עד שהצלחתי לשכוח, חזרת. -פרק 9 ואחרון

sivanoz 05/12/2013 635 צפיות 3 תגובות

פרק 9-
"תענה לי כבר! שכבת איתה?"
"לא" ענה לי סוף סוף.
"לא?" שאלתי וחיוך עלה על פניי.
"תצאי מכאן" אמר.
"למה? אני לא מבינה אותך ! אתה פשוט יותר מידי מסובך ! אתה צועק עליי ואז מנשק אותי. אתה מאשים אותי ואז מרביץ למישהו שרוקד איתי. אתה אומר לי שאתה שונא אותי ושאתה לא מרגיש אליי כלום ושנייה אחרי זה אתה מנסה לשכב איתי. מה עובר עלייך?!" צעקתי.
"כלום לא עובר עליי! אין מה לעשות, אני כזה, ואת יודעת איך אני, אבל אני כבר החלטתי. את זו שצריכה להחליט עכשיו ! פעם את רוצה אותי פעם את לא רוצה ! את סומכת עליי ואז את לא סומכת עליי? דיי כבר שיגעת לי את המוח" אמר.
"בסדר אבל לפחות לי יש סיבה להתנהג ככה, אתה בגדת בי. לך אין סיבה להתנהג אליי ככה" אמרתי.
"עוד פעם זה ?!"
"אולי זה היה לפני שלוש שנים אבל דבר כזה לא שוכחים בשנייה"
"חשבתי שסלחת לי!" אמר.
"כנראה שלא".
הייתה שתיקה מביכה.
"טוב.. נראלי שסיימנו את השיחה ביננו" הוא אמר והסתכל היישר אל עיני.
בלי לומר כלום, לקחתי את הדברים שלי, פתחתי את הדלת והתכוונתי לצאת מהדלת.
אבל אז הסתובבתי אל ג'סטין, וג'סטין הסתובב אליי ושנינו לא עמדנו בזה ונישקנו אחד את השני. נשיקה כזאת לא הייתה לי בחיים.
אני מאוהבת בו. ממש מאוהבת בו.
הוא עצר את הנשיקה.
"מה את רוצה?" הוא שאל והפנה לי את גבו.
"אותך"
הוא הסתובב חזרה. "את אומרת את זה עכשיו.. אבל כשעומר יכנס לחדר, את תבחרי בו" אמר.
"אני בעצמי עדיין לא יודעת מה לעשות. אני רוצה אותך, אבל תמיד יהיה בי את הפחד שאתה תפגע בי שוב. אתה רק צריך להבטיח לי שאתה לא תעשה את זה שוב" אמרתי עם רעד בקולי.
הוא חיבק אותי ולחש באוזני "אני אוהב אותך, אני בחיים לא אפגע בך שוב, אני לא אחזור על אותה הטעות פעמיים"
נישקתי אותו שוב.
"אני אוהבת אותך"
הוא הרים אותי למיטה "את יודעת שעברו שלוש שנים מאז ש.. שכבנו "
"אני יודעת" חייכתי.
הוא התחיל לנשק אותי בצוואר ואז עצרתי אותו. "חכה רגע. מה עם איימי?" שאלתי. "היא בכל זאת צריכה לרקוד איתך, לא נראלי שהיא תעשה את זה בלי שתהיה איתה" אמרתי.
"אז.. אולי תרקדי איתי את?" שאל.
"מה? מה פתאום" עניתי והמשכתי לנשק אותו.
"טוב בואי נעזוב את זה עכשיו, נחשוב על זה מחר"
אחרי הרבה זמן שהיינו רחוקים אחד מהשנייה, התחברנו מחדש.
סידרתי את המצב עם ג'ייק וג'וס, טוב הם לא בדיוק הקשיבו למה שחשבתי אבל הפנמתי את זה שהם רוצים להיות יחד.
"אם אתם רבים או נפרדים.. אתם לא באים אליי להתלונן" אמרתי חד משמעית. "ברור?"
"ברור" אמרו שניהם יחד.
התחבקנו כולנו.
איכס, זה כזה מגעיל לראות אותם יחד.
המצב ביני לבין ג'סטין יותר טוב מתמיד, אני לא אומרת שאנחנו לא רבים אבל אני הגעתי להחלטה. אני סומכת עליו, זה היה לפני שלוש שנים והגיע הזמן שאשכח את זה, אסור להיות תלוי בעבר לכל כך הרבה זמן.
בסוף אני זאת שרקדתי עם ג'סטין בקליפ, אבל לא הסכמתי שיראו את פניי כי לא רציתי להתחיל להתפרסם.
אני אוהבת אותו, כל כך. ואני שמחה שנתתי לו הזדמנות שנייה.
כשהוא רק הגיע אמרתי לעצמי ' עד שהצלחתי לשכוח ממנו, הוא שוב חזר '
אבל כשאני חושבת על זה, אף פעם לא באמת הצלחתי לשכוח אותו. הייתי עם כמה גברים אחריו אבל אף אחד לא היה כמוהו.
"את באה?" שאל אותי ג'סטין.
"אני באה" עניתי ונשקתי לו בלחי.
התקדמנו לעבר המכונית. אתם לא רוצים לדעת לאן הלכנו…


תגובות (3)

ואווווווו!! למה פרק אחרון למהההה את חייבת להמשיך ולכתוב סיפורים! אני מאוהבת בכתיבה שלךךך

05/12/2013 11:55

אני כן רוצה לדעת חח ולמה הסוף למהה

05/12/2013 11:55

חחחחחחח את האמת שאני בעצמי לא יודעת לאן הם נסעו ובאמת ממש ממש תודהה :) אני יפרסם עוד סיפור שכתבתי ממש בקרוב:)

05/12/2013 15:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך