i love me
........... ♥

עוד מעט שם (עם 1D) פרק 4 (אחרי המון זמן)

i love me 21/09/2013 606 צפיות 4 תגובות
........... ♥

אני יבין שאין קוראות כי שחכתי מהסיפור פשוט אני קוראת ספר ואני לא מרוכזת מסביב אלה רק בו.
אז מי שקורא הנה :)
_____________________________________________________________________
" וואלה שירה? שם יפה" אמרתי בערסיות. כדי להרים לה את הביטחון. היא חייכה את החיוך המבוייש.
החמוד שלה. החזרתי חיוך. ובאותו זמן הסתכלתי על ידה. כנראה יש לה חתול. עברה בי צמרמורת על מחשבה אחרת. היא הסתכלה עליי. והאריכה את שרוולה. חייכתי אליה והיא האדימה.
" טוב אז אם את דיילת של ה-וואן דיירקשן ושל הארי ה-סטיילס. מכירה?"
היא חייכה אליי "אני אמורה? אני פשוט עובדת זמנית" היא אמרה בקול עם ביטחון. "לא מכירה אוקיי. אז זה הכוסון המטולטל ששם" אמרתי והצבעתי על הארי שישב. שנייל ישב עליו והדימיין שהוא על סוס. אוקיי?

חשבתי שהוא ישב בתמימות ויסתכל על שירה ולא יהיה הסוס של נייל? לא משנה.
" זה? את בטוחה?" היא אמרה מחייכת. חיוך רגיל. "כן גם אני לא בטוחה עכשיו." סיננתי. "רגע" אמרתי לה והיא הנהנה ונתנה לנועם. שוקו ולנייל עוגה. והם התחלקו לפעמים. חמודים!!!! חבל שהם לא ביחד…

הלכתי להארי והתיישבתי לידו. הוא הסתכל עליי באדישות. מה???? כולה 2 ד'ק מכיר אותי וכבר מתנהג אליי ככה???
" אז שמתי לב שעשית עייניים ל-שירה הזאת" אמרתי לו בחיוך הוא הסמיק והנהן. אבל…? תמיד יש אבל.
"אתה בטוח שאתה באמת love love או אחרי שבוע אתה sorry sorry?" שאלתי אותו הוא ענה בקולו העמוק ובצרוד. "לא יודע" כמה צפוי. "אז תדע יש לך 5 ד'ק לחשוב love love או sorry sorry" אמרתי לו והוא הצדיע לי. הסתובבתי ועל פניי ופני נועם היה מבט המום. אני הרגע צייוויתי על הארי סטיילס????
רגע אני חייבת ללכת למושיע שלי. הלכתי למורן.
ליאם נרדם עליה. אוך!!!! לאכול אותם. כאלו מואמים!!!!!
"אני מודה לך!!!" אמרתי לך יותר נכון לחשתי היא חייכה אליי ולחשה אין בעד מה" אין בעד מה???? רצינית?
"מה??? כל חלום של נערה ממוצעת כמוני ונועם הוא להיפגש עם וואן די חוץ מזה אני מאוהבת באחד מהם!!! אז זה יותר מזה!!" צעקתי כולם הסתכלו עליי. ולואי חדר בי מבט שובב.
אופס?


תגובות (4)

חח לא נטשתי אותך..!! תמשיכיי

21/09/2013 13:35

תמשיכי!!

21/09/2013 13:36

מחר אני ימשיך :) אני פשוט קוראת את הספר.. ולא מפסיקה. אז אני לא מרוכזת :-*

21/09/2013 13:40

מחכה להמשך!! :)

21/09/2013 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך