עוד מעט שם (עם 1D) פרק 5

i love me 22/09/2013 677 צפיות 7 תגובות

נ'ק מבט של נועם:
" וואלה?" שאלתי את שני כשהיינו מקדימה. " וואלה" היא אמרה בעצבות. וואלה? אז היא בעצם מאוהבת בטומלינסון. " אבל נגיד ולא היינו כאן. את באמת התאהבת בו?" שאלתי אותה. היא הסתכלה על ידה.
והנהנה. וואלה? " אוקיי? איך את יודעת את תכונות האופי שלו?" שאלתי בתמיהה.
היא עשתה לי פרצוף של את-באמת-שואלת? לא הבנתי. " נו את מראה לי כל הזמן סירטונים שלו. והוא גם שקוף, כזה. אפשר לראות עליו את האופי שלו. כפרע." אמרה בערסיות. ואני צחקתי.

אחרי טיסה ארוכה…. ומיגעת וחסרת כל חוש טעם. הגענו יצאתי מהמטוס. לקחתי את התיק שלי ושל שני.
" ידעת שאנחנו מפורסמות כל המעריצות רוצות לרצו…. ח" אמרתי לה או יותר נכון חשבתי שאמרתי לה
היא לא לידי. " שני!!!!" קראתי לה. עזבתי את התיקים. וחיפשתי אותה " עכשיו אני ארצח אותה" סיננתי מבין שיני.

" הנה את איפה היית ומה הדיילת החמודה עושה פה?" שאלתי אותה. היא חייכה. " שירה נועם, נועם שירה. שירה באה איתנו. כנראה" היא אמרה וחייכה החזרתי חיוך ושלושתנו הלכנו.
" אז זאין מאליק. איפה הוא?" שאלתי את נייל. ,
"פה!!" הוא אמר. "אז כל וואן די פה?" שאלתי וזאין ענה " כן אם את מחשיבה את הארי אז כן" הארי עשה
פרצוך אליו. ונתן לו כאפה. מה?

נכנסנו לאולם ענקי. כל הקירות היו בצבע כרמל. הרצפה הייתה רצפת אפוקסי אדומה נצנצית.
והיה דלפק גדול. בגודל חדר השינה שלי ושל שני.
" יושנים לזמן מה אתם פה וואו" שני אמרה. מתבלבלת מהופנטת ושירה גם.

" כן ואל תדאגי. גם לכן יש סוויטה" לואי אמר לה והיא הסמיקה.
" סטופ!!!!" צעקתי כולם עשו פוזה. מצחיקה. " לא כזה פשוט רגע" אמרתי להם הם הסתכלו עליי.
" אני אשכרה. עם וואן דיירקשן כי מורן פיין חברה שלנו" אמרתי ומורן הסמיקה. "ואנחנו הולכים לסיבוב ההופעות שלהם. אז שני תביא את המצלמה. לזיכרון." אמרתי ושני הביאה את המצלמה.
כולם הצטופפו. חייכו למצלמה. ו" ציאז!!!!!" הם צעקו. חוץ מלואי שאמר גזר.

" אז הנה החדר שלכם. אמממ תהנו" אמרה. המארחת בכניסה וברחה.
ניכנסתי לחדר. " אעאעאעעאעאעאעא זה יותר גדול מהבית שלי." אמרתי. הסתכלתי על שני שעשתה לי פרצוף. " שלי ושלך" אמרתי והיא חייכה. קפצתי על המיטה….. " baby i'm happy" שני אמרה.
נשמעו דפיקות בדלת. אני ירדתי פתחתי וראיתי את…


תגובות (7)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי דחופ!!
נ.ב
___אני פתחתי חשבון חדש קראו לי לירונוש:)____

22/09/2013 03:10

תמשיכיייי זה מושלםם!!!!!

22/09/2013 03:14

תמשיכיייי ואני גם משתתפת נכון??

22/09/2013 03:30

תמשיכי!!!

22/09/2013 03:31

אל תדאגי את תישתתפי. :)

22/09/2013 03:45

ווהוהוווהוה נשמע מאגניבב!!
התגעגעתי לסיפוררר!! D:
שני מאוהבת בלואי ושני מאוהבת בלואיייי!!!!!! D:
אמאלההה רוצים לרצוח אותנו! אמאלה אני רוצה לרצוח את שני!
התיאור של האולם נשמע מגניב 3:
יש לנו סוויטה ויש לנו סוויטה!
חחחחחחחחחח לואי -_- גזר -_-
ואת התמונה, אני אשמור לנצחחחח!!!!!!!!! ♥.♥
נווווו למה את מחכה.. עצרת במתח!!!
את חייבת להמשיךךךךךךךךךך!!!!
לאבב יווו והתגעגעתייי ♥♥♥

22/09/2013 08:52

מושלםםםםםם וסורי שלא הגבתי מלאמלא זמן לא ראיתי שהעילת פרקים!

24/09/2013 13:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך