i love me
והנה...

סיפור על 1D (עוד מעט שם) הקדמה+ פרק

i love me 08/09/2013 1720 צפיות 10 תגובות
והנה...

אולי יש דמויות שלא העלתי כי היה לי יותר מידי. סורי.
שם: אביגיל
גיל: 18
תיאור חיצוני: שיער שחור חום ארוך ,עיניים חום ירוק ,רזה וגבוהה, קעקועים מפתח סול יד ימין ,חורים באף הליקס ושני חורים באוזן שמאל וחור באוזן ימין
חיוך יפה ,
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים ילדותית ,יצירתית ,אמיצה וקצת קשוחה,משחקת כדורגל ועושה כל ספורט אפשרי. אני לא טיפוס של בוקר. באד גירל
אוהבת לישון!
שונאת שחצנים
רקע: יש לה אח תאום הוא שומר עליה תמיד ,הוא באד בוי לא מסכים שבנים יתקרבו לאחותו , היא בדיכאון ממתי שאבא שלה מת בתאונת דרכים , לא מסתדרת עם אמא שלה חותכת ורידים (אבל____ מגלה את זה! תעשי משהו מרגשששש!) ויש לה קעקוע שרשום בו Now I say fuck you and smile to all my haters. – פירוש- עכשיו אני אומרת לך להזדיין ,ולחייך לכל השונאים שלי. (סורי על המילה הגסה אני פשוט נורא מתחברת למשפט הזה שהמצאתי =])
אני אימו בדם! ואני מתה על זה!
הליקס- http://up353.siz.co.il/up1/dzka1tqynm33.jpg
קעקוע מפתח סול -http://f.nau.co.il/upload/Xternal/Isra
Blog/13/66/26/266613/posts/12007215.JPG

שם: נועם
גיל: 17
מראה: שיער שטני ארוך וחלק עם גוונים בלונדיניים וקצוות ורודים, עיניים חומות כהות רזה ויחסית גבוהה
אוהבת לצייר, לנגן על פסנתר, לרוקד, לשמוע מוזיקה, אוהבת לבלות עם חברות, לא סובלת אנשים צבועים, מצחיקה ופאדחנית בטירוף! יודעת לשמור סודות ובדרך כלל מגנה על אנשים, לא מתחברת בקלות ודי ביישנית. אוהבת להיות בחברת אנשים אבל לפעמים היא רוצה להיות לבד. חכמה ואוהבת לקרוא לפעמים גם לכתוב, אוהבת לצאת לשופינג לפעמים, לעזור לאנשים שצריכים. יכולה להתקיים על פיצה (האוכל האהוב עליי ^-^)
אוהבת לצאת לטיולים בטבע והעונה האהובה עליה היא חורף
סגנון לבוש: סקיני ג'ינס ארוכים וחולצות רופפות, נעלי אולסטאר, כובעים סוואגיים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!
גרה לבד עם שותפה אחת, בגלל שההורים שלה נטשו אותה עוד בגיל צעיר כי לא היה להם די כסף כדי לטפל בה..היא מצאה עבודה בתור מלצרית והתחילה להרוויח כסף שמה גם הכירה את השותפה שלה לדירה. היא הייתה בת יחידה ותמיד הייתה צריכה לדאוג לעצמה כי כשהיא הייתה עם ההורים שלה הם לא היו בבית רוב הזמן עד שהם נטשו אותה לבסוף..
סגנון לבוש: סקיני ג'ינס ארוכים וחולצות רופפות, נעלי אולסטאר, כובעים סוואגיים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!

שם : שירה
גיל : 17
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עם קצוות סגולים עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל
הנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQdryC-a5AfD0CgWwrtRoBdLArFEY54ZorUxuS18tAltFA81bpj
יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואפחד לא יודע מזה
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואפחד לא יודע מזה והיא מאומצת על ידי משפחה עשירה אחרי שההורים של מסרו אותה כי היא היתה "מיותרת"
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים וחשוף

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

שם : תהל
גיל : 17
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה וגם לואי אומר לה את זה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה..
והיא עובדת בחנות בגדים.. :

שם: שני
גיל: 18
תיאור: שיער ארוך מאוד מטולטל ברוטיני. עניים ירוקות זהובות זהובות אפורות. ( כמעט כמו של לואי).שפתיים אדמדומות אינה זקוקה לאודם גבוהה רזה עגיל בטבור. באף, שתי הליקסים באוזן אחת. ואחת בשנייה. עגיל של צורת לב עם חץ. וקעקוע של כוכב על הכתף.
אופי: שונאת צבועים, שחצנים, מחזירה לאחרים, עומדת על שלה, פתיל קצר. חברותית, מצחיקה, זורמת, מתחברת בקלות, שום דבר לא מפחיד אותה חוץ מפטרוזיליה (אמת -,-), שונאת ממתקים אוהבת בריא, תינוקית, שונאת מתחנפים, כפויי טובה. פאדחנית אתלטיקאית מקצועית. (ספורטיבית)
רקע: אני באה ממשפחה רגילה כמו כל אחד אח מעצבן. אני מפונקת ברמות!!! בכיתה ז' התאהבה במישהו והוא בה אחרי שנתיים שהם ביחד הוא שכב עם החברה הכי טובה שלה אדווה. אחרי יומיים אדווה התחילה למרר לה את החיים הסיטה את כל חברותיה נגדה ואת כל השכבה. אחרי שנה היא עברה בית ספר ושם היא פגשה חברות נפלאות. =). (לא באמת)
סגנון לבוש: לפי העונות קיץ קצר (לא מיני).חורף ארוך, אביב רגיל סתיו בגדים די חמימים.

נ'ק מבט של שני:

התעוררתי. לבוקר נוראי השיער שלי השתגע.העניים שלי אודמות ואחת קטנה מהשנייה. שפתיים יבשות עם כאבי גב. אוך. שעון מעורר טיפש. "סתום" אמרתי לו מצפה שבאמת יסתום אבל מה הסיכויים שזה יקרה. כיביתי אותו. והלכתי להתארגן.
התקלחתי ושמתי שמפו עם ריח חזק מאוד מאוד. לבשתי נעלי אולסטאר מכנס סקיני וחולצת קשירה. עגילי חישוק וורודים זוהרים. מרחתי שפתון שקוף. כדי ששפתיי יתרכחו. וכבר ראו את האדום שבהן. מסקרה פודרה סומק וורוד וסידרתי את הגבות. מוכנה.

הא? ווי אני צריכה לעשות בגרות. איפה נועם. "נועם" אמרתי דפקתי בדלת שלה. לא ענתה פעם שנייה לא ענתה פעם שלישית לא ענתה. הצמדתי את האוזן שלי לדלת שלה. לא שמעתי כלום "נועם" צרחתי. לא כלום. טוב על החיים ועל החיים. נכנסתי לחדר וראיתי אותה ישנה היא כזאת חמודה.

" נועם" אמרתי לה לוחשת באוזן. " נועם" אמרתי. "נועם!!!!!!" צעקתי. היא קפצה. הסתכלתי עליה אותו מצב כמו שלי בבוקר. " נו מה? " אמרה כעוסת. " שמעי את חמודה נורא כשאת יושנת אבל אממ נכון אולי יש לנו בגרות בעוד שעה" אמרתי בהתחלה בקול מתוק ואז הרמתי את הקול. ענייה נפתחו היא זרקה עליי את השמיכה. ורצה למקלחת. צחקתי .
נ'ק מבט של נועם:
חלמתי על חלום די מוזר. הכל היה שחור. אני יושבת ומולי מופיע מסך גדול. ושם היה סרט יענו בקולנוע חח
" נועם נועם נועם" שמעתי צרחות התעוררתי מהחלום 'היפה' שלי. " נו מה?" אמרתי עצבנית. " שמעי את חמודה נורא כשאת יושנת אבל אממ נכון אולי יש לנו בגרות בעוד שעה" היא אמרה פתאום. משום מקום קמתי וזרקתי את השמיכה על שני שצחקה מזה " את עוד תראי מה זה לצחוק" צעקתי לה מהמקלחת והיא כתגובה עוד יותר צחקה. משוגעת זאתי ברמות. יצאתי סירקתי את שיערי השחור. הסתכלתי על עצמי ונאנחתי יום חדש בגרות מעצבנת. נתחיל. ברגל ימין. יצאתי עם מגבת וראיתי את שני נרדמה. וואי מה אני יעשה אותה מאוד קשה להעיר.
לקחתי חולצת בטן (לא ממש את תחילת הטבור) עם שרוולים ארוכים מצמר אפור. וסקיני. שמתי כפכפים בצבע שמנת כהה. עברתי על אודם איינלינר מעט סומק מסקרה ותיקנתי את הגבות שלי חייכתי למראה. פשוט מ-ה-מ-מ-ת.
יצאתי הסתכלתי על שני. נאנחתי. התקרבתי אליה. לקחתי את השיער שלה פי מריח טוב. לקחתי מספריים ולחשתי לה באוזן "אם לא תתעוררי תגיד ביי ביי לשיער שלך" וצחקקתי. היא התעוררה בבהלה ואני התחלתי לצחוק כמו לא יודעת מה.
" חה חה מצחיק מאוד" היא אמרה וסידרה את בגדיה. " נו בואי כבר עוד רבע שעה יש לנו" אמרתי לה לוקחת את התיק של נייק בצבע וורוד שחור. שמתי מחברת קלמר מסטיק אוזניות וזהו. לקחתי את התיק ורצתי למעלית. שני הייתה לידי " איך ישנת?" שאלה אותי סיבבתי את הראש אליה והרמתי גבות ממתי היא שואלת אותי את זה? " אממ בסדר?" אמרתי או יותר נכון שאלתי היא רק חייכה חיוך חמוד.

"פסס'ט פסס'ט שני" נועם אמרה לי. גילגלתי עניים והסתכלתי עליה. "מה?" שאלתי היא עשתה פאפי פייס והעבירה את ענייה כל הזמן למבחן. " איזו שאלה?" שאלתי נאנחת היא חייכה וסימנה לי עם האצבעות. " נעליים" אמרתי לה בטעות לא לחשתי המפקח הסתכל עלינו.

" ארררר יש לך מזל שיש לנו עוד הזדמנות" אמרתי לה. כעוסה והיא כתגובה צחקה. המפקח צרח עליי ואז נועם אמרה שגם היא אשמה. אז אני עוד יותר אשמה.. " אבל שכחי רגע שמעי יש הופעה היום ואני די רוצה אממ ללכת לשם" היא אמרה לי טוב בואו נגיד שזה התפקיד שלי להתחנן אבל כנראה היום זה ההפך. "…….


תגובות (10)

והנה גם ההמשך של הסיפור המהמם הזה!!!

08/09/2013 07:12

אהלן, זאת אביגיל פשוט חסמו אותי אז פתחתי משתמש חדש =]
ההתחלה ממש יפה, תמשיכי!~!

08/09/2013 07:14

אומייגזר..!!! תמשיכיי עכשיו..!!! :)

08/09/2013 07:14

נשמע שיא המענייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
תמשיכיייייייייי
ואני עדיין כועסת עליך שאת לא ממשיכה את הסיפור שלך!!!מי יכול להפסיק כזה סיפור מושלם?!
אולי יש סיכוי שאת ממשיכה אותו גם??

08/09/2013 07:21

תמשיכיי

08/09/2013 07:24

יואוווו חחחחחח
ממש ממש אהבתי!!! ^-^
אמאללההה בגרותתת 0.0 יש לי עוד שנתיים…
שנתיים לישון!! חחח סתם סתם
הופעהההה!!! D: רגע… זה הופעה של הבנים?!
טובבב טווובב
תמשיכיייי כבררררר!!!!!♥.♥ ♥.♥ ♥.♥

08/09/2013 07:27

תמשיכיייייייייייי עכשיו!

08/09/2013 07:29

תודה!! אני ימשיך עוד היום:) ולירון אינלי שמץ של חתולה איך להמשיך.. את הסיפור הקודם
:(

08/09/2013 07:30

מה?!!?!?!?!
אז תחשביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי דחופ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אני אמות עם לא תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי!!!
אז תמשיכיייייייייייייייי תחשבי חזקקקקקקקקקקקקקק

08/09/2013 07:34

תמשיכייי!!

08/09/2013 08:04
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך