i love me
עוד פרק :) (לפחות 3 תגובות ואני ממשיכה =)

סיפור על 1D (עוד מעט שם)

i love me 08/09/2013 776 צפיות 12 תגובות
עוד פרק :) (לפחות 3 תגובות ואני ממשיכה =)

"טוב" חייכתי אליה והיא קפצה. חזרנו לדירה. התיישבתי על הספה. מנסה לזכור את כל השאלות שהיו. אסביר קודם כל אני עברתי על השאלות ובכל בישביל לזכור. ואז כך אני ידע יותר טוב את התשובה (עוזר) ובמקרה הזה. יש לי יותר מזל משכל.

" קומי קומי קומי את לא מאמינה לא מאמינה ולא תאמיני" נועם אמרה חייכתי אליה באיזו שעה זאתי קמה?
" אני מאמינה לך מה את רוצה?" שאלתי. היא נרגע לקחה נשימות. בזמן שאני ציחצחתי שיניים. " אז אתמול נכון שאמרתי שאני רוצה ללכת להופעה שלהם? אז אמרת כן? אז אני רוצה להפסיק קודם להגיד אז." היא אמרה אוך חופרת. " נו תגיעי לעיקר" אמרתי עם קצף בפנים. " טוב טוב די ילחוצה. אממ אז דוד של אחות של אבא של חבר של מעיין. הוא עובד איתם והוא הביא למעיין כרטיסים ולנו אעאעאעאאעא" היא צרחה אני הייתי עם מי פה בפה. וירקתי הכל בול בזמן.
" וואו רצינית אני לא מאמינה לא באמת למה אני מתלהבת?" שאלתי אותה היא עשה פרצוף מוזר. והלכה. אוקי…?
" אאא וזה היום בצהריים" היא אמרה והלכה. שתיתי מים וירקתי אותם. מה?????
נ'ק המבט של נועם:

"זה מושלם נו קחי כבר" שני אמרה לי. התלבטתי ואז לקחתי אני מאמינה לה. היא לקחה שורט וורוד וחולצה נופלת שרשום שם You just something special!. Because I'm in love you! (אתה פשוט משהו מיוחד! בגלל שאני אוהבת אותך!) ונעלי סופרה. היא אף פעם לא משקיע אחרי הכל באמת זאת הופעה כזאתי. אבל אני כן. אני לקחתי שמלת שיפון שמנת עם חגורה שמנת כהה ותחרה מעוטרת למטה.
" יאללה בואי. הולכים לתסרוקות" שני אמרה לי ורצנו.

"ימשוגעת מה יש לך א'חחחח מעצבנת סתומה אררררר איי" שני צעקה ואני התפקעתי מצחוק. אנחנו עושות צורות בשיער לשני זאת מי שמעצבת לה מכאיבה יותר ויותר אחרי כל הערה.
"הנה סבלתי אותך את לא תקבלי טיפ!!!!" שני צעקה ואני צחקתי. לה עשו מחליק והשיער שלה היה עד מעבר לטוסיק. ולקחו שתי קצוות ועשו בהם משהו מוזר כזה אאא צמה סינית עשו לה שלוש ומזה עשו עוד צמה ואז לקחו עוד שלוש ועשו צמה וככה וככה זה המשיך. לי לקחו קצוות שיער כאלה ועשו מעויינים עד הסוף ועשו לי פוני והחלקה ברזילאית.

נ'ק מבט של שני:

רצנו רצנו והסתבכנו איפה הכניסה. אוחחח באמת. " בואי" נועם אמרה לי וראינו דלת נכנסנו לשם. טוב זה מוזר. אולי זאת הכניסה המשכנו המשכנו והמשכנו עד ש…… אומייגאד "אעאעאעאעא,"


תגובות (12)

תמשיכי הרגע!!

08/09/2013 08:05

תמשיכייייייייייייייי

08/09/2013 08:06
^^

תמשיכיייייייייייייייייי

08/09/2013 08:07

תמשיכייייי!~!

08/09/2013 08:10

עאעאעא תמשיכייי

08/09/2013 08:14

תמשיכייי זה מושלםם!!!

08/09/2013 08:15

אני.ילדה.מתה.
עד שאני אחזור לתחיה….
הפרק מושלםםם מושלםםםם!! למרות שאני לא הולכת עם שמלות…. אבל הופעה של הבניםםםם!!!! 0.0
אני מתה פההה ממתחחחח!!!!!! ><
הופעההופעההופעהה!!
תמשיכייייי כבררררררררררררר ❤❤❤❤❤❤

08/09/2013 08:29

תמשיכיייייי!

08/09/2013 08:29

תמשיכייייייי

08/09/2013 08:32

בטעות התבלבלתי ההפך שני הייתה אמורה להיות עם הלבוש שלך. ואת עם הלבוש של שני.
בננות אני צריכה להתוכנן למבחן מחר -.- אז אני יעלה מאוחר יותר או מחר :) ותודה לקוראות =)

08/09/2013 08:36

חח זה בסדר.. לא אמרתי כלום… ובהצלחההה במבחןןן!!! ♥♥♥ מחכה להמשךך!! :*

08/09/2013 08:37

תמשיכייייייי:)

08/09/2013 09:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך