אוח , אני מרגישה בדיוק כמו אור !
אני כלכך מחה שזה נגמר בסוף טוב , אבל בקרוב הכול הולך להשתנות ...

מצטערת שזה קצר ומקווה שאהבתם ;))

אוווופפפ בגלל המחשב הזה אני צריכה להעלות פעם שנייה ... :)

עולם מושלם – 11 – בית חולים העלאה שנייה

09/08/2013 948 צפיות 3 תגובות
אוח , אני מרגישה בדיוק כמו אור !
אני כלכך מחה שזה נגמר בסוף טוב , אבל בקרוב הכול הולך להשתנות ...

מצטערת שזה קצר ומקווה שאהבתם ;))

אוווופפפ בגלל המחשב הזה אני צריכה להעלות פעם שנייה ... :)

מהפרק הקודם :

" אוקיי .. טוב … תחזור למטה , בטח כולם מחכים לך . " אמרתי לו , רק כדי לחשוב באמת איך להראות להיילי עד כמה אני אוהב אותה . " אתה יודע שאני תמיד פה ! " הוא קרא מהמסדרון וירד למטה , בעוד אני חושב מה אני יכול לעשות למען אהובתי האחת והיחידה .

11

~ זאין ~
כשהתעוררתי מקרני השמש המסנוורות לא יכולתי לפקוח את עיניי וגרוני היה יבש מדי כדי שאוכל לדבר , נאנחתי אנחה עמוקה , מקווה שהיא תציל אותי ממצבי הגופני המכאיב שבו אני תקוע . " אני חושב שהוא התעורר .. ! " שמעתי קול מוכר אבל לא להצלחתי לזהות אותו . " אני חושבת שכדאי להשאיר את שניהם לבד … " מישהי אחרת אמרה , אותה דווקא זיהיתי יפה מאוד , זו הייתה היילי , עם קולה הקל לזיהוי והמבטא הבריטי הכושל שלה , שהיא השתמשה בו לפי כמה זמן כדי להצחיק אותי . לא ידעתי כמה זמן עבר מאז שאיבדתי את ההכרה והתעלפתי , אולי שעות אחדות ואולי ימים שלמים , אבל ידעתי שאני חיי , שאני לא מת , וזה היה טוב בשבילי . זה היה טוב .
" זאין ? אתה ער ? " שמעתי עוד קול שלא יכולתי לזהות בגלל ערפול החושים שלי , אבל הקול הזה עזר לי לפקוח את עיניי ואז ראיתי אותה , את הנערה שהרסה את החיים שלי ובנתה אותם באותו הזמן , שגרמה לי לצחוק ולאחר מכן לבכות , שגרמה לי להיות מאושר וגם לחתוך .
זו הייתה לא אחרת מאשר הנערה היחידה שאהבתי ואי פעם אוהב , אבל היא לא נראתה כמוה .
היא נראתה שונה .
" אור ? זו את ? " לא היה אכפת לי מכל אלה , רק רציתי להיות לצדה , שתלטף את ידי , אפילו שהיא שייכת לאחר , אפילו שהיא שייכת ללואי שתראה לי שעדיין אכפת לה ממני . " כן זאין , אני כלכך שמחה שאתה ער אין לך מושג עד כמה !! אני כלכך רציתי לדבר איתך , להסביר לך הכול … " ואז נזכרתי , נזכרתי בהכול , כל מה שהיא עשתה לי , נזכרתי באיך שהיא שברה לי את הלב למיליון חתיכות … ודמעה זלגה מעיני במורד לחיי ונטפה על המזרן של המיטה , רק עכשיו קלטתי שאני בבית חולים ונזכרתי גם במה שקרה בבית של ההורים שלי , איך שחתכתי את עצמי עם הזכוכית , קמתי לישיבה על המיטה הצרה וראיתי את כל הסימנים על הידיים והרגליים שלי , אני לא מאמין שבאמת עשיתי את זה …
" זאין !! אל תבכה ! … " איכשהו יכולתי לראות על הפנים שלה שהיא עצובה מכל מה שקרה בדיוק כמוני ואולי אפילו יותר , היא פגעה בי והיא יודעת את זה והיא ממש לא יודעת לעשות עם זה , אבל אין מה לעשות כי היא הייתה צכירה לבחור רק באחד והיא לא יכולה להיות עם שנינו , כנראה שאני אצטרך להתגבר עליה סופית אפילו שהיא תהיה מול העיניים שלי כל הזמן ולמצוא מישהי חדשה שתמלא את החור בלב שלי .
" אני לא צריך שתסבירי לי כלום , אני הבנתי הכול . " אמרתי לה בטון הכי מגעיל שיכולתי להוציא , היא פגעה בי וזה היה ממש לא בסדר , אבל לא היה אכפת לי מכלום חוץ מלהשלים איתה באותו הרגע . " אבל אני אוהב אותך , עדיין ורק בתור ידידה טובה . " אמרתי וישר התחבקנו , כלכך שמחתי שהיא סולחת לי והכל בסדר … ואז לואי נכנס .

~ אור ~
" אני רואה שכבר השלמתם … " ראיתי על הפנים שלו ושמעתי בקול שלו שהוא בכה , הוא היה עצוב בדיוק כמוני למעשה , דיברנו כמה שעות בבית החולים ואז הרופאה של זאין אישרה לו ללכת הביתה עם כדורים שהוא צריך לקחת כדי להחלים .
אני כלכך שמחה שזה נגמר בסוף טוב !!


תגובות (3)

הדרוש אני מאוהבת בך שהעלית פרק.
אעאעאע העלייייתת אמד דייי זה מדהיםםםםםםם
פליזוש המשךךךךך אני חולה על הסיפור הזה כלכךךךך
מילה אחת וארבע אותיות – ה-מ-ש-ך.
הדרוש את כותבת מדהיייייייים !!
לאאב יוווו
תמשכיייי

09/08/2013 08:32

הדרייי פרק מווושלםםםםם 3> 3>
תמשייכיייייייייייייייייייייייייייייי

09/08/2013 09:17

עוד שתי תגובות לפחות אני ימשיך…
תיכנסווווו ;))

10/08/2013 10:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך