Artemi5
אם אתם מכירים את השיר המקורי, יופי לכם. זכויות היוצרים הם לא שלי אני רק כתסתי את העלילה על הסיפור המקורי.

פינת התרבות פרק 1 (פיילוט)

Artemi5 15/09/2021 336 צפיות אין תגובות
אם אתם מכירים את השיר המקורי, יופי לכם. זכויות היוצרים הם לא שלי אני רק כתסתי את העלילה על הסיפור המקורי.

השבוע היה קשה. השטן לא הצליח לאסוף הרבה נשמות והמכסה שקבע לעצמו נראתה בלתי אפשרית. תוך כדי תעופה על פני העולם מצא את עצמו בג׳ורג׳יה שם מצא חבורה של אנשים יושבים מול מדורה ומנגנים בכינור. הוא קפץ על הכיסא הריק שהיה לידם ואמר: ״בואו ואספר לכם משהו״. האנשים נבהלו והצטופפו יחד מהעבר השני של המדורה. השטן אמר: ״אני מניח שלא ידעתם, אבל אני מנגן בכינור. ואם אתם אמיצים מספיק אני אעשה איתכם עיסקה. עכשיו אתה, כן אתה״, אמר והצביע על הבחור שניגן בכינור המוביל, ״אתה מנגן כינור די טוב אבל אני חושב שתתפלא כשתראה איך אני מנגן. אני אתן לך כינור זהב או שאקח את נשמות כולם פה כי אני חושב שאני טוב ממך״. הנער ענה: ״אני אגיד לך, קוראים לי ג׳וני, וזה עלול להיות חטא, אבל אני אקבל את העיסקה שלך, אתה הולך להתחרט על זה, כי אני הכנר הטוב בעולם״. השטן פתח את המזוודה שלו ואמר: ״אני אתחיל בהופעה״, וניצוצות עלו מאצבעותיו כאשר הרים את הקשת שלו. כשהוא כיוון את הכינור, נשמעה יללה גדולה ושטנית והיה נדמה שאלה הנשמות הכלואות בגיהנום שצורחות מתוך הכינור. ברגע שהתחיל את הנגינה שלו, האדמה רעדה ולהקה של שדים הצטרפה אליו בתופים, בנג׳ו וגיטרה בס.
כשהשטן סיים, חברות הנגנים שהיו בצד השני מחאו כפיים מתוך פחד ופניהם היו לבנות כסיד. ג׳וני לא הניד עפעף: ״אתה די טוב בן, אבל שב שם בכיסא שלך ותן לי להראות לך איך עושים אתה זה כאן בג׳ורג׳יה״. כבר מהצליל הראשון שג׳וני ניגן השטן הבין שהוא הסתבך. ג׳וני ניגן ונשמע כאילו מלאכי שמיים שרים ביחד איתו. חבורת הנגנים בכתה מהתרגשות ואפילו השטן בכה בשקט בדמעות לוהטות שהתאדו לאדים לפני שנפלו מפניו. כשג׳וני סיים הוא אמר: ״שטן, אתה מוזמן שוב אם אתה רוצה ניסיון חוזר, אבל אמרתי לך, חתיכת בן זונה, שאני נגן הכינור הטוב בעולם״. השטן התכווץ וזרק את הכינור המוזהב לרגליו של ג׳וני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך