שהוא הודיע שהיא עוזבת ואני נשאר . שלחתי אסאמאס לבנים , בו סיפרתי לו שהיא לא מסכימה לצאת בלעדיי , ושאני יוצא והיא נשארת,ושזה לא עומד לקרות . אני לא משאיר אותה פה לבד .
הבנים הבטיחו שעד אז הם יאספו את כל הכסף לשחרר את שנינו . ההבטחות שלהם תמיד מתקיימות , אבל לא הייתי בטוח בקשר לזאתי .
ראיתי אותה , שוכבת לידי , שאני מחבק אותה . הבנתי שהיא ליפפה את הידיים שלי סביבה בלילה .
' את כל כך יפה .. ' מלמלתי .
נישקתי אותה בפה , כמה פעמים . היא כל כך יפה , כל כך מושלמת , כל כך עושה לי את זה .
הארי , תתאפק !
רציתי לנשק אותה בלי הפסקה . ללטף אותה בגב , כל היום . להיות לידה כלרגע נוסף בחיי . לא לעזוב אותה , אף פעם .
' תתעוררי יפה שלי , את יוצאת מהמקום הזה היום' אמרתי וליטפתי את הלחי שלה , שוב ושוב .
היא התעוררה לאט לאט , מסתכלת עליי בעיניים הירוקות המדהימות שלה , מניחה את ידה על הלחי שלי , ומתקרבת לנשק אותי . יום שלם הייתי בלי הנשיקות שלה , זה היה נראה כמו נצח .
' אז מה ? מהיום לא יהיו לי יותר את הנשיקות האלה ? '
' לא .. כי את יוצאת מכאן . אני לא משאיר אותך כאן , הכי הרבה תהיי בחוץ יום בלעדיי , לא יותר '
אמרתי ונישקתי אותה . לא השארתי לה מקום להוציא עוד מילה . נשיקה ארוכה , שלא נפסקה משהו כמו 10 דקות .
שוב הרמקול הוציא רעש , והאידיוט ההוא התחיל לדבר .
' טוב , אז אחרי הטלנובלה המלבלבת שהייתה פה , בחוץ פול והשאר אספו כסף מדירקשניות , לשחרר גם את הארי . תהנו מהשעות האחרונות שלכם במקום המופלא הזה ' הוא אמר וצחק שוב .
הסתכלתי על הארי , חיוך גדול עלה על פניי , וגם על שלו . הוא קפץ עליי בחיבוק ונשיקות , עד שהיה מעליי , ששנינו על המזרון ההוא .


תגובות (13)

ללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אם תפסיקי את הסיפור אני לא יודעת מה אני יעשה זה אחד הסיפורים הכי טובים שקראתי פה ואל
תפסיקי בבקשה זה סיפור ממש מושלם ואם את רוצה להפסיק אני יכבד אותך כי אני יודעת את ההרגשה אבל בבקשה את תפסיקי אם את צריכה תמיכה עזרה או משהו אל תתבייש לבקש או שלפחות תיגמר ו׳ את הסיפור באיזה שתי פרקים אבל שתדיעי שאני לא גרה בישראל ואני עושה מאמצים רבים ואני קוראת את הסיפור שלך ושל עוד כמה בנות שיהיה לך בהצלחה!!!! גל

12/05/2013 15:11

לאאאאאא!!!את לא מפסיייקקקההה!!!!!!הוא ממש לא סמרטוט הוא מהמם!!!
תמשיכיייייי אני במתחחחח!!!!!

12/05/2013 15:22

לאאא זה מושללללם!!!!
תמשיככככככככי!

12/05/2013 16:08

לאאאאאאאאאאאאאאאא אל תפסיקייי!!!
תמשיכיי!!!

12/05/2013 21:17

לאלאלא !
אל תפסיקיייי… תמשיכיייי ! ❤

12/05/2013 21:59

לא זה מושלמייייייי תמשיכייייייייייי

12/05/2013 22:03

מושלםםם !!! תמשיכי !!!!!!!!!

12/05/2013 23:04

ללללללללללאאאאאאאאאא תמממממששששיייעכככככייייע

13/05/2013 05:46

ממש סליחה, אבל זה ממש נשמע מזעזע. אני מעדיפה כבר להפסיק אותו, לפחות עד הפרקים שכתבתי, ולהמשיך את הסיפור המתורגם, ולהתחיל סיפור חדש כי כבר יש לו התחלה. אני ממש מצטערת, אבל זה פשוט סמרטוט אחד גדול

13/05/2013 05:53

לא זה לא!!!!!את לא מפסיקה!!!!!!!!!זה ממש לא סמרטוט!!!!
כשאחותי סיפרה לי על הסיפור הזה קראתי אותו מההתחלה ועד לפרק שהעלית!!ואני כל יום נכנסת לבדוק אם העלית פרק…וגם סיפרתי על הסיפור הזה לחברות שלי והם קראו אותו וכל הזמן אומרות לי לרשום לך שתמשיכי כבר את זה….נו בבקשה אל תפסיקי…!!

13/05/2013 05:58

בקשה אל תפסיקי!!!!!!!!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

13/05/2013 07:27

תקשיבי, זה ממש לא סמרטוט!!
אוקיי, גם אני חושבת שאחד הסיפורים שלי הוא פשוט אסון!
אבל אני יודעת שא ני יאכזב קוראות עם אני אפסיק!
אז לפחות תיגמרי את הסיפור כמו שצריך!
(לא ב~כעבור שנה~ והם חיו באושר ועושר ונולדו להם 69 ילדים >< חחח)
3>

07/07/2013 11:25

תקשיבי, זה ממש לא סמרטוט!!
אוקיי, גם אני חושבת שאחד הסיפורים שלי הוא פשוט אסון!
אבל אני יודעת שא ני יאכזב קוראות עם אני אפסיק!
אז לפחות תיגמרי את הסיפור כמו שצריך!
(לא ב~כעבור שנה~ והם חיו באושר ועושר ונולדו להם 69 ילדים >< חחח)
3>

07/07/2013 11:25
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך