וואו !
איזה מתח !!
מה הולך לקרות ?
איפה זאין נמצא ?
מי עומדת מולו ? ( בעצם את זה אתם כבר יודעים ... )
ומה לעזעאזל קשור להכל המבטא הבריטי הכושל של היילי ?

את כל זה תגלו בפרק הבא ...

בגלל שזה פרק יחסית ארוך לשאר הפרקים האחרים , אני רוצה לפחות שש תגובות ממשתמשים שונים , או שאני לא ממשיכה !
אם לא תגיבו אני פשוט לא אמשיך , וזהו !

מחכה לתגובות שלכם ... :~*

עולם מושלם – 10 – אהבה בלי סוף

01/08/2013 1245 צפיות 6 תגובות
וואו !
איזה מתח !!
מה הולך לקרות ?
איפה זאין נמצא ?
מי עומדת מולו ? ( בעצם את זה אתם כבר יודעים ... )
ומה לעזעאזל קשור להכל המבטא הבריטי הכושל של היילי ?

את כל זה תגלו בפרק הבא ...

בגלל שזה פרק יחסית ארוך לשאר הפרקים האחרים , אני רוצה לפחות שש תגובות ממשתמשים שונים , או שאני לא ממשיכה !
אם לא תגיבו אני פשוט לא אמשיך , וזהו !

מחכה לתגובות שלכם ... :~*

מהפרק הקודם : ( טיפה מטריד … )

" אני אוהב אותך , ילדה שלי , אהובה שלי קטנה … " אלה היו המילים האחרונות שאמרתי לפני שאיבדתי את ההכרה , הדם הבוהק שלי זורם וזולג בטיפות עלובות על זרועותיי ורגליי , החתכים צורבים את עורי ומצמררים את גופי במכות מענות ואיומות , מוחי פועם בחוזקה וזיעה קרה מטפסת ועוטפת את כולי , והדבר האחרון ששמעתי הוא את הזכוכית השבירה נופלת מידי המדממת ונפגשת עם הרצפה בקול מעומעם , ונפלתי אל תהום של חוסר ידיעה .

פרק 10 :

~ היילי ~
" וואו אני לא מאינה שזה באמת מה שעשית " אמרתי לאור אחרי שהיא הראתה לי את ההודעות שהיא שלחה לשניהם , בתור דיירקשנית שרופה כבר מאז שהלהקה קמה אני מכירה את הקיצוניות של זאין , ובאותו הרגע ממש דאגתי לו , הוא היה רציני בנוגע אליה ואני יודעת את זה … אבל חששתי מאוד שאני היחידה שיודעת …
" כן אני החלטתי שאני אוהבת את לואי , אפילו שזה מאוד מחמיא לי ששני בנים מהלהקה שאני מעריצה שרופה שלה רבים עליי , אבל זה לא בסדר . זה מה שהיה צריך להיעשות . " היא השלימה את הקטע בדיוק שנייה לפני ששמענו את המנעול מסתובב ואת הדלת נפתחת , ואת כל הבנים חוץ מזאין עומדים בפתח הבית , מה שהדאיג אותי אפילו יותר … " נייל .. " כבר נשברתי , לא יכולתי לשאת את כל זה , למזלי נייל והארי עמדו אחד ליד השני אז יכולתי לתפוס את שניהם בחיבוק אחד , שאליו מיד הצטרפה אופיר , מזווית הראייה שלי ראיתי את ליאם מעיף אל הארי ואופיר מבט מקנא , אווווופפפפ עוד כמה בעיות יש פה לפתור ? וכאילו , אני היחידה משלושתנו שלא רבים עליה ? כאילו , אני לא רוצה לעמוד במצב שבו אור עמדה , אבל בכל זאת … ? רק אור ולואי ישבו אחד ליד השני בספה בסלון ולא אמרו שום דבר על כל מה שקרה .
ראיתי את לואי לוחש משהו לאור באוזן ושניהם עלו למעלה , סמכתי עליה שהיא עושה את הדבר הנכון , שהיא הולכת איתו רק בגלל שהיא רוצה ורק בגלל שהיא באמת חושבת שזה הדבר הנכון והבטח לעשות , בשביל כולם.

~ לואי ~
אני ואור עלינו לחדר שלי בדיוק כמו שביקשתי ממנה , נכנסו אל החדר והתיישבנו על המיטה הלבנה , שעכשיו הכתמתי אותה בגלל הדם שירד לי מרגל כל הזמן הזה ולא הפסיק . " רגע , לפני שאתה מתחיל לדבר , לא משנה מה אתה רוצה להגיד , ואני מודעת לכל מה שקרה עכשיו ואני ממש כועסת עליך בגלל זה , אבל קודם כל אני אוהבת אותך ואני חייבת לחבוש אותך ולטפל בך . " היא אמרה לי והגניבה לי חיוך קטן ומהיר , כאילו זה אסור פה , כאילו זה עברה על החוק והלכה לחדר האמבטיה להוציא ממנו תיק של עזרה ראשונה . היא חבשה חצי מהרגל שלי , איפה שבמרכז היה פצע עצום מלא בדם רטוב וטרי ומסביב סימנים כחולים ושחורים . אחר כך היא שמה לי יוד על כל הפצעים היותר קטנים ופחות משמעותיים , ולבסוף ראיתי אותה מוציאה פלסטר אחד קטן וטוש מהתיבה וכותבת על הפלסטר . " מה את עושה ? " שאלתי אותה בסקרנות , " תכף תראה " היא אמרה בחיוך , כלכך אהבתי לראות את החיוך המתוק והמושלם שלה , היא כזו מדהימה , שאחרי כל מה שקרה היא עדיין מקדישה זמן ומאמץ כדי לטפל בי ולעשות הכול כדי לגרום לי להרגיש טוב יותר . היא גמרה לכתוב על הפלסטר והדביקה לי אותו על הסנטר , ולחשה לי " לך תסתכל במראה " , עשיתי כמו שהיא ביקשה ונעמדתי על המראה והסתכלתי על עצמי מלמטה למעלה , ראיתי רגל חבושה עם תחבושת אלסטית ( כזאת שיכולה להימתח כמה שאתה רק רוצה – הערת הכותבת ) , ידיים פצועות עם כחול בדי הרבה מקומות , עיניים אדומות , לחיים סמוקות ממאמץ , דמעות יבשות , וסנטר עם פלסטר שכתוב עליו בכתב המסולסל והיפה של אהובתי "כואב לי :( " , ומיד חייכתי אל אליה והיא נשקה ללחיי הקשה והלחה מדמעות .
" למה קיבלתי ילדונת כזו מדהימה ? הא ? " שאלתי והשכבתי אותה על המיטה ונעמדתי מעליה על המיטה , ידיי הקיפו אותה ורגליי כרעו משני צדדיה . " אני מדהימה ? לך תסתכל במראה שוב מותק " היא אמרה וצחקקה שוב בקול המהפנט הזה שלה , חייכתי ונישקתי אותה על השפתיים , הן היו כאלה ממכרת שלא יכולתי להפסיק , " נכון אני כבר לא צריך להגיד שאני מצטער ? " שאלתי והפכתי את הנשיקה היחידה שהשאירה טעם מתקתק על שפתיי לסדרת טעמים מתוקים ויפים , צבעוניים וחדשים לי , עד שהיא הפסיקה אותי . " לא , אתה לא צריך , אבל אני אשמח לשמוע את זה את זה פעם אחת . " היא אמרה בפרצוף רציני ושנייה לאחר מכן הוסיפה " זה יישאר בינינו . " והמשיכה לנשק אותי , זה זרם למקומות אחרים ( הם לא שכבו יא סוטות לא הכול בחיים זה זה – נזיפת הכותבת בקוראים ) ונעימים ביותר ונגמר בשכיבה שלנו על השמיכה זה לצד זה , בוהים בעיניים אחד של השנייה , הרגל שלי עדיין פעמה בחוזק רב אך התעלמתי מזה כל עוד טבעתי בעיניה המעורבות היפות .

~ נייל ~
" … וזה כל מה שקרה . כלכך התעצבנתי שלא הייתן שם , שלושתכן ! " סיפרנו אני והארי להיילי ולאופיר את מה שקרה אחרי שלואי וזאין קיבלו את ההודעות מאור , ולשנייה תהיתי איפה באמת לואי ואור ולאן הם עלו , אני יודע שאין ללואי לב לעשות עם אור דברים … דברים של זוג על חשבונו של זאין , אבל באמת חשבתי לעצמי מה הם עושים שם למעלה . אבל לא העזתי לשאול .
" רגע … אז לאן זאין הלך אחרי שהוא קילל את לואי ? " אופיר שאלה והסתכלה על הארי במבט שהייתי חייב להודות שהוא דיי חמוד , " הוא פשוט התחיל לרוץ החוצה מהפארק , אבל הוא בטח יחזור מחר או משהו כזה , זה קורה לו לפעמים . " הארי הרגיע את הבנות ואופיר וחיבק את אופיר כמו שאני בחיים לא הייתי מעז לעשות עם היילי , אני אוהב אותה כלכך אבל אני לא יודע איך להראות לה את זה !!

– באמצע ארוחת הערב ( אל תרדו עליי , אין לי מה לכתוב … ) –
" וואו , אני שבע ! " אמרתי פתאום וכולם השתתקו , הם נעצו בי מבטים מופתעים ממש בשוק , " מה יש אברי באדי ? " אמרתי לא מבין מה פשר המבטים המוזרים האלה . " ניילר ג'יימס הורן , " הארי התחיל לומר , " כן , זה אני . " השבתי בחיוך . " כמו שאמרתי , ניילר ג'יימס הורן , החזירון הרעב הגדול בכל העולם , שבע פתאום ?! " הוא סיים את המשפט וטפחתי על הבטן שלי , שלמרות כל האוכל שאני צורך כל הזמן נשארה ישרה ושרירית , עם שש קוביות למטה וחייכתי אליהם חיוך לא מבין , מה לעזעאזל הם רוצים ? למרות שידעתי בדיוק למה הם מתכוונים .
" כן … אני עולה , אני לא רעב יותר . " אמרתי ועליתי למעלה , אבל עצרתי באמצע המדרגות , איפה שכולם כבר לא יכלו לראות אותי , כי שמעתי שהם אמרו את השם שלי . " מה יש לו ? אם הוא לא אוכל , בטוח קורה משהו . אני יעלה לבדוק מה יש לו . " זה היה ליאם שדיבר , היו כמה הנהוני הסכמה והוא עלה אל החדר שלי , שמיהרתי להיכנס אליו לפניו .
" היי ברו , מה קורה ? למה עזבת את השולחן באמצע ? זה לא קורה אף פעם … אתה תמיד נשאר אחרון כדי לנגב את השאריות מהצלחות של כולם … " הוא אמר ומיד פניי נפלו . "תקשיב , יש משהו שאני מנסה לעשות כבר די הרבה זמן , היום שסיפנו לאופיר ולהיי את הקטע שהיה בפארק ראיתי את הארי מחבק את אופיר בעדינות אבל בגבריות , ולרגע הבנתי שאני לא אוכל לעשות אותו הדבר עם היילי לעולם … אני כלכך רוצה להראות לה עד כמה אני אוהב אותה , אבל אין לי מושג איך ! זה משגע אותי !! " הסברתי לו והוא חייך בסוף . " אתה תבין איך להראות לה עד כמה אתה אוהב אותה רק כשבאמת תצטרך להוכיח לה שאתה באמת אוהב אותה . ככה זה היה לי עם דניאל , רק כשהיא סיפרה לי שהתחילו איתה באיזה בר והיא התלבטה אם שווה לשנינו להיפרד בשביל חיים טובים יותר , רק אז הבנתי עד כמה היה חשוב שהיא תדע שאני אוהב אותה באמת , יותר מאיזה סתם בחור שיכור ומסומם , ואז רק הוכחתי לה כמה אני מת עליה , אבל כמובן שזה לא עזר . היא החליטה לעזוב אותי למען סקס טוב והנאות החיים עם בחור שיכור . "
" אוקיי .. טוב … תחזור למטה , בטח כולם מחכים לך . " אמרתי לו , רק כדי לחשוב באמת איך להראות להיילי עד כמה אני אוהב אותה . " אתה יודע שאני תמיד פה ! " הוא קרא מהמסדרון וירד למטה , בעוד אני חושב מה אני יכול לעשות למען אהובתי האחת והיחידה .

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

טוב אז תקשיבו יש לי כמה דברים לכתוב פה , ושלא תחשבו שזה מחליף את הרציתי להוסיף או משהו כזה , כי אני עדיין הולכת לכתוב בו …
אז ככה :
(1) אני יודעת שהפרק יחסית ארוך לבדרך כלל ואני מקווה שהוא היה מעניין כי לדעתי זה אחד הפרקים היותר טובים שכתבתי לסיפור , אבל אני מקווה שקראתם את כל הפרק ושנהניתם ממנו כמו שאני נהניתי .
(2) בגלל שאני מתה על כל הבנות פה אני החלטתי לעשות הצצה די קצרה לפרק הבא , שרק תרמוז לכם מה קורה שם , והיא מנקודת המבט של זאין , אז אני כותבת את זה פה ולא שם .

כשהתעוררתי מקרני השמש המסנוורות לא יכולתי לפקוח את עיניי וגרוני היה יבש מדי כדי שאוכל לדבר , נאנחתי אנחה עמוקה , מקווה שהיא תציל אותי ממצבי הגופני המכאיב שבו אני תקוע . " אני חושב שהוא התעורר .. ! " שמעתי קול מוכר אבל לא להצלחתי לזהות אותו . " אני חושבת שכדאי להשאיר את שניהם לבד … " מישהי אחרת אמרה , אותה דווקא זיהיתי יפה מאוד , זו הייתה היילי , עם קולה הקל לזיהוי והמבטא הבריטי הכושל שלה , שהיא השתמשה בו לפי כמה זמן כדי להצחיק אותי . לא ידעתי כמה זמן עבר מאז שאיבדתי את ההכרה והתעלפתי , אולי שעות אחדות ואולי ימים שלמים , אבל ידעתי שאני חיי , שאני לא מת , וזה היה טוב בשבילי . זה היה טוב .
" זאין ? אתה ער ? " שמעתי עוד קול שלא יכולתי לזהות בגלל ערפול החושים שלי , אבל הקול הזה עזר לי לפקוח את עיניי ואז ראיתי אותה , את הנערה שהרסה את החיים שלי ובנתה אותם באותו הזמן , שגרמה לי לצחוק ולאחר מכן לבכות , שגרמה לי להיות מאושר וגם לחתוך .
זו הייתה לא אחרת מאשר הנערה היחידה שאהבתי ואי פעם אוהב , אבל היא לא נראתה כמוה .
היא נראתה שונה .


תגובות (6)

אעאעעאעאעאע
אני.למות.על.הסיפור.המושלם.הזה
בניגוד לסיפור יש לי מבטא בריטי מ-ע-ו-ל-ה !
אני יודעת מלא מלא מלא מבטאים
תימני,ערבי,בריטי,אמריקאי,ספרדי,אירי,רוסי,אתיופי,צרפתי ועוד..
סיפור מושלם ואם לא תמשיכיייי את תהרגי אותי !
לוב יוו 3>

01/08/2013 11:24

אעאעאעאעאעע
אומייגד זה כזה מושלםםםםם!
וארוךךךךךך יאייי!
אני מכורה לסיפור אני אומרת לךךך אני כמעט בקושי נכנסת לאתר ושאני נכנסת אני בודקת עם העלת!!
תמשייכייייי הדרושששש ומהרררר אם לא אני אשלח אלייך את האלפקה המזמרת שלי:) 3>

01/08/2013 12:15

חחחחחחחח ׳ומה לעזעאזל קשור להכל המבטא הבריטי הכושל של היילי ?׳
חחחחחעיעחעחעחעחעחעחע אני מתהההההההה
פאק איט אני ולואי התנשקנו *~*
למה ׳נראתה שונה׳ ?????? אמגגגגג
די הדרוש אם את לא ממשיכה אני אישית באה ומעיפה לך כאפה-,-
אעאעאעאעאעאעאעאע המשךךךךךךך
אני מתההההה דיייי
זה כלכך מושלםםםםםם!!!!
אעאע תמשיכיייי!!!(:
לאאאאב יוווו

01/08/2013 12:34

כמה חיכית לפרק!!!!!
אין לי ממש מה לחפור כי אני שפוכה מתה
סורי…

01/08/2013 13:07

המשך!!!!ולא כדאי לך להסתבך איתי…
לאב יו xxx

01/08/2013 14:07

חחחח ממשיכה אהבות שלי.. =^_^=

08/08/2013 01:47
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך